ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Advertisements

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx.
ROVNICE a NEROVNICE 16 Exponenciální rovnice II MěSOŠ Klobouky u Brna.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva polí Živočichové
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 07 Vytýkání I
TÉMA: Počítačové systémy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Ostrovní biogeografie
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Rostliny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: PhDr.Eva Hovorková Týlová TEMATICKÁ OBLAST: Francouzský jazyk, kvarta NÁZEV DUMu: En route vers la mer POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 13 KÓD DUMu: EH_PRACE_S_TEXTEM_FJ_13 DATUM TVORBY: 8.8.2012 ANOTACE (ROČNÍK): DŮM č.13 se týká ostatních jen volně – tematicky. V na sebe nenavazujících větách o cestě k moři, o životě v kempu, na pláži má žák za úkol posoudit řadu slov jednoho slovního druhu a určit, která se mohou do věty dosadit. Kritériem je logika. Pozor – některá slova jsou diskutabilní, záleží i na tom, že věta může být sama o sobě nebo vytržená z kontextu. Úkolem tohoto DUMu je hlavně diskuze mezi žáky a obhajování jejich volby. Žáci se učí, že někdy nemůže být řešení jednoznačné. Proto i moje řešení může být pozměněno, pokud to ale žáci zdůvodní. Slovník je tady nutný nebo aspoň vysvětlení významu všech slov před vlastní prací. METODICKÝ POKYN: Žáci mohou vymýšlet nebo hledat ve slovníku další možné výrazy, třeba i nevhodné – komické, zvláštní. Jednotlivé věty mohou sehrát jako scénku, mohou zkusit i pantomimu a třída bude hádat, o kterou větu jde.

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles:

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 1/ la route était.......... longue, fatiguante, méchante, affamée, pleine de surprise

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 2/ en route papa voulait...........conduire, se reposer, boire une bière, réparer le frigo

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 3/ le camping avait...........des supermarchés, des douches, accès à la plage, un cinéma privé

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 4/ à la reception on parlait..........gentiment, en français, sans arrêt, en italien, des bêtises

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 5/ à la réception il fallait présenter.....nos passeports,nos baggages,nos identités,notre diplôme

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 6/ à la réception il y avait........les chiens, les cartes postales, la cuisine, les prospectus

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 7/ la mer était pleine de...........sel, poivre, sable, nageurs, déchets, temperature, poissons

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 8/ dans la voiture nous pouvions...........dormir, nous promener, discuter, apprendre le français

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 9/ sur l´autoroute il y avait............des camions, des problèmes, des soldes, des jardins

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 10/ la baguette était...........dure, longue, appétissante, coupée, beurrée, glissante

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 11/ la caravane était..........fermée, cassée, peinte, heureuse, lente

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles: 12/ la plage était.........faible, sablée, occupée, humide, bruyante

13/ En route vers la mer Cherche l´intrus, même deux sont possibles 1/ la route était.......... longue, fatiguante, méchante, affamée, pleine de surprise 2/ en route papa voulait...........conduire, se reposer, boire une bière, réparer le frigo 3/ le camping avait...........des supermarchés, des douches, accès à la plage, un cinéma privé 4/ à la reception on parlait..........gentiment, en français, sans arrêt, en italien, des bêtises 5/ à la réception il fallait présenter.....nos passeports,nos baggages,nos identités,notre diplôme 6/ à la réception il y avait........les chiens, les cartes postales, la cuisine, les prospectus 7/ la mer était pleine de...........sel, poivre, sable, nageurs, déchets, temperature, poissons 8/ dans la voiture nous pouvions...........dormir, nous promener, discuter, apprendre le français 9/ sur l´autoroute il y avait............des camions, des problèmes, des soldes, des jardins 10/ la baguette était...........dure, longue, appétissante, coupée, beurrée, glissante 11/ la caravane était..........fermée, cassée, peinte, heureuse, lente 12/ la plage était.........faible, sablée, occupée, humide, bruyante

Solution 1/ méchante, affamée 2/ boire une bière, réparer le frigo 3/ des supermarchés, un cinéma privé 4/ sans arrêt, des bêtises 5/ nos baggages, notre diplôme 6/ les chiens, la cuisine 7/ poivre, (déchets) 8/ nous promener 9/ des soldes, des jardins 10/ glissante 11/ heureux 12/ faible

Zdroje: Vlastní práce autora. Jazykovou kontrolu provedl rodilý mluvčí.