zpracovaný v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Identifikátor materiálu: III/2-10/2 Základy práce s počítačem Bezpečná práce v učebně VT Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Křížovky s VS po P II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B IV. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Identifikátor materiálu: V/2-1/5 Česká republika - kvíz
Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Identifikátor materiálu: V/2-1/6 Praha – hlavní město ČR
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Pojmenuj domácí zvířata
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Křížovky s VS po P I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ICT ČJ párové souhlásky uvnitř slov
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Identifikátor materiálu: III/2-1/9 Vzory rodu ženského - procvičování Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Křížovky s VS po B II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět,
Křížovky s VS po V I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Identifikátor materiálu: III/2-10/15 Test - počítač Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Křížovky s VS po B I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Přesmyčky s VS po M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_SLOVA_NADRAZENA_PODRAZENA_SOURADNA
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Šablona 32 VY_32_INOVACE_16_24_Podstatná jména
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
AUTOR : Mgr. Jana Christenová
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

zpracovaný v rámci projektu Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2970 Identifikátor materiálu: III/2-1/15 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, 357 51 Autor: Mgr. Margita Malá Ověřeno ve výuce.

Pololetní písemná práce Název materiálu Pololetní písemná práce Typ interakce Aktivita Anotace Materiál prověří znalosti a vědomosti z probraného učiva českého jazyka v pololetí pátého ročníku. Žáci též využijí svých dovedností z výpočetní techniky. V prezentaci pracují pomocí myši v textového editoru. Před prací je třeba prezentace namnožit na počet dětí a každou pojmenovat dle přijímení (pokud žáci ještě nedovedou sami). Žáci pracují přímo na snímku. Upozornění - v prezentaci musí být vypnuta automatická oprava textu. Součástí materiálu je správné řešení. Očekávaný výstup Užívá správně gramatické tvary vybraných ohebných slov. Píše a zdůvodňuje správné i/y ve slovech po obojetných souhláskách . Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Pravopis Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint 2007 Stupeň základního vzdělávání První stupeň Cílová skupina Žák Typická věková kategorie/ročník 10 - 11 let / 5.

Pololetní písemná práce Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z <http://kynsperk.cz/mestske-organizace/zakladni-skola/>, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Vytvořeno dne: 3. 1. 2012 Ověřeno dne: 18. 1. 2012 Kým: Mgr. Margitou Malou Ve třídě: V. B Zveřejněno: 30. 1. 2012

Jméno: Třída: Datum: 1. Doplň vynechaná písmena, zeleně vyznač podmět a červeně přísudek (ZSD): V_soko na obloze se ob_vilo hejno b_lých labutí. Přem_sl se stane m_slivcem. M_lada upletla kabelku z l_ka. Na stavbě pracoval_ nepřetržitě dvě m_chačky. Zb_něk si plete saranče s kob_lkou.

2. Urči mluvnické kategorie: pád číslo rod vzor na obloze labutí myslivcem saranče V_soko na obloze se ob_vilo hejno b_lých labutí. Přem_sl se stane m_slivcem. M_lada upletla kabelku z l_ka. Na stavbě pracoval_ nepřetržitě dvě m_chačky. Zb_něk si plete saranče s kob_lkou.

3. Doplň -ě- ,-je- : ob_hněte hřiště, ob_l dvůr, krevní ob_h, v_zd do garáže, výhodná ob_dnávka, chutný ob_d, důležitý ob_v, ob_mný balík, pomník válečným ob_tem, suché v_tve

4. Odděl mezerníkem předložky: Poddůstojník, oddomu, představení, oddělit, oddětí, bezzubá pila, nadměstem, podlesem, předválečné filmy, bezradný žák, bezkřídlý hmyz, odešel bezplacení, bezstarostné dětství, byl bezstarostí, dědeček bezzubů .

5.Vyznač části slova dle barev: předpona kořen slova přípona představitel hrající rozštípané mlynářský zahradnice

6. Napiš slovo nadřazené: skříň, postel, stůl, židle = 7. Napiš tři slova podřazená ke slovu ovoce: například =

8. Dokonči větu a uveď příklady: Slova se stejným nebo podobným významem se nazývají - Uveď 3 příklady(dvojice odděl pomlčkou: světlá-bílá): Slova s opačným významem se nazývají - Uveď 3 příklady(dvojice odděl pomlčkou: černá-bílá):

9. Uveď 2 slova mnohoznačná, užij je ve větách (2 významy = 4 věty).

10. Doplň předpony s-, z-, se-, ze-, vz-: _hrabat listí _létnout _bít poličku _mazat si kalhoty _tmívat se _padnout ze stromu _lámat si nohu prázdniny _končily _koušel _pívat strachy _bledla oheň _planul _foukni svíčku _mažte tabuli

11. Dopiš předložky s, z, se, ze: _ lípy _ tebou _ prken _ slibů _ svahu

12. Vymysli větu podle vzorce čísel slovních druhů: 21571. 1816571.

Zbyl ti čas? Splň tento úkol: Napiš, jak se ti líbila tato forma písemné práce. Pracuješ raději na počítači nebo v lavici na papír?