Popis výukového materiálu Název: PowerPoint

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.05 Téma: PowerPoint.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_12 Výkon a příkon Šablona číslo: IXSada číslo: IPořadové číslo DUM: 12 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín, Husova.
RŮZNOST KANCELÁŘSKÝCH BALÍKŮ je řada za sebou následujících snímků (slidů) předváděných na PREZENTACE monitoru počítače plátně prostřednictvím dataprojektoru.
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 2. část.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_3 Měření proudu a napětí Šablona číslo: IXSada číslo: 1Pořadové číslo DUM:3 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín,
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Technické prostředky v požární ochraně
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název: PowerPoint DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_12
Základní pojmy pro práci s OS Windows
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Grafické programy - opakování
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 14– VIDEO V PREZENTACI. Název školy:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 12– SMARTART V PREZENTACI. Název školy:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_47_F6
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vytápění Tepelné ztráty
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Pásma požáru Požár a jeho rozvoj.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Matematika Směrnicový tvar přímky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Měření elektrického proudu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Informatika – Grafika.
Teorie Informace, signál
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Pozn. Zaměřeno na práci v MS PowerPoint
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Matematika + opakování a upevňování učiva
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Popis výukového materiálu Název: PowerPoint Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony PowerPoint klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím Animace, časování snímků Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ICT_I_S3_19 Popis výukového materiálu Název: PowerPoint Autor: Ing. Nikolov Nikolaj Datum: 10. 10. 2013 Obor: 65-41-L/1 Gastronomie Ročník: 2. ročník Předmět: ICT Anotace výukového materiálu 1. Znázornění postupu sestavení individuální prezentace žákem s využitím nástrojů a možností prezentačního programu 2. Nácvik dovedností používání jednotlivých šablon pro sestavování individuálních prezentací samotnými žáky při zpracování zadaného tématu

Animace a časování snímků: Na základě předešlých aktivit, kterými bylo sestavení osnovy (scénáře) prezentace a bylo přesně určeno postupné řazení snímků, můžeme přistoupit k dalšímu bodu a tím je nastavování animací v prezentaci. Na prvním místě je možné postupně rozhodovat: Zda je animace žádoucí 2. Zda bude animace prostupovat celou prezentací nebo se bude vyskytovat jen v dílčím snímku 3. Zda bude docházet k prolínání snímků jako na filmovém pásku

Animace Možností efektu: Jako jeden objekt – na celém snímku Všechny najednou – v na sebe navazujících snímcích Po odstavcích

Možností přidávání jsou následující: O přidávání animací Možností přidávání jsou následující: 1. Úvodní – slouží k navození atmosféry a je nutné je volit s ohledem na záměr autora uložený v osnově (ve scénáři) 2. Zvýrazňující text, obrázek, objekt, volně navazující na zvolené téma 3. Závěrečné – cílem je poDtržení sdělované myšlenky, postupu a citlivé ukončení prezentace

Animace s jejich časování  Autor prezentace rozhoduje, kolik času poskytne divákovi (ne čtenáři) na shlédnutí dílčího snímku, tím zároveň určuje, kolik času mu dává na shlédnutí samotného obsahu nebo pouhé vnější formy  (samotné animace, která je pouze podpůrnou aktivitou, při sestavování prezentace). Zde se dělá nejvíce chyb, že autoři v honbě za efektem upozadí obsah sdělení a nedovolí divákovi jej pochopit !!! 

Časová osa Časování je nutné promýšlet i při vkládání dílčích objektů – vložené hudbě, videA, aby byla zachována časová osa – délka prezentace versus délka hudby, délka videa. Krácení časového sledu je nutno skloubit s množstvím použitého materiálu a časem diváka, zda je ochoten u toho vydržet !!!

Výstupy: Jakou úlohu plní v prezentaci animace? Jaký parametr animace je při každé prezentaci limitující? V čem dělají autoři prezentací nejvíce chyb při používání animací?

Dílčí úkol Sestavte datový soubor v powerpointu A) Vložte textové pole s textem části své prezentace s užitím jednoduché animace textu B) vložte obrázek s využitím prolínání textu a obrázku C) uložte datový soubor na domluvené uložiště s vyznačením třídy