Dvouletky Nároky na stanoviště a výživu Pěstební postup a využití

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Prvouka, Jaro Autor: Mgr. Vendula Janešová Název materiálu:
Advertisements

Poradce pro energetiku: Karel Jonák Hopfgartenweg 10 Waldkirchen Mobil
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Lenka Němcová Název: VY_32_INOVACE_09_Př7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: čeleď bobovité.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Balkónové květiny Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
P LODY SUCHÉ Mgr. Michal Střeštík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková škola.
Náročná na zařazení v osevním postupu, výnos 6 t zrna/ha, nahá obilka, pšeničná bílkovina je lepek.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ NASTAVENÍ DIGITÁLNÍHO FOTOAPARÁTU 1. část DIGITÁLNÍHOtavenfotoaparátu.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Pavel Skopal Název prezentace (DUMu): Cibulnaté rostliny M - N Název sady:Pěstování cibulovin a hlíznatých rostlin.
Název prezentace (DUMu): Cibulnaté rostliny O - P
Cibulnaté a hlíznaté rostliny.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Charakteristika výukového materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Pohyby Země VIDEO Země vykonává 2 základní pohyby:
VY_32_INOVACE_PŘBOT.18 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Hrnkovky náročné na teplotu
Přídavná jména vyjadřují: vlastnosti osob, zvířat, věcí a dějů
Během kalendářního roku se vystřídají čtyři roční období.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název prezentace (DUMu):
ROSTLINY, ČÁSTI TĚLA - TEST
Jarní květiny Mgr. Lenka Stará
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Vysvětlení některých pojmů
Úvod do sadovnického květinářství
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Barva světla, šíření světla a stín
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
VY_32_INOVACE_10_HK ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto
Název prezentace (DUMu):
Slunečnice.
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_05_Český jazyk
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Název prezentace (DUMu):
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přírodní vědy DUM 15 KOLOBĚH VODY
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Léto v přírodě VY_32_INOVACE_18_03
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název prezentace (DUMu): Hlíznaté rostliny C
Název prezentace (DUMu):
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
Název školy: Základní škola Městec Králové
Výukový materiál VY_52_INOVACE_26_OLEJNINY
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Kvíz VZDUCH.
Chráníme přírodu Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_19_CHRÁNÍME PŘÍRODU_HULEJOVÁ Člověk a jeho.
Výživa a hnojení květin
Hlíznaté květiny.
Výstupy školního vzdělávacího programu Škola neomezených možností
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_III.Vu_JARO_ZMĚNY.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_Z Evropa Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Hrnkovky se středními nároky na teplotu
Bíle kvetoucí letničky
Proč se střídají roční období
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.4 Název školy Předmět Květinářství
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_32_Jaro Téma: Jaro
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

Dvouletky Nároky na stanoviště a výživu Pěstební postup a využití Základní pěstitelsky významné druhy

Dvouletky - charakteristika k plnému vývoji třeba 2 roky nejen skutečně dvouleté(Cheiranthus), ale i vytrvalé(Bellis), které se pěstují ve dvouletém cyklu typické po dozrání semen hynou, jiné mohou vytrvat déle, ale kondice je horší(Alcea) vysévány každoročně (V.-VIII.), pracovně náročné výsadba na podzim hlavní kvetení na jaře-vhodně doplňují letničky

Nároky na stanoviště výsluní, ale ne úpal snesou i polostín půda kvalitní, humózní, hlinitá nevhodné suché, přemokřené či přehnojené N hnojení čerstvým hnojem nevhodné

Pěstební postup množení převážně semeny výsev do pařeniště nebo skleníku v VI.-VII. lze i výsev na venkov. záhon v IV. a V. výsadba konec VIII.-IX., nebo až na jaře ochrana přes zimu- tkanina, chvojí hnojení – P a K na podzim, na jaře přihnojení plným hnojivem(Cererit, NPK)

Využití dvouletek na venkovní záhony po letničkách nebo hlíznatých a cibulovitých květinách nízké (Myosotis) vhodný doplněk cibulovin (tulipány a narcisy) vyšší (Cheiranthus) lze i k řezu

Základní druhy dvouletek

Alcea rosea

Bellis perennis

Campanula medium

Dianthus barbatus

Dianthus caryophyllus

Digitalis purpurea

Cheiranthus cheiri

Myosotis sylvatica

Viola x wittrockiana