DUM - Digitální Učební Materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_765.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Rovnice ve slovních úlohách I.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Soustava dvou lineárních rovnic o dvou neznámých I.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.1012 Šablona: III/2 Sada: A2_52 Datum ověření ve výuce: 18. 10. 2013 Třída: 2/3P

DUM - Digitální Učební Materiál Tematická oblast: Prodavačské práce Předmět: Matematika Ročník: 3. Klíčová slova: výrazy, úpravy, dosazování Jméno autora (vč. titulu): Mgr. Marie Benedová Škola: Střední odborné učiliště, Lišov tř. 5. května 3 373 72 Lišov IČO: 75050111 REDIZO: 651023599

Zjednodušte 7a 11a 3b 8a 12b 9b 6c 11c 13c

Zjednodušte 2x x 5y x 4y 3y 4z 4z 2z

Zjednodušte 6a – 7b 4b + a 7a – 3b 5x + 3y 7y – 6x 7y – 8x

Zjednodušte 6a2 24a 8b2 5a2 42b 15b 20c 2c2 18c2

Zjednodušte 4 5x 6y 9x 5y 8y 2z 7z3 9

Zapište jako výraz a zjednodušte: Paní Šedivá koupila v obchodě čtyři jablka, dvoje plátkové sýry, tři kávy, pak vrátila jedno jablko a sýrů koupila ještě jednou tolik. 4j + 2s + 3k - 1j + 2s = 3j + 4s + 3k

Zapište výrazem s proměnnou nákupy v tabulce, dosaďte do výrazů a spočítejte cenu jednotlivých nákupů 2j + g + b 2 · 11 + 8 + 6,50 36,50 Kč

Zapište výrazem s proměnnou nákupy v tabulce, dosaďte do výrazů a spočítejte cenu jednotlivých nákupů c + b + 2l 10 + 6,50 + 2 · 14 44,50 Kč

Zapište výrazem s proměnnou nákupy v tabulce, dosaďte do výrazů a spočítejte cenu jednotlivých nákupů 2g + 2h 2 · 8 + 2 · 8 32,- Kč

Kolik zaplatím, pokud si koupím nákup č. 1 a nákup č. 2 Kolik zaplatím, pokud si koupím nákup č. 1 a nákup č. 2? Zapište nákup výrazem s proměnnou a dosaďte uvedené ceny. (2j + g + b) + (c + b + 2l) = (2 ∙ 11 + 8 + 6,50) + (10 + 6,50 + 2 ∙ 14) = 36,50 + 44,50 = 81 81

Kolik zaplatím, pokud si koupím nákup č Kolik zaplatím, pokud si koupím nákup č. 2 ale dostanu slevu v hodnotě nákupu č. 3? Zapište výrazem s proměnnou a dosaďte. (c + b + 2l) - (2g + 2h) = (10 + 6,50 + 2 ∙ 14) - (2 ∙ 8 + 2 ∙ 8) = 44,50 - 32 = 12,50 12,50

Kolik zaplatím, pokud si koupím všechny tři nákupy Kolik zaplatím, pokud si koupím všechny tři nákupy? Zapište výrazem s proměnnou, dosaďte a určete hodnotu výrazu. (2j + g + b) + (c + b + 2l) + (2g + 2h) = (2 ∙ 11 + 8 + 6,50) + (10 + 6,50 + 2 ∙ 14) + (2 ∙ 8 + 2 ∙ 8) = 36,50 + 44,50 + 32 = 113 113

Zdroje: 1. MICROSOFT. Klipart - Office.com [online]. [cit. 13.10.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=s%C3%A1%C4%8Dek&ex=1#ai:MC900305043| 2. MICROSOFT. Klipart - Office.com [online]. [cit. 13.10.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=jablko&ex=1#ai:MC900436911| 3. MICROSOFT. Klipart - Office.com [online]. [cit. 13.10.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=hru%C5%A1ka&ex=1#ai:MC900293834| 4. MICROSOFT. Klipart - Office.com [online]. [cit. 13.10.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=bageta&ex=1#ai:MC900325378| 5. MICROSOFT. Klipart - Office.com [online]. [cit. 13.10.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=jogurt&ex=1#ai:MC900411900| 6. MICROSOFT. Klipart - Office.com [online]. [cit. 13.10.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=krabice+ml%C3%A9ka&ex=1#ai:MC900379759|