Ročník: 2. a 3. Vzdělávací obor: Strojírenská technologie , DIC

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_M.8.20-Thaletova věta-prezentace
Advertisements

Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Digitální učební materiál
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
STROJNÍ OBRÁBĚNÍ SOUSTRUŽENÍ I. Ing. Iveta Mičíková
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Úhly souhlasné a střídavé
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _626 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Strojírenství Strojírenská technologie Teorie obrábění (ST 49)
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
STROJÍRENSTVÍ Strojírenská technologie Soustružení (ST44)
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _629 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Tato prezentace byla vytvořena
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Tato prezentace byla vytvořena
Soustružení vnějších válcových ploch
Ročník: 2. a.3 Vzdělávací obor:Strojírenská technologie, DIC Tematický okruh: Obrábění - soustružení Téma:Soustružení vnitřních válcových ploch Jméno autora:FÜRST.
Ročník: 1. a 2. a.3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie, DIC Tematický okruh: Obrábění - soustružení Téma: Upínání do univerzálního sklíčidla Jméno.
Ročník: 1. a 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie, DIC
Ročník: 1. a 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie, DIC
Ročník:1. a 2. Vzdělávací obor:Strojírenská technologie, DIC Tematický okruh:Obrábění - soustružení Téma:Bezpečnostní předpisy pro OS na kov Jméno autora:FÜRST.
Ročník: 1. a 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie
Ročník: 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie , DIC
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Helena Jagošová Název šablonyIII/2.
Pracovní list VY_32_INOVACE_40_11
Ročník: 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie , DIC
Ročník: 1. a 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie , DIC
Ročník: 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie , DIC
Strojírenství Strojírenská technologie Teorie obrábění (ST 49)
Ročník: 1. a 2. a.3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie, DIC Tematický okruh: Obrábění - soustružení Téma: Výměna čelistí Jméno autora: FÜRST Roman,
Ročník:1. a 2. a.3 Vzdělávací obor:Strojírenská technologie Tematický okruh:Obrábění - soustružení Téma:Pinola koníka Jméno autora:FÜRST Roman, HLAVÁČEK.
Teorie frézování.
Soustružením obvykle zhotovujeme součásti kruhového průřezu.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
Frézování I Řezné podmínky Nástroje. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 1. ročník oboru strojírenství.
Obráběcí nástroj, řezné úhly
Hoblování, obrážení, protahování
VY_32_INOVACE_10_1_13.
VY_32_INOVACE_10_2_07.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základy soustružení – 2.část
Řezné podmínky Nástroje
Soustružení 1 VY_32_INOVACE_22_425
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Příjemce podpory – škola:
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Test Určen pro: ročník oboru strojírenství.
VY_52_INOVACE_I–03–01 Název a adresa školy:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Příjemce podpory – škola:
ČTYŘÚHELNÍKY VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_01
Transkript prezentace:

Ročník: 2. a 3. Vzdělávací obor: Strojírenská technologie , DIC Tematický okruh: Obrábění - soustružení Téma: Geometrie ostří soustružnického nože Jméno autora: FÜRST Roman, HLAVÁČEK Miroslav Vytvořeno dne: 12.září 2012 Metodický popis, (anotace): Podpora hodiny strojírenské technologie a DIC lze použít názornému vysvětlení a testování

Výukový materiál Číslo projektu: CZ. 1. 07/1. 5. 00/34 Výukový materiál Číslo projektu: CZ . 1.07/1.5.00/34.0528 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu: VY 32 INOVACE STT 1010

Základní části soustružnického nože

Úhly na hlavě nože Úhel α je úhel hřbetu, zpravidla 10 až 16°. Úhel γ je úhel čela, bývá zpravidla kladný, ale při obrábění tvrdých mat. je záporný (odvod třís.). Úhel β je úhel břitu, čím je úhel břitu menší, tím snadněji vniká do materiálu (ale je málo pevný). Úhel δ řezu se rovná součtu úhlu hřbetu a břitu: α+β <90 °. Úhel H je úhel nastavení hl. ostří, který má vliv na tvar a průřez třísky.

Úhel λ je úhel hlavního ostří, je buď kladný když je špička nože nejvyšším bodem ostří, nebo roven 0, či záporný a špička nože je nejnižším bodem ostří. Při záporném úhlu je ostří velmi pevné.

Testové otázky 1) ZAKRESLI A POPIŠ ZÁKLADNÍ ÚHLY A ČÁSTI SOUSTRUŽNICKÉHO NOŽE. 2) CO OVLIVŇUJE VELIKOST ÚHLU BŘITU? 3) KTERÝ ÚHEL MÁ VLIV NA TVAR A PRŮŘEZ TŘÍSKY? 4) PŘI OBRÁBĚNÍ TVRDÝCH MATERIÁLŮ BÝVÁ ZPRAVIDLA ÚHEL γ JAKÝ?

Zdroje Výše neodkazované obrázky jsou použity z: Havránek, Karel a spol. Dílenská praxe. 2. vydání, Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1962. 266 s.