Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Pevné látky VY_32_INOVACE_2A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Nakupování VY_32_INOVACE_3A_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
OVOCE a jeho plody.
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzduch VY_32_INOVACE_1A_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Šablona 32 VY_32_INOVACE_13_16_Jídlo 1..
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vánoce VY_32_INOVACE_2B_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Temperament VY_32_INOVACE_1B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Narozeniny VY_32_INOVACE_2B_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny Vyvozování počtu a čísla v oboru od jedné do pěti VY_32_INOVACE_1C_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1101 Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny

Identifikátor materiálu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT, 01 Anotace Vyvozování počtu: jedna, dvě, tři, čtyři a pět. Žáci si rozvíjejí slovní zásobu, učí se přiřazovat pojem k obrázku. Pojmenovávají ovoce, zeleninu, ptáky, zvířata, hmyz. Prohlubují si znalosti z prvouky a aplikují je v matematice. Učí se porovnávat množství, k danému počtu obrázků přiřazovat číslice. Pozorují velikost zobrazených živočichů, používají pojmy: první, poslední, hned před, hned za, vpravo, vlevo - orientují se na ploše. Zjišťují co je pro danou skupinu obrázků společné a v čem se od jiné skupiny liší, pojmenovávají barvy a kreslí např. rybu podle pokynů vyučujícího. ( Barva, tvar, velikost, počet, umístění.) Procvičování učiva: žáci na stránce vidí řadu obrázků, spočítají je a z nabídnutých řešení vyberou výsledek. Kliknou-li na chybné řešení, odkryje se zamračený obličej. Autor Období vytvoření materiálu Mgr. Z. Kubešová Srpen 2011 Speciální vzdělávací potřeby ADHD, dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, MP Vzdělávací oblast Vzdělávací obor Matematika a její aplikace Matematika Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Druh interaktivity Využití interaktivní tabule a práce s PC Cílová skupina  Žák - s lehkým mentálním postižením Stupeň a typ vzdělávání Základní škola praktická Typická věková skupina 6 – 8 let/ 1. ročník

Vyvození počtu: 1 Pojmenuj ovoce K názvu ovoce přidej počet (Žáci společně pojmenovávají ovoce) Řešení: 1 jablko 1 hruška 1 švestka 1 broskev 1 meruňka 1 ananas 1 banán 1 pomeranč

Vyvození počtu: 1 Pojmenuj znázorněnou zeleninu K názvu zeleniny přidej počet (Žáci společně pojmenovávají zeleninu) Řešení: 1 mrkev 1 petržel 1 ředkvička 1 okurka 1 paprika 1 rajče 1 meloun 1 květák 1 salát 1 zelí

Vyvození počtu: 2 Pojmenuj ptáky K jejich názvu přidej počet (Žáci společně pojmenují opeřence) Řešení: 2 čápi 2 orli 2 vlaštovky 2 straky 2 holoubci 2 papoušci

Vyvození počtu: 3 Pojmenuj zvířata K názvu zvířat přidej počet (Žáci společně či jednotlivě pojmenovávají nahlas zvířata) Řešení: 3 lišky 3 zebry 3 sloni

Vyvození počtu: 4 Pojmenujte živočichy a k jejich názvu přiřaďte počet. (Nakreslete si rybu.) Řekněte, co mají živočichové společné a čím se liší. Řešení: 4 ryby 4 hadi 4 berušky 4 hlemýždi ( šneci) Rozdíly: stavba těla, pokrytí těla, životní prostředí, způsob pohybu, potrava. Společné: žijí, dýchají….

Vyvození počtu: 5 Pojmenujte hmyz K jejich názvu přidejte počet (Žáci počítají a pojmenovávají hmyz podle druhu Žáci řeknou kterým směrem letí otakárek a kolikátý je) Řešení: 5 vos 5 včel 5 šídel 5 komárů 5 motýlů

Počítej obrázky a vyber vhodné číslo Počet jablíček: Počet jahod: Počet malin: Počet ostružin: 3 1 5 3 5 4 4 2 3 1 3 2

Zdroje http://office.microsoft.com/klipart