Desatero úspěšné komunikace Zástupce ředitele a co ještě Praha, 5.11.2015 David Čáp
Učitel nebo ředitel? Loajalita k řediteli X strašení ředitelem Řešení bez třídního učitele Jak to vidí kolegové?
Pravidla a školní řád Jak hovoří o pravidlech a šk. řádu, tak s nimi kolegové zacházejí. Výtky kolegům jsou věcné – odkazují na pravidla a školní řád. Svým jednáním nastavuje pravidla pro své kolegy.
Kritika a popírání Kritika výchovného stylu X nevýhodnost pro žáka „To se nemohlo stát!“ Loajalita k týmu. Kritika za zavřenými dveřmi.
A to nejdůležitější… OCEŇUJTE, CHVALTE, OCEŇUJTE, CHVALTE…. Kolegy, ředitele, žáky, rodiče a SEBE…. Možná Vás také někdo ocení a pochválí…
Děkuji za pozornost. David Čáp david.cap@ff.cuni.cz FF UK v Praze Felcmanová, A. a kol. (2013). Rodiče – nečekaní spojenci. Jak rozvíjet partnerský dialog mezi školou a rodinou. Praha: Člověk v tísni. David Čáp david.cap@ff.cuni.cz FF UK v Praze Děkuji za pozornost.