Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Advertisements

Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Hranoly Jaký je objem stanu? Kolik materiálu se spotřebuje na sloup?
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_12 VR-2 Mikuláš.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_32_INOVACE_95.  Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA 
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Jehlan Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_22_M9_jehlan.
Závěrečné opakování – 6. ročník 4,6 63,056 13, ,86 VY_42_INOVACE_19_01.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Tělesa –Válec Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Tělesa –Hranol Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
VY_32_INOVACE_
Objem a povrch kvádru a krychle
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Matematika a její aplikace - geometrie pro 1.stupeň.
Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
Obvod a obsah mnohoúhelníků
Obsah geometrických útvarů
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Povrch krychle a kvádru.
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_14_31_Fráze - onemocnění
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –čtyřboký hranol
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
OBJEM Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
Určujeme povrch krychle a kvádru
Krychle NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_293_Krychle Téma: Geometrie.
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
MATEMATIKA Objem a povrch jehlanu 2.
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_GEOMETRICKA_TELESA Název materiálu:
Povrch kvádru.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Geometrické tvary
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Ing. Ladislav Mišík TĚLESA 9. březen 2013
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1 Mgr. Jitka Klimková ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace Geometrická tělesa   Autor Mgr. Jitka Klimková, květen 2012 Jazyk Český Očekávaný výstup Procvičuje vědomosti o geometrických tělesech Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Krychle, kvádr, jehlan, koule, kužel, válec Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 5.ročník Celková velikost 936kB

Opakování učiva 5. ročníku Geometrická tělesa Opakování učiva 5. ročníku

Která tělesa jsou hranatá a která oblá? Poznáš, o jaká tělesa se jedná? válec krychle čtyřboký jehlan kvádr koule kužel

Urči tvar zobrazených předmětů

Krychle - doplň: 8 6 12 Krychle má ……..vrcholů. Krychle má………stěn. Stěny krychle mají tvar……. Krychle má……..hran. 8 H G E F 6 C B čtverce D C 12 A B

Síť krychle 6 Síť krychle se skládá ze …..shodných čtverců.

S = 6.a.a Povrch krychle (S) Jednotky: mm, cm, dm, m a = obsah šesti čtverců 6 a 1 2 3 4 a 5 S = 6.a.a Jednotky: mm, 2 cm, 2 dm, 2 m 2

Vypočítej povrch krychle Jaký povrch bude mít dlažební kostka ve tvaru krychle, jejíž hrana a má velikost 8 cm? S = 6 . a .a S = 6 . 8 . 8 2 S = 384 cm a a

Kvádr - doplň 6 8 12 Kvádr má......vrcholů. Kvádr má......stěn. G Kvádr má......vrcholů. Kvádr má......stěn. Stěny mají tvar................... Kvádr má......hran. E F 6 obdélníku D C D C 12 A B .

Síť kvádru 3 Síť kvádru se skládá ze ……….. dvojic shodných obdélníků.

Povrch kvádru (S) S = 2.a.b + 2.b.c + 2.a.c 3 1 2 1 2 3 = obsah tří dvojic shodných obdélníků S = 2.a.b + 2.b.c + 2.a.c 3 1 2 1 2 a b 3 2 2 2 2 Jednotky: mm, cm, dm, m c

Vypočítej povrch kvádru Jaký povrch bude mít krabička zápalek ve tvaru kvádru, jejíž hrany mají následující velikost: a = 5 cm, b = 1 cm, c = 3 cm? S = 2.a.b + 2.b.c + 2.a.c c S = 2.5.1 + 2.1.3 + 2.5.3 S = 10 + 6 + 30 S = 46 cm 2 b a

Jehlan - doplň Pravidelný čtyřboký jehlan může mít: A) 4 vrcholy a 4 stěny ve tvaru trojúhelníka B) 5 vrcholů a 5 stěn C)3 vrcholy a 1 stěnu D C A B Pravidelný čtyřboký jehlan

Další geometrická tělesa kužel koule válec

Použité zdroje: AUTOR NEUVEDEN. Klipart [online]. [cit. 18.5.2012]. Dostupný na WWW: Klipart - MS Office Vlastní tvorba