Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_80 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Advertisements

Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PRESENT SIMPLE NEGATIVE_09
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Podstatná jména pomnožná, hromadná a látková
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Strojní zařízení – Zhutňování
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
TO BE – questions, short answers
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 07 Vytýkání I
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Present Simple Přítomný čas prostý. Present Simple Přítomný čas prostý.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
There is/are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_372, 19. sada, AJ2 ANOTACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola praktická Česká Třebová
Střední škola obchodně technická s. r. o.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Transkript prezentace:

Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu CZ. 1. 07/1.5.00/34.0624 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_V_1_11_Existenční vazba there is/are Šablona číslo: V Sada číslo: 1 Autor: Mgr. Bronislava Hašpicová Pořadové číslo DŮM: 11

Anonace V této prezentaci vysvětluji zákonitosti používání vazby there is/are v otázce a záporu v různých gramatických časech. Autor Mgr. Bronislava Hašpicová Klíčová slova Podmět, přísudek, ostatní větné členy, slovosled Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělání Střední odborné vzdělávání Tematická oblast Všeobecné vzdělávání – anglický jazyk

Tato vazba se používá, jestliže chceme vyjádřit, že něco někde je, existuje. Usnadní slovosled anglické věty. Vždy je na začátku věty a příslovečné určení místa musí být na konci věty. There is a car In the steet.

Pro číslo množné má tato vazba tvar There are There are not people. Are there your parents? There are three books on the desk.

Zápor v čísle jednotném: There is not any child in the garden. Zápor v čísle množném: There are not many people in the shop.

Otázku tvoříme inverzí v rámci vazby: Is there any photo on the wall? Are there any stars on the sky?

Krátké odpovědi: Yes, there is. No, thre is not. Yes, there are. No, there are not.

Použitá literatura: Hastings, B., Uniňska, M., Maturita Activator. United Kingdom: PEARSON LONGMAN, 2008 Kerr, P. , Straigtforward. Oxford: MACMILLAN EDUCATION, 2005 Umiňska, M., Kratz, C., Solutions. Oxford: , 2008 Navrátilová, H., Angličtina – cvičebnice středoškolské gramatiky. Třebíč: PETRA VELANOVÁ, 2009 Wilke, S., Traditional Teaching, USA: MH TEACHERS PUBLISHING, 2005 Quirk, L., Longman Dictionary of Contemporary English. United Kingdom: PEARSONS LONGMAN, 2000 .