Mobilní ústředna pro Liberecký kraj

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AMDS Automatic Message Delivery System (Automatický systém odesílání hlasových zpráv) Systém pro svolávání JSDHO pomocí hlasových zpráv na mobilní telefony.
Advertisements

Modré volání Zaměstnanecký program pro skupinu AGROFERT HOLDING, a.s.
Úřad vlády České republiky Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády Úřad vlády České republiky.
DIAL – UP ISDN ADSL kabelová televize bezdrátové (WiFi) mobilní
Připojení k internetu.
U:fonův Fofr Internet Za nula
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí.
INFORMATIKA 8 Mobilní telefon
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
Provolba v mobilních sítích 2N ® NetStar.
1 Small Business Windows XP Professional Platforma pro zpracování zpráv (Messaging Platform) 6 září, 2001.
* Mobilní telefon (hovorově mobil) je elektronické zařízení, které umožňuje uskutečňovat telefonní hovory jako normální telefon, jehož uživatel však není.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Novinky v telekomunikacích
Co je ENUM? aneb: ENUM v kostce Jiří Peterka E E.
Distribuované ZOS kraje aneb příspěvek k úvahám o možnostech operačního řízení ZZS v rámci kraje MUDr. Ondřej Franěk, ZZS HMP – ÚSZS.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
Čerpání z EU fondů a optimalizace nákladů na vybavení firmy v oblasti informačních a komunikačních technologií Lukáš Sedláček Jan Bílek Ústí n. Labem,
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Lukáš Havlíček.  Vimeo je internetová stránka založená filmaři pro sdílení převážně uměleckých videí. Uživatelé zde mohou nahrávat, sdílet a sledovat.
1 iptelefonie denis kosař. 2 obsah Co je ip-telefonie Jak to funguje Protokoly Kodeky Jak to použít Skype Zdroje.
Typy elektronické komunikace
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Telefonování přes Internet
ISDN a jeho využití Petra Sedlinská 4.I.
INTERNET Filip Fiala, 4C.  Internet je globální systém vzájemně propojených počítačových sítí. (World Wide Web)  Pro vzájemnou komunikaci v síti se.
GNU /Linux Jakub Konečný Simona Bartková. CO nabízí? moderní koncepce stabilní systém svoboda použití žádné viry žádný spyware ohromná základna aplikací.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
... jednotné evropské číslo tísňového volaní 112
GSM Lift Watch.
SIM hunting (Vyhledání volné SIM) 2N ® NetStar.
SIM hunting (Vyhledání volné SIM) 2N ® NetStar.
Střední škola teleinformatiky Ostrava
2N® EasyGate PRO. 2N® EasyGate PRO 2N® SmartGate UMTS.
GSM Lift Watch. Požadavky zákazníka – Snadná komunikace z kabiny výtahu – Bezdrátové spojení z kabiny výtahu – Dálkové nastavení a ovládání pomocí SMS.
Krajský úřad Libereckého kraje
Multimediální elektronická komunikace
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
1. 2 Zabezpečená mobilní komunikace 3 Private Circle chrání Vaši komunikaci před odposlechem či narušením. Jedná se o komplexní řešení pro zabezpečení.
Eurotel Internet. Vyberte si připojení k internetu přesně podle svých potřeb! Získáte: Neomezený přístup za paušál Připojení vhodné i pro bezpečný přístup.
Wifi, LAN a internet v elekt. drátech Počítačové sítě naší školy.
Jak se volá doména - ENUM v Česku E E Jiří Peterka
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
(NE)POSKYTOVÁNÍ DOTACÍ PŘÍSPĚVKOVÝM ORGANIZACÍM. § 10a, odst. 1 dotací (se rozumí) peněžní prostředky poskytnuté z rozpočtu územního samosprávného celku.
1 ENUM CZ.NIC z.s.p.o. Pavel Tůma
VoIP – internetová telefonie Technická řešení © Mgr. Petr Loskot
VoIP – internetová telefonie Úvodní seznámení © Mgr. Petr Loskot
Inf Struktura datových sítí. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Typy připojení k internetu
Mobilní telefony a tablety
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
Vodafone Zaměstnanecký program
Inf Elektronická komunikace
2N® Netstar SW.
AMDS Automatic Message Delivery System (Automatický systém odesílání hlasových zpráv) Systém pro svolávání JSDHO pomocí hlasových zpráv na mobilní telefony.
Mgr. Zuzana Strnadová Krajský úřad Libereckého kraje
Internet - historie.
Školení koncových uživatelů: Parkování a vyzvednutí hovoru
TLO – vložka s možností dočasného vymknutí (Temporary Lock-Out)
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
Telefonická centra tísňového volání linky 112
Aplikace OctopusPro - správa uživatelů
Elektronické bankovníctvo
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Transkript prezentace:

Mobilní ústředna pro Liberecký kraj 23.9.2016

Mobilní ústředna pro Liberecký kraj Krajský úřad Obce s rozšířenou působností Obecní úřady /Školy Mobile PBX Advanced Mobile Network Fixed Network Enterprise PBX Mobilní ústředna Mobilní síť Pevná síť Managed PBX Mobilní ústředna Mobilní síť Pevná síť Mobilní ústředna Mobilní síť Pevná síť Small PBX Small PBX Fixed Network Mobile Network Fixed Network Mobile Network

Virtuální pevná linka / Přivítání Plus Pevná linka je přesměrována na 1-10 mobilních nebo IP telefonů, pomocí služby Vodafone OneNet přivítání plus Zpříjemněte volajícím kontakt s vaší organizací. Se službou Vodafone OneNet přivítání plus bude vaše organizace dostupná, i když budete mít vypnutý telefon, budete na dovolené, na jednání nebo budete mít zrovna obsazeno. Služba totiž volajícího přivítá na vaší lince a postará se o to, aby hovor zvedl některý z vašich zaměstnanců. Hovor, který přichází na jedno tzv. skupinové číslo, služba přepojí postupně na více zaměstnanců. Hovor postupně vyzvání na zaměstnance v nastaveném pořadí, dokud jeden z nich hovor nezvedne. Služba přehraje uvítací oznámení před vlastním vyzváněním na agentech. Skupinové číslo není nikdy obsazeno jen jedním voláním. Služba Vodafone OneNet přivítání plus obsahuje frontu hovorů o délce až 10 volajících. celkem tedy může na jedno číslo volat v jednom okamžiku až 20 volajících bez toho, aby byli odmítnuti obsazovacím tónem zákazník si můžete vybrat uvítací oznámení, a to buď svoje vlastní, nebo pověřit Vodafone jeho nahráním. Služba umožňuje nastavit chování v pracovní době a mimo pracovní dobu. mimo pracovní dobu tak lze třeba svým zákazníkům přehrát oznámení, aby volali později nebo nechali vzkaz Služba nevyžaduje instalaci žádných dodatečných zařízení a prvků v prostorách organizace.

Virtuální pevná linka / Přivítání Plus

Virtuální pevná linka / Společná identifikace skupiny volajících Služba Společná identifikace skupiny volajících umožňuje prezentaci OneNet mobilního nebo pevného telefonu hlavním číslem skupinové služby Vodafone OneNet přivítání plus Hlavní číslo se zobrazuje volanému na displeji jeho telefonu jako číslo volajícího Volaný, pokud hovor zmešká, se vždy dovolá zpět na číslo Vodafone OneNet přivítání plus Uživatel nebo administrátor si může volně v kalendáři naplánovat časy, ve kterých je prezentován skupinovým číslem a ve kterých vlastním číslem Zákazník má možnost si nastavení služby měnit ve Vodafone OneNet internetové samoobsluze v případě souladu s níže uvedenými podmínkami služby

Virtuální pevná linka / Důvod nepřítomnosti Služba Důvod nepřítomnosti odklání všechny příchozí hovory na speciální hlášku, která volajícímu v době platnosti omezení příchozích hovorů oznámí tuto skutečnost a to včetně nastaveného důvodu a času, kdy toto omezení pomine. Volající tedy přesně ví, kdy bude volaný opět volný, a to včetně některého z deseti možných předdefinovaných důvodů. mezi předdefinované důvody například patří „Na jednání“, „Nemoc“, „Na dovolené“. Po přehrání hlásky je provedeno buď ukončení hovoru nebo přesměrování a to volitelně na: hlasovou schránku kolegu Virtuální spojovatelku číslo, které je použito pro přesměrování Časové období, kdy je služba aktivní je dáno tím, že služba je nastavena v různých profilech přehledně umístěných v kalendáři který je umístěn v internetové samoobsluze. Pro službu je možné nastavit výjimky. Tedy taková telefonní čísla, která, pokud volají, nemají službu aktivní. Tedy se dovolají na uživatele za každých okolností

Vlastní zpracování mobilních volání Díky službě Vlastní zpracování mobilních volání je možné všechny funkce, které nabízí telefonní ústředny, využít i pro mobilní telefony. Díky tomu lze například nahrávat hovory, vytvářet jejich statistiky a mnohé další. Služba funguje jak pro odchozí, tak pro příchozí hovory.

Výhody pro vás Mobilní ústředna Umožňuje nahradit pevné telefony mobilními telefony a přitom zachovat všechny služby, které telefonní ústředna má (přepojení hovoru, hlasové menu, nahrávání hovoru apod.) Zachovat pevné telefony tam, kde je to účelné (pracoviště spojovatelky, helpdesk, apod.) Zlevnit pevnou telefonní infrastrukturu (úspora minimálně za pevné telefony, které mnohdy tvoří až 2/3 pořizovací ceny) Provozní úspory (veškerá podpora od Vodafone, Internetová samoobsluha) Umožňuje práci odkudkoli Spoří na pevných datových linkách (nejsou třeba pro hlasová volání)

Děkujeme za pozornost 18 September 2018