DOMÁCÍ SLOHOVÁ PRÁCE ZADÁNÍ PROJEKTU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přechody Demo Přechody - bez přechodu text dole text vlevotext vpravo text nahoře.
Advertisements

Prezentace literárního díla a jeho autor Jan Zeman I4.B.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Jak psát tiskovou zprávu?
Slohové postupy.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
Rozbor uměleckého textu
Realistický román.
Zásady rozboru textu uměleckého a neuměleckého
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Mgr. Michal Oblouk. nejjednodušší podává fakta (co se kdy a kde stalo nebo stane) údaje jsou řazeny v místních či časových sledech nebo abecedním způsobem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_362_Slohové postupy AUTOR: Mgr. Markéta Lyková ROČNÍK, DATUM:
Umberto Eco – Jméno růže
POPIS = informuje o výsledcích pozorování objektů neživých i živých, o jejich pohybu a činnosti.
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Hádej obrázek – měřidla délky
Už zase skáču přes kaluže
PRÓZA, EPIKA Mgr. Michal Oblouk. Próza Z latiny prosa oratio = řeč přímá, stále postupující Přirozená, běžná forma vyjádření psaná volně (ne ve verších)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_319_Slohové útvary AUTOR: Ilona Kozubová ROČNÍK, DATUM: 8.,
POPIS.
Referát č.13 Textový editor (struktura textu – přiřazení stylu, formátování (vzhled) textu, změna stylu, typografická a estetická pravidla)
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
STRUKTURA A JAZYK PROZAICKÉHO DÍLA
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.14 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici povídek a románů, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími.
FANTASTICKÁ LITERATURA
Vypravování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ROZLOŽENÍ STRÁNKY Ing. Petr Hanáček MS OFFICE - WORD
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Písemná práce z CJL.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty tázací VY_32_INOVACE_02 Sada 22 Základní škola T. G.
Popis obvodu 8051.
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
INFORMATIKA 8 WordArt - aplikace III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Žánry literatury 1) Lyrika - slovo řeckého původu - popisuje spisovatelovy prožitky, - popisuje spisovatelovy prožitky, pocity, dojmy a myšlenky pocity,
Slohové postupy.
LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY
Světová literatra mezi světovými válkami
R. U. R. Karel Čapek. K AREL Č APEK představitel demokratické prózy autor románů, povídek a divadelních her autor utopických děl - varování před následky.
STRUKTURA A JAZYK LITERÁRNÍHO DÍLA VRSTVA TEMATICKÁ A MYŠLENKOVÁ Mgr. Michal Oblouk.
TEORETICKÁ ČÁST VYPRAVOVÁNÍ. Vypravování – útvar slohového postupu vyprávěcího Využití  v umělecké literatuře – základ epických děl (povídek, románů,
Literatura Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková VY_32_INOVACE_51_Epika, lyrika Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
ROMÁN Žánr velké epiky delší časový úsek Pozadí společenských událostí doby Druhy románu: společenský, dobrodružný, fantastický, sci-fi, milostný, psychologický,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ČÍSLO DUM: VY_32_INOVACE_CJL_1,4_44
GE - Vyšší kvalita výuky
SLOHOVÉ POSTUPY A ÚTVARY
Popis, charakteristika
Pro rychlý způsob formátování textů a následné vytváření obsahu
SLOHOVÉ POSTUPY a ÚTVARY
CHARAKTERISTIKA Mgr. Michal Oblouk.
Odstavec a jeho formát Autor: Mgr. Jiří Maršík
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
VY_32_INOVACE_19_CJI_LITERÁRNÍ ŽÁNRY
VYPRAVOVÁNÍ Slohový útvar vyprávěcího postupu
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití. Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití.
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C45Čj6_Pohádky
CHARAKTERISTIKA Aneta Bartošová. CHARAKTERISTIKA VNĚJŠÍ – VZHLED POSTAVA.
Transkript prezentace:

DOMÁCÍ SLOHOVÁ PRÁCE ZADÁNÍ PROJEKTU

Píšeme vlastní povídku! Odpověz si na otázky? Jaký druh literatury máš rád(a)? O čem bych chtěl(a) psát? Kdo bude hlavní hrdina? Kolik dalších postav budu pro děj potřebovat? Budeš mít k příběhu „záporáka“? Kdy a kde se příběh bude odehrávat? Jak by se povídka měla jmenovat? Anotace poznámka, vysvětlivka připojování poznámek stručná charakteristika díla

PÍŠEME VLATNÍ POVÍDKU! 1. Autor: Název díla 2. Anotace (stručná charakteristika díla s cílem zaujmout). 3. Povídka musí obsahovat: líčení prostřední charakteristiku postavy přímou i nepřímou delší rozhovor, v němž se děj posune dopředu (není to rozhovor o „ničem“) vnitřní monolog (založený na úvaze) FORMÁT: 2xA4 linkované (ručně) nebo 1xA4 bez linek (na počítači, okraje nahoře a dole 3 cm, zprava a zleva 2,5 cm, velikost písma 12).

ODEVZDAT DO 20. 12. 2017