Vytváření „katalogu PO“ v konkrétní škole

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

1 Oddělení prevence a speciálního vzdělávání §16 školského zákona Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
. Partnerství na venkově v Libereckém kraji 2004 – 06:  Leader + (1 MAS),  Leader ČR (5 MAS) 2007 – 13:  PRV – osa IV (6 MAS)  – op. III.4.1 (2.
Pilotní projekt základního registru územní identifikace a nemovitostí („PP ZRÚIN“) Vít Suchánek, ČÚZK.
Finanční gramotnost: Zajištění na stáří, renta. 09 Zajištění na stáří DŮCHODY V ČESKU … „Co mají společnýho pařížský a ostravský důchodce? Oba si můžou.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Spolupráce Vězeňské služby NGO na Slovensku / možnosti a zaměření v oblasti drogových služeb / Olga Škvařilová, Sdružení Podané ruce Brno, CZ TWINNING.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského G Jiřího Gutha-Jarkovského.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Sociální práce na obcích v rámci ORP - Zákon o sociálních službách.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Tematické setkání k TVORBĚ INDIVIDUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PLÁNŮ
Individuálně, ale společně a jinak
OD PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVY K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ A ZPÁTKY K PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVĚ Doc. PhDr. Eva Opravilová, CSc., PhDr. Jana Kropáčková,
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Plánování ve školní tělesné výchově
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Podpůrná opatření prvního stupně
Úmluva o právech dítěte Listina základních práv a svobod Další zákony
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Příspěvek na konferenci
ÚZEMNÍ DIFERENCIACE ČEŠTINY
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Autor: Mgr. Hana Novotná
Digitální učební materiál
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Synergie manažerského týmu
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Talentcentrum – rozvíjíme talentované žáky SŠ a ZŠ společně
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Vytváření podmínek pro podporu populací vranky obecné (Cottus gobio) v EVL Krkonoše Přednášející : Jiří KŘESINA.
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Vybrané cíle projektu KIPR
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.
Život bez střeva , Praha.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Představení krajské zprávy z mapování stavu inkluzivního vzdělávání na SŠ a VOŠ
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Koncepce dostupného bydlení v Jablonci n/N
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

Vytváření „katalogu PO“ v konkrétní škole Pracovní setkání pracovníků školních poradenských pracovišť 20. 3. 2017 a 27. 3. 2017 Zpracovala: PhDr. Hana Plucarová

Současný systém poskytování PO žákům se SVP a žákům nadaným, kdy se při stanovení míry podpory musí vycházet nejen z diagnostických závěrů, ale i konkrétních podmínek ve třídě a škole, kde se žák vzdělává, povede postupně k potřebě vytvoření „přehledu o PO“, které konkrétní škola již poskytuje, nebo je schopna poskytovat svým žákům. Vedení a průběžné aktualizování takového přehledu bude důležité především u PO s normovanou finanční náročností (NFN)

Proč by si škola měla takový přehled vést? Bude tyto informace potřebovat ve spolupráci se ŠPZ jako podklad k vyšetření každého dalšího žáka. Zajistí hospodárnost při poskytování PO a NFN. Vytvoří si postupně systém, kterým se bude moci profilovat jako škola podporující inkluzivní přístupy ve vzdělávání.

Děkuji za pozornost