Mgr. Radka POspíchalová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_06_Matematika pro 7.ročník_Opakování na čtvrtletní práci - 2.čtvrtletí Téma: Opakování na čtvrtletní.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dělení desetinných čísel beze zbytku
Mocniny s racionálním exponentem I.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poměr.
MATEMATIKA Čísla celá základní pojmy.
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Jak vyřeším maxi-čtvereček?
Komplexní čísla goniometrický tvar Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Povrch krychle a kvádru.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
FUNKCE – soustava souřadnic
pedagogických pracovníků.
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
Autor: Ing. Jitka Michálková
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
2.2 Kvadratické rovnice.
Násobení desetinných čísel
Zlomky Čísla smíšená..
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Elektrické měřící přístroje
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Kvadratické nerovnice
Obvod a obsah rovinného obrazce I.
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
8.1.3 Lineární obal konečné množiny vektorů
Lomené algebraické výrazy
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Rovnice základní pojmy.
Rovnice s absolutními hodnotami
12 CELÁ ČÍSLA.
REÁLNÁ ČÍSLA (mocniny a odmocniny) mocniny a odmocniny.
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
7 PYTHAGOROVA VĚTA.
Druhá mocnina a odmocnina
Algebraické výrazy: lomené výrazy
* Násobení celých čísel Matematika – 7. ročník *
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Lomené výrazy (2) Podmínky řešitelnost
Početní výkony s celými čísly: násobení
34.1 Obecná pravidla pro mocniny s přirozeným mocnitelem
Lomené algebraické výrazy
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Druhá mocnina a odmocnina
VY_42_INOVACE_12_Oblouk a kruhová výseč - příklady
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
VÝRAZY S PROMĚNNÝMI V PRAXI
Lomené výrazy (9) Složené lomené výrazy
Čtverec, obdélník NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_290_Čtverec, obdélník.
Početní výkony s celými čísly: dělení
20 MNOHOČLENY.
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Mgr. Radka POspíchalová Druhá odmocnina Mgr. Radka POspíchalová

49 = 7 Příklad: Obsah S čtverce je 49 cm². Urči délku strany a. S = a² 49 = a . a 49 = 7 . 7 a = 7 cm Vztah mezi čísly 49 a 7 zapíšeme pomocí znaku . 49 = 7

Druhá odmocnina ze 49 se rovná 7. 49 = 7 Druhá odmocnina ze 49 se rovná 7.

odmocnítko 49 = 7 druhá odmocnina základ odmocniny (odmocněnec)

b, a jsou nezáporná čísla 𝑏 2 =𝑎 𝑏= 𝑎 b, a jsou nezáporná čísla

Odmocnina zlomku 𝑎 𝑏 = 𝑎 𝑏 ( b ≠ 0)

Odmocnina součinu 𝑎.𝑏 = 𝑎 . 𝑏