Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Komunitní plánování sociálních služeb ve městě Brně Bc. Monika GALKO DiS. Odbor sociální péče MMB Konference „Plánování rozvoje sociálních služeb – dobrá.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci obvodu Prahy 21.
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Jsou venkovské školy horší než městské?
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Členská schůze MAS Nepomuk,
Aktuální informace o KAP a MAP
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně
Absorpční kapacita Jihomoravského kraje
Hlavní město praha a integrace cizinců
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
ITI Ústecko-chomutovské aglomerace Aktuální stav
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
KOMUNITNÍ PLÁN PRO MĚSTO NOVÝ BYDŽOV (NOVOBYDŽOVSKO)
Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Příprava programového období 2014–2020
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Aktualizace strategické vize Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Brno, 5. prosince 2011.
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Liberec, Mgr. Martin Chochola
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
JIHOMORAVSKÝ KRAJ A INTEGRACE CIZINCŮ
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
kam vlastně směřujeme ??? 
MAP Prahy 12 končí - průběh a realizované aktivity projektu
Koordinovaný přístup a ESIF 2014+
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Model intenzivní podpory
Klíčové aktivity projektu
1. Jednání Řídícího Výboru Místní akční plán II rozvoje vzdělávání pro Prahu 13 CZ /0.0/0.0/17_047/ Praha,
Šablony I a jejich realizace
Model intenzivní podpory
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
Model intenzivní podpory
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Transkript prezentace:

Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala

Anotace Režim spolupráce a základní harmonogram Oblasti spolupráce, hlavní témata k řešení Základní metody naší práce – lokální partnerství a metoda logického rámce Představení Strategického plánu sociálního začleňování Diskuze, různé, závěr

Harmonogram spolupráce Břeclav Uzavření memoranda 21.7.2016 První ustavující jednání LP 27.9.2016 Výzkum a tvorba situační analýzy 10/16 – 5/17 Tematické pracovní skupiny 11/16 - 7/17 Finalizace SPSZ a MPI 6-9/17 Schválení LP 7.9.2017 Schválení zastupitelstvem města 11.9.2017

Harmonogram spolupráce Břeclav II Otevřená výzva 52 OP Z pro Břeclav pro podávání žádostí od20.9. do 20.3.2018 První projekty OP Z od 1.1.2018 Komplementární výzvy IROP v 2018 Podpora ASZ, projektové i odborné poradenství, stáže, přenos dobrých praxí Evaluace, 2019 revize SPSZ a předání koordinace

42 akcí (pracovní skupiny, porady) Rekapitulace společné práce 42 akcí (pracovní skupiny, porady) 115 hodin jednání 65 zapojených osob

Představení SPSZ Břeclav Široce pojatá komplexní strategie Opřená o kvalitní data Participativní tvorba se zapojením partnerů Přístup logického rámce – metoda stromů Koordinovaný přístup a možnosti čerpání ESIF

Představení SPSZ Břeclav Struktura SPSZ: 108 stran, dalších 11 příloh Úvodní část – vysvětlení pojmů, přístupů, metod práce Analytická část – podrobný popis problémů a jejich příčin, též aktuálně fungujících opatření Návrhová část – popisuje novou strategii intervence a její zdroje Implementační část – jak to uvést v život a efektivně řídit

Struktura návrhové části:

Oblast vzdělávání Samostatný strategický dokument Místní plán inkluze Integrální součást SPSZ jako klíčová příloha Bude představen za chvíli

Představení místního plánu inkluze (MPI) MPI – Klíčový problém Za klíčový problém v oblasti vzdělávání na území města Břeclav byl zástupci pracovní skupiny identifikován školní neúspěch sociálně znevýhodněných žáků.

MPI – Strategické cíle Do konce školního roku 2017/2018 je nastavena forma a četnost setkávání všech místně relevantních subjektů podílejících se na procesu vzdělávání, kteří zde získávají pravidelný přísun informací, společně si sdělují potřeby a vzájemná očekávání a plánují osvětové aktivity pro širokou veřejnost. Do konce školního roku 2019/2020 je nastaven systém podpory dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem a předčasným odchodem ze vzdělávání na úrovni přechodu z mateřské do základní školy, povinné školní docházky v základní škole a přechodu ze základní na střední školu. Zástupci školy i rodiče usilují o oboustranně partnerskou a srozumitelnou formu komunikace při příležitosti předávání informací vztahujících se ke vzdělávacímu procesu (třídní schůzky, akce školy nebo osobní setkání).

Implementační struktura Manažer SPSZ města Břeclav Pracovní skupina Projekty a implementace (dále PSPI) Tematické pracovní skupiny Adhoc pracovní setkání Provázání s KPSS

Prostor pro diskuzi, dotazy

Dotazy a diskuze vítána Děkuji za pozornost Dotazy a diskuze vítána Kontakty: