8. ročník Michaela Hantková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Dopis 6. ročník Michaela Hantková. Charakteristika osobního dopisu Písemná zpráva osobě blízké Psán vlastní rukou Speciální papír – dopisní, obálka Odesílá.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Hmotnost a její jednotka Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_05_CÉVNÍ SOUSTAVA
ŘÍKAJÍ NÁM PŘEDPOVĚDI POČASÍ PRAVDU?
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
C# konzole – TEST Program spotřeba vody
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Systém odměňování pracovníků
Program rozvoje Jihomoravského kraje 2018–2021
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Lidé, kteří pečují o své blízké s postižením
Doporučený vzor individuální prezentace
Psychologie v obchodní činnosti firmy
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
9. ročník Michaela Hantková
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Indukční čáry magnetického pole Číslo DUM: III/2/FY/2/2/20 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Slohový literární útvar 8.ročník Eva Andrýsková, ZŠ Polešovice
7. ročník Michaela Hantková
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
9. ročník Michaela Hantková
Polovodiče typu N a P, Polovodičová dioda
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
7. ročník Michaela Hantková
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Úvod do filozofie.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
ÚVAHA Mgr. Michal Oblouk.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Běžné reprezentace grafu
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
Informační gramotnost
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Filozofické disciplíny
OBOJŽIVELNÍCI (zajímavosti)
všechny animace a obrázky - archiv autora
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
vnímání, pozornost, soustředěnost
9. ročník Michaela Hantková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PLANIMETRIE Zobrazení v rovině
Funkční styl řečnický.
SLOH A KOMUNIKACE Projev, proslov.
Hodnocení předložených žádostí – případ UK
Světelné jevy -shrnutí
PTÁCI (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Lineární regrese.
Úvaha Tento slohový útvar najdeme ve stylu odborném, publicistickém i uměleckém. Je to pojednání nebo výklad na základě logických úsudků. Projevuje se.
SPOLEČENSKÉ CHOVÁNÍ U STOLU
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
SLOH ‒ úvaha.
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
V dílně Hádáme … 1. Zatlučeme s ním hřebík. 2. Vyvrtáme s ní díru.
Využití metody oční kamery ve vzdělávání ve fyzice
Transkript prezentace:

8. ročník Michaela Hantková Úvaha 8. ročník Michaela Hantková

Charakteristika Zamyšlení nad tématem z několika úhlů pohledu Hodnocení faktů Zaujímání stanovisek Je subjektivní

Jazyk Spisovný Řečnické otázky Zamysleme se nad…, pouvažujme o …, zajímali jste se někdy o…, předpokládejme, že …, domnívám se, položme si otázku… Nezačínat větu Já…, Ale někdo má jiný názor.

Osnova Úvod Stať Závěr Uvedení problému Vytyčení max. tří otázek Rozbor tří stanovisek (můj názor, opačný názor, alternativa) Argumenty (od obecného tvrzení k hodnocení) Závěr Obecně platný závěr nebo shrnutí všech řešení nebo další otázka, citát

Odkazy http://blog.x9.cz/2014/07/14-31-pondelni-rychlovky/