Věcné učení VY _32 _INOVACE_11_07_smysly člověka (zrak 1)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Kožní soustava Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář) Ročník:1.
Advertisements

N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Znáš všechny odpovědi?. 1. OTÁZKA Co nám zajišťuje pohyb celého těla?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_15_ZRAK TÉMA: SMYSLOVÁ SOUSTAVA.
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_PŘČL.11 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Přírodopis.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Pohybová soustava II. Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
NERVOVÁ SOUSTAVA KOMUNIKAČNÍ SÍŤ. FUNKCE NS 1. řídí činnost všech orgánů v těle 2. kontroluje organismus jako celek 3. umožňuje vnímat okolí a získávat.
VY_12_INOVACE_ 26_VYJMENOVANÁ SLOVA PO L3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není - li uvedeno jinak, je Bc. Michaela Maixnerová, financováno z ESF.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY__III/2__INOVACE__04 Český jazyk PODSTATNÁ JMÉNA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Preget, Matějka a Grulich. - vnímání okolí tímto druhem oka je výrazně odlišné, než je tomu u lidí - výhodou složených očí je schopnost vnímat velký zorný.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
1. KŘÍŽOVKA Pohyb může být posuvný a ….. Veličina s jednotkou m³ 1
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Lom světla I. část
Věcné učení VY_32_INOVACE_06_11_smysly člověka (sluch 2)
Název prezentace (DUMu): Smyslová ústrojí člověka II.
Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Počítač a lidé s handicapem
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
ZRAK ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_17_28_Zrak.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Přírodověda 5.tř. opakování
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_12
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 09_Smyslová soustava
ÚSTROJÍ ZRAKU (opakování pojmů - 2.část)
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
MEZILIDSKÉ VZTAHY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Lidské oko Název : VY_32_inovace_17 Fyzika - lidské oko
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
DUM II. / 13. smysly Bc. Zdeněk Klíma.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_ 32 _INOVACE _07_10_husitství (Jan Žižka)
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.08_Lidské_tělo Datum:
Lidské smysly Naše tělo. ČLOVĚK A JEHO SVĚT Lidské smysly Radka Smetanová VY_32_INOVACE_lidskesmysly_03.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_STAVBA_TELA_ZVIRAT Název materiálu:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola a mateřská škola Bukovec
pedagogických pracovníků (NÚV).
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
VY_52_INOVACE_19_01_trávicí soustava
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_12_03_tvrdé a měkké souhlásky.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
KOSTRA.
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Věcné učení VY _32 _INOVACE_11_07_smysly člověka (zrak 1)

Oči jsou pro člověka jedním z nejdůležitějších smyslových orgánů. Zrak Oči jsou pro člověka jedním z nejdůležitějších smyslových orgánů.

oko víčko Oko Je orgánem zraku Přední úsek oka je chráněn víčky a svlažován slzami, které jsou produkovány slznými žlázami Člověk má dvě oči víčko oko

prostřednictvím zraku vnímáme přibližně 80% podnětů z našeho okolí. ztráta zraku je tak pro většinu lidí tím nejnepříjemnějším smyslovým postižením. http://youtu.be/R6FtxeUEFkU zrakem vnímáme světlo, jeho intenzitu a barvu. pohyby oka ovládá šest okohybných svalů.

Co můžu vidět?- odpověz 1. zpěv ptáků 2. telefon 3. vůni kávy 4. tikot hodin 5. chuť jahod

Popis Prezentace k tématu zrak s ukázkou laserové operace a s kontrolní otázkou Snímek č. 4 - po přehrání videoukázky je nutné připojení na internet

Zdroje http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Long_cane.jpg/138px-Long_cane.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MB900439798.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MB900406700.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MB900409654.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MB900383392.jpg Autorem tohoto materiálu, pokud není uvedeno jinak je Bc. Daniela Pavlíková