Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_08 Informatika - MS Excel – MIN, MAX Autor: Pavlína.
OBSAH KRUHU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_11_Obsah kruhu Téma: Matematika 8.ročník.
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
ROZKLAD MNOHOČLENU UŽITÍM VZORCŮ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_19_Rozklad mnohočlenu.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Zdeněk Kubík Název: VY_32_INOVACE_00_A_06_prvocisla_a_slozena_cisla Téma: Matematika 6. ročník.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Lineární lomená funkce ChrM611 říjen 2013 Číslo klíčové.
PODOBNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
Krychle a kvádr VY_42_INOVACE_12_02.
THALETOVA VĚTA VY_42_INOVACE_13_02.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
SOUSTAVY ROVNIC Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
GRAFICKÉ ŘEŠENÍ SOUSTAVY ROVNIC
VY_32_INOVACE_91.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
PODOBNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
AUTOR: Martina Dostálová
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hmotnost a její jednotka
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
SOUSTAVY ROVNIC Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
DEFINICE FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Denisa Trubirohová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_36_ Závislost elektrického odporu na vlastnostech.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
DÉLKA KRUŽNICE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_12_INOVACE_Pel_III_05 Funkce – přímá úměrnost
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Úprava rozsáhlého dokumentu
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Naďa Sláviková Vytvořeno dne: 17.2.2013 Název: VY_32_INOVACE_5C_M9_06_Opakování-funkce Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Téma: Opakování - funkce Ročník: 9. ročník Klíčová slova: funkce, definiční obor, obor hodnot, hodnota funkce, tabulka, graf

Anotace Opakování: Funkce – zjišťování vzorce funkce z tabulky hodnot, určování z grafu definičního oboru funkce a oboru hodnot funkce, přiřazování hodnoty funkce k danému číslu z definičního oboru.

Opakování - FUNKCE

1) Zjisti, podle kterého vzorce jsou číslům z prvního x 4 7 10 y 1 2,5 Funkce je dána tabulkou: 1) Zjisti, podle kterého vzorce jsou číslům z prvního řádku tabulky přiřazována čísla z druhého řádku.

2) Zapiš čísla, která tvoří definiční obor této funkce. 3) Zapiš hodnotu funkce přiřazenou číslu 7. 4) Zapiš čísla tvořící obor hodnot této funkce.

5) Zapiš, která čísla tvoří definiční obor této funkce. Funkce je dána grafem: 5) Zapiš, která čísla tvoří definiční obor této funkce.

6) Zapiš hodnotu funkce, která je přiřazena číslu 0. 7) Zapiš hodnotu funkce pro číslo 3. 8) Pro které číslo z definičního oboru je hodnota funkce největší.

9) Pro které číslo z definičního oboru je hodnota funkce nejmenší. 10) Zapiš, která čísla tvořící obor hodnot této funkce.

Použité zdroje ODVÁRKO, Oldřich a Jiří KADLEČEK. Matematika pro 9. ročník základní školy. 2. vyd. Praha 1: Prometheus, spol. s.r.o., 2002. Učebnice pro základní školy. ISBN 80-7196-208-2. Obrázky Galerie Microsoft Office – klipart