Mobilní ústředna pro Liberecký kraj 23.9.2016
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj Krajský úřad Obce s rozšířenou působností Obecní úřady /Školy Mobile PBX Advanced Mobile Network Fixed Network Enterprise PBX Mobilní ústředna Mobilní síť Pevná síť Managed PBX Mobilní ústředna Mobilní síť Pevná síť Mobilní ústředna Mobilní síť Pevná síť Small PBX Small PBX Fixed Network Mobile Network Fixed Network Mobile Network
Virtuální pevná linka / Přivítání Plus Pevná linka je přesměrována na 1-10 mobilních nebo IP telefonů, pomocí služby Vodafone OneNet přivítání plus Zpříjemněte volajícím kontakt s vaší organizací. Se službou Vodafone OneNet přivítání plus bude vaše organizace dostupná, i když budete mít vypnutý telefon, budete na dovolené, na jednání nebo budete mít zrovna obsazeno. Služba totiž volajícího přivítá na vaší lince a postará se o to, aby hovor zvedl některý z vašich zaměstnanců. Hovor, který přichází na jedno tzv. skupinové číslo, služba přepojí postupně na více zaměstnanců. Hovor postupně vyzvání na zaměstnance v nastaveném pořadí, dokud jeden z nich hovor nezvedne. Služba přehraje uvítací oznámení před vlastním vyzváněním na agentech. Skupinové číslo není nikdy obsazeno jen jedním voláním. Služba Vodafone OneNet přivítání plus obsahuje frontu hovorů o délce až 10 volajících. celkem tedy může na jedno číslo volat v jednom okamžiku až 20 volajících bez toho, aby byli odmítnuti obsazovacím tónem zákazník si můžete vybrat uvítací oznámení, a to buď svoje vlastní, nebo pověřit Vodafone jeho nahráním. Služba umožňuje nastavit chování v pracovní době a mimo pracovní dobu. mimo pracovní dobu tak lze třeba svým zákazníkům přehrát oznámení, aby volali později nebo nechali vzkaz Služba nevyžaduje instalaci žádných dodatečných zařízení a prvků v prostorách organizace.
Virtuální pevná linka / Přivítání Plus
Virtuální pevná linka / Společná identifikace skupiny volajících Služba Společná identifikace skupiny volajících umožňuje prezentaci OneNet mobilního nebo pevného telefonu hlavním číslem skupinové služby Vodafone OneNet přivítání plus Hlavní číslo se zobrazuje volanému na displeji jeho telefonu jako číslo volajícího Volaný, pokud hovor zmešká, se vždy dovolá zpět na číslo Vodafone OneNet přivítání plus Uživatel nebo administrátor si může volně v kalendáři naplánovat časy, ve kterých je prezentován skupinovým číslem a ve kterých vlastním číslem Zákazník má možnost si nastavení služby měnit ve Vodafone OneNet internetové samoobsluze v případě souladu s níže uvedenými podmínkami služby
Virtuální pevná linka / Důvod nepřítomnosti Služba Důvod nepřítomnosti odklání všechny příchozí hovory na speciální hlášku, která volajícímu v době platnosti omezení příchozích hovorů oznámí tuto skutečnost a to včetně nastaveného důvodu a času, kdy toto omezení pomine. Volající tedy přesně ví, kdy bude volaný opět volný, a to včetně některého z deseti možných předdefinovaných důvodů. mezi předdefinované důvody například patří „Na jednání“, „Nemoc“, „Na dovolené“. Po přehrání hlásky je provedeno buď ukončení hovoru nebo přesměrování a to volitelně na: hlasovou schránku kolegu Virtuální spojovatelku číslo, které je použito pro přesměrování Časové období, kdy je služba aktivní je dáno tím, že služba je nastavena v různých profilech přehledně umístěných v kalendáři který je umístěn v internetové samoobsluze. Pro službu je možné nastavit výjimky. Tedy taková telefonní čísla, která, pokud volají, nemají službu aktivní. Tedy se dovolají na uživatele za každých okolností
Vlastní zpracování mobilních volání Díky službě Vlastní zpracování mobilních volání je možné všechny funkce, které nabízí telefonní ústředny, využít i pro mobilní telefony. Díky tomu lze například nahrávat hovory, vytvářet jejich statistiky a mnohé další. Služba funguje jak pro odchozí, tak pro příchozí hovory.
Výhody pro vás Mobilní ústředna Umožňuje nahradit pevné telefony mobilními telefony a přitom zachovat všechny služby, které telefonní ústředna má (přepojení hovoru, hlasové menu, nahrávání hovoru apod.) Zachovat pevné telefony tam, kde je to účelné (pracoviště spojovatelky, helpdesk, apod.) Zlevnit pevnou telefonní infrastrukturu (úspora minimálně za pevné telefony, které mnohdy tvoří až 2/3 pořizovací ceny) Provozní úspory (veškerá podpora od Vodafone, Internetová samoobsluha) Umožňuje práci odkudkoli Spoří na pevných datových linkách (nejsou třeba pro hlasová volání)
Děkujeme za pozornost 18 September 2018