VYBER SPRÁVNÉ PŘÍSLOVÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Čekalová Sylva. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Advertisements

ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Příběh o mravenečkovi Každý den po včasném příchodu do práce se pouští malý mraveneček okamžitě do práce...
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Pot Luck Podnik vedený dětmi. Po zvolení vedení přišel čas na vymýšlení toho co budeme prodávat, jméno firmy a loga.
Využití v praxi Pythagorova věta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Slovní úlohy Procenta těžšíjednodušší
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_8_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_BŘETISLAV A JITKA Název: BŘETISLAV.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_4_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_SILÁK BIVOJ Název: SILÁK BIVOJ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Přísloví a rčení Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Analytické myšlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
KURZ ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C Lekce č. 10: Tvorba vlastních funkcí Bc. Radek Libovický.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
JAK PROPAST MACOCHA DOSTALA SVÉ JMÉNO
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Pohádka. Před dávnými a dávnými časy,
Období života člověka. Období života člověka Etapy lidského života Člověk se během života mění – roste do výšky, tloustne, učí se chodit a mluvit,
Moje velikonoční prázdniny
Ot.2 - Na jaký typ střední školy jste ve školním roce 2008/2009 podával/a v prvním kole přijímacího řízení přihlášku? %; Báze: total, N=500.
Náš výlet do
ZOOKURZ Sexta 2016/17.
Věděli jste, ....
Příběh 2 oblázků s obrázky z Číny!
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření domácnosti.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Užitečné závaží.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
_____________a _________________, _______________ z klobouku
Materiál je určen pro žáky od 3.třídy.
ČESKÝ JAZYK 3. roč. Číslo DUM: VY_32_INOVACE_09
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_39_ČJ4
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
VY_32_INOVACE_
Mluvíme, sjednáváme po telefonu (mobilu…)
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
KVÍZ S NOTIČKAMI DO PÍSNIČKY
MATEMATIKA Čísla přirozená – základní početní operace.
Název a číslo materiálu:
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla
Opakování učiva (průřez)
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Všechno má svá pravidla, své zákony
Do Finska, Číny a zase zpátky do Ostravy Stipendista města Ostravy
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Moudra s květinou.
Jazyk a jazyková komunikace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_52_INOVACE_16_01_první pomoc krvácení
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, až se jednou provdáme a nebo oženíme, budeme mít děti atd. Pak jsme otrávení, že naše děti nejsou dost velké.
PROČ BŮH STVOŘIL DĚTI (A NÁSLEDNĚ VNOUČATA).
ZA VLÁDY PŘEMYSLOVSKÝCH KRÁLŮ
Vymyšlený příběh Běželová
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Pracovní desatero.
Každý den jsme trochu starší…
Transkript prezentace:

VYBER SPRÁVNÉ PŘÍSLOVÍ Zapisuj si odpovědi, které vybereš z nabídky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková

1. Roman doufal, že se mu jednoho dne podaří získat lepší pracovní pozici. Nová práce však stále nepřicházela. Roman však neztrácel hlavu a snažil se co nejvíce zdokonalit ve svých dovednostech a schopnostech. Vyčkával a čekal, až nakonec získal své vysněné zaměstnání. Zabil dvě mouchy jednou ranou. Trpělivost růže přináší. Tichá voda břehy mele. Práce kvapná, málo platná. Dvakrát měř a jednou řež. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková

Zabil dvě mouchy jednou ranou. Trpělivost růže přináší. 2. Dva řemeslníci dostali úplně stejnou zakázku. Oba dva ji chtěli udělat co nejlépe. První z nich se rozhodl udělat práci co nejkvalitněji i za cenu, že mu to bude trvat delší dobu. Druhý z nich se vydal jinou cestou – chtěl svého zákazníka oslnit rychlým dodáním více než kvalitou. Zatímco výrobek prvního řemeslníka slouží dodnes, výrobek druhého se rozpadl po krátké chvilce. Zabil dvě mouchy jednou ranou. Trpělivost růže přináší. Tichá voda břehy mele. Práce kvapná, málo platná. Dvakrát měř a jednou řež. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková

3. Hana měla dva hlavní problémy 3. Hana měla dva hlavní problémy. Měla spoustu práce a neměla tak čas věnovat se svým koníčkům, k nimž patřil hlavně tenis, ani svým přátelům. Přemýšlela, jak své problémy vyřešit. Nakonec pozvala své přátele na tenisový turnaj, čímž se jí podařilo vyřešit obojí najednou. Zabil dvě mouchy jednou ranou. Trpělivost růže přináší. Tichá voda břehy mele. Práce kvapná, málo platná. Dvakrát měř a jednou řež. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková

4. Marie si koupila nové kalhoty 4. Marie si koupila nové kalhoty. Doma zjistila, že potřebuje zkrátit nohavice. Podívala se na kalhoty a zhruba odhadla, jak velký kus chce odstřihnout. Kalhoty zkrátila, ale když si je znovu oblékla, zjistila, že jsou o mnoho kratší, než by chtěla. Teď už s tím ale nemohla nic dělat. Příště by si svůj čin měla lépe promyslet. Zabil dvě mouchy jednou ranou. Trpělivost růže přináší. Tichá voda břehy mele. Práce kvapná, málo platná. Dvakrát měř a jednou řež. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková

5. Na sportovních trénincích atletického družstva všichni obdivovali Karla, skvělého sportovce, kterému vždy vše šlo. Jirky si oproti tomu nikdo nevšiml. On však trénoval v ústraní a stále se zlepšoval. Nikdo o tom však nevěděl. Na závodech pak byli všichni velice překvapení, když Jirka porazil Karla a vyhrál dokonce celý závod. Zabil dvě mouchy jednou ranou. Trpělivost růže přináší. Tichá voda břehy mele. Práce kvapná, málo platná. Dvakrát měř a jednou řež. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková

Nyní si zkontroluj své odpovědi: 1.B: Trpělivost růže přináší. 2.D: Práce kvapná, málo platná. 3.A: Zabil dvě mouchy jednou ranou. 4. E: Dvakrát měř, jednou řež. 5.C: Tichá voda břehy mele. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková