Výukový materiál zpracován v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_32_INOVACE_10_30ŠebM-5 Název tematické oblasti (sady) Základy programování v jazyce C#   Název vzdělávacího materiálu Příklady s využitím alternativy 3 Druh učebního materiálu Cvičení v prostředí Microsoft Visual Studio Anotace Téma je určeno žákům studijního oboru elektro na získání základních znalostí a vědomostí v algoritmizaci a programování. Klíčová slova algoritmus,vývojový diagram,zdrojový text programu Vzdělávací obor, pro který je materiál určen 26-41-M/01 Elektrotechnika Ročník IV. Typická věková skupina 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Ing.Milan Šebestík Zhotoveno, (datum/období) 1.9. až 30.10..2012 Celková velikost 166 kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Milan Šebestík Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

27. Příklady s využitím alternativy 3 Vytvořte algoritmus a napište program,který načte z klávesnice dvě čísla a vyhodnotí,které z nich je větší. Příklad 11 -V prvním kroku načteme z klávesnice dvě čísla a uložíme je do proměnných A a B, -v druhém kroku stanovíme podmínku,jestliže je A větší než B, -bude-li splněna podmínka,vypiš na obrazovku monitoru:“Číslo A je větší“, -nebude-li splněna podmínka,vypiš na obrazovku monitoru:“Číslo B je větší“.

Načti z klávesnice číslo Stanovíme podmínku A>B + - Načti z klávesnice číslo a ulož jej do proměnné X Begin Stanovíme podmínku A>B Read: X Jestliže platí podmínka,vypiš na monitor: „Číslo A je větší“ A>B Write: „Číslo B je větší “ Write: „Číslo A je větší“ Jestliže podmínka neplatí, vypiš na monitor:“Číslo B je větší“ End

Zdrojový text programu int A,B; Console.Write("Zadej číslo A zklávesnice: "); A = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.Write("Zadej číslo B zklávesnice: "); B = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); if (A > B) Console.WriteLine("Číslo A je větší"); else Console.WriteLine("Číslo B je větší"); Console.Read();

Vytvořte algoritmus a napište program,který načte z klávesnice dvě čísla a seřadí je podle velikosti-první menší a druhé větší. Příklad 12 -V prvním kroku načteme z klávesnice dvě čísla a uložíme jej do proměnných A a B, -v druhém kroku provedeme vyhodnocení podmínky,zda číslo A je větší než číslo B, -bude-li platit podmínka,provede se záměna obsahu buněk A a B dle známého mechanismu, -nebude-li platit podmínka,pak je a menší než B a záměna se neprovede, -v posledním kroku provedeme zobrazení seřazených proměnných A a B na obrazovku monitoru.

Načti z klávesnice dvě čísla Vypiš obsah seřazených proměnných + - Načti z klávesnice dvě čísla a ulož je do proměnných A a B Begin Read: A,B Zjisti,zda číslo A je větší než číslo B A>B POM=A A=B B=POM Jestliže podmínka platí, proveď záměnu obsahu A a B Write:A,B Vypiš obsah seřazených proměnných A a B na obrazovku monitoru End

Zdrojový text programu int A, B,POM; Console.Write("Zadej číslo A zklávesnice: "); A = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.Write("Zadej číslo B zklávesnice: "); B = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); if (A > B) { POM = A; A = B; B = POM; } Console.WriteLine("Seřazená čísla jsou: {0} a {1}",A,B); Console.Read();