Posuň čárku 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
12..
Advertisements

Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
Dělení desetinným číslem Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
Page Exponenciální tvar čísla Mgr. Petra Toboříková.
Mocniny Mocniny desetinných čísel.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Převody jednotek délky, obsahu a objemu Kolik litrů je 32,9 m 3 ? Kolik.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Dělení desetinných čísel beze zbytku
Výukový materiál pro 8.ročník
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Binomická věta 30. října 2013 VY_42_INOVACE_190212
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poměr.
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Neguj výroky. Urči jejich pravdivostní hodnotu
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZLOMKY II. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
Zaokrouhlování desetinných čísel.
Násobení desetinných čísel
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Násobení a dělení desetinným číslem
Komplexní čísla - 5 Číslo opačné Číslo komplexně sdružené
Násobení a dělení číslem 5
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
Zlomky a desetinná čísla
11 DĚLENÍ ZLOMKŮ.
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
REÁLNÁ ČÍSLA (mocniny a odmocniny) mocniny a odmocniny.
Napětí a proud v obvodech
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Procenta Jitka Mudruňková 2014.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Dělení desetinných čísel.
Druhá mocnina a odmocnina
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Exponenciální tvar čísla
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
2.1 DESETINNÁ ČÍSLA Sčítáme 0,123 Odčítáme 11,9 12,04 - 8,69 3,2066
Druhá mocnina a odmocnina
Sčítání a odčítání racionálních čísel
Užití Pythagorovy věty
ČÍSELNÉ MNOŽINY Jitka Mudruňková 2014.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
18 VÝRAZY S PROMĚNNÝMI.
Početní výkony s celými čísly: dělení
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
20 MNOHOČLENY.
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
Desetinná čísla 6. ročník ZŠ.
Nejmenší společný násobek,
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Posuň čárku 2

Dělení desetinných čísel číslem 100

1 4 2 6 14,26:100= , Při dělení desetinných čísel číslem 100 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o dvě místa doleva (číslo se zmenší). 1 4 2 6 14,26:100= ,

Kam posuneš desetinnou čárku? 1 5 0 8 150,8 :100= ,

Kam posuneš desetinnou čárku? 231,2 :100=2 3 1 2 ,

Kam posuneš desetinnou čárku? 0 0 4 , 4,0:100 =

Kam posuneš desetinnou čárku? , 15:100= 1 5

Kam posuneš desetinnou čárku? , 450,9:100= 4 5 0 9

210,4:100= 0,2104 2,104 2104 21,04

54 :100= 0,54 54 0,0054 5,4

102,1:100= 1,021 10,21 102,1 101,2

400,02:100= 402,0 4,0002 40,002 4000,2

2345,6:100= 23,456 23456 2,3456 234,56

Vypočítej příklady. 1,27 :100= 25,06 :100= 307,11 :100= 8 :100= 16,45 :100= 100,10 :100= 5401,8 :100= 210,5 :100= 1091 :100= 20,1 :100= 0,0127 0,2506 3,0711 0,08 0,1645 1,0010 54,018 2,105 10,91 0,201