Pracovní skupina Silniční infrastruktura

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Advertisements

Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
9. VÝZVA IROP – ÚZEMNÍ STUDIE ING. ROMANA VALENTOVÁ
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování expertních kapacit – transfer technologií Ing. Irena Havlová Praha, 15. února 2016.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Inkluzivní vzdělávání pro KPSVL Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Regionální politika EU v období Mgr. Oldřich Hájek.
IROP předpokládaná podoba implementace.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Pracovní skupina Základní vzdělávání
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Podpora dopravní infrastruktury z fondů EU
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Koordinační výbory Národního strategického referenčního rámce
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Pozemkové úpravy.
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Pracovní skupina Silniční infrastruktura II.
SC 3.3 IROP - dokumenty územního rozvoje se zaměřením na územní studie krajiny Praha Mgr. Ondřej Pešek.
ŘV ITI MAP ORP Ostrava Ostrava
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Kotlíkové dotace v Moravskoslezském kraji
1. výzva k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu „MAS Lípa pro venkov – IROP – Kulturní dědictví“ VAZBA NA VÝZVU.
Svaz měst a obcí RNDr. Ivo Šanc Stakeholder Meeting, Praha,
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Sociální a dostupné byty
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
FINANČNÍ ZDROJE VEŘEJNÉ OSVĚTLENÍ 9. ledna 2019, Praha.
Pracovní skupina Základní vzdělávání II.
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
VÝZVA Č. 4 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Transkript prezentace:

Pracovní skupina Silniční infrastruktura Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy 21. března 2017

Program Úvodní slovo a představení odborníků Proces hodnocení Aktuální stav Další postup

Integrovaná strategie pro ITI PMO Integrovaný nástroj pro nové programové období Specifikace čerpání prostředků z ESI fondů na území PMO Specifikace aktivit pro danou oblast, ale nejedná se o „změkčování“ podmínek nastavených IROP Důraz na „územní integrovaný přístup“

Zacílení podpory z IROP v ITI

Proces schvalování projektů

Předložené projektové záměry II/605 Chrášťany, přeložka silnice II/115 Černošice rekonstrukce silnice II/603 Radějovice - Babice projektové záměry za 212 346 383,- Kč (CZV) Celkový součet hodnot indikátorů: Délka nových silnic II. třídy – 0,88 km Délka rekonstruovaných silnic II. třídy – 9,618 km Délka rekonstruovaných silnic III. třídy – 0 km

Předložené projektové záměry Číslo projektu Datum předložení Název projektu Žadatel Termín realizace projektu CZV Příspěvek Unie Nezpůsobilé výdaje 72203_Délka nových silnic II. třídy (km) 72303_Délka rekonstruovaných silnic II. třídy (km) 1 8.3.2017 II/605 Chrášťany, přeložka silnice Středočeský kraj 03/17-09/18 57 462 301,97 48 842 956,67 5 970 988,52 0,88 2 II/603 Radějovice - Babice 06/17-08/18 75 390 255,70 64 081 717,35 196 419,30 7,458 3 II/115 Černošice, rekonstrukce silnice 79 493 825,63 67 569 751,79 14 798 950,36 2,16 212 346 383,30 180 494 425,81 9,618

II/605 Chrášťany, přeložka silnice křižovatka silnic II/605 a III/00513 v obci Chrášťany je zatížena vysokou intenzitou dopravy projekt řeší výstavbu nové přeložky komunikace v extravilánu obce a její napojení na stávající silnici II/605 na V a na silnici III/00513 na Z 1. etapa 2017 – příprava území (zemní práce, přeložky inženýrských sítí) 2. etapa 2018 – pokládka asfaltu, budování okružní křižovatky VŘ na zhotovitele stavby probíhá Lhůta na výstavbu cca 18 měsíců

II/603 Radějovice - Babice Zjištěno značné množství konstrukčních poruch vozovky v důsledku jejího přetěžování Cílem je stavební úprava vozovky silnice v délce 7,458 km v úseku Radějovice – Babice (tzv. stará Benešovská) Lhůta rekonstrukce cca 11 měsíců VŘ na zhotovitele stavby se připravuje

II/115 Černošice – rekonstrukce silnice Zjištěny vady v obrusné vrstvě a krytu vozovky, vyjeté koleje, plošná deformace vozovky Cílem je provést kompletní výměnu konstrukce vozovky v úseku 0,00 – 2,16 v centru Černošic a zlepšit zde dopravní a bezpečnostní situaci VŘ na zhotovitele stavby probíhá Lhůta na výstavbu 19 měsíců Projekt navazuje na další investiční aktivity (okružní křižovatka II/115 a II/16 Lety u Dobřichovic a II/115 a III/11517 průtah Řevnice)

Alokace opatření a aktivit ITI (silnice) Opatření 1.3.1 Strategie ITI (Silniční infrastruktura) Celkové způsobilé výdaje 1 478 588 tis. Kč Příspěvek Unie – IROP 1 250 000 tis. Kč Finanční plán Opatření 1.3.1 Strategie ITI (silnice) 2017 + 2018 – 44 % celé alokace (545 955 tis. Kč)

Opatření 1.3.1 Strategie ITI (Silnice) Indikátor Opatření 1.3.1 Výzva č. 2 Předložené PZ (ideální stav) Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných silnic (km) 67,25 (25 milník) 23 10,5 Délka nových silnic II. třídy (km) 13,37 4,5 0,88 Délka rekonstruovaných silnic II. třídy (km) 50 17 9,62 Délka rekonstruovaných silnic III. třídy (km) 3,7 1 Alokace ERDF 1 250 000 000 Kč 425 000 000 Kč 212 346 383 Kč

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Výkonný tým nositele Kontrola projektových záměrů a kritérií ŘV ITI PMO Předloženy 3 projektové záměry Všechny byly před konáním pracovní skupiny vyhodnoceny kladně V případě neúčasti žadatele na PS, může dojít k nesplnění kritéria Předkladatelé prokazatelně připravovali projektový záměr v koordinaci s nositelem ITI PMO.

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Cíl pracovní skupiny Možnost A) Vytvořit konsenzem takový soubor, který naplní parametry výzvy (při využití maximální alokace a splnění indikátorů) Možnost B) Předat ŘV ITI PMO celý soubor kladně vyhodnocených projektových záměrů, který využije k hodnocení doplňkových kritérií

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Řídící výbor Nemůže vydat vyjádření o souladu nad rámec alokace výzvy (podmínka MMR) Doplňková kritéria budou použita v případě, že projektové záměry přesáhnou 100 % alokace: Poměr cena/výkon – celkové způsobilé výdaje/ délka zrekonstruovaných, zmodernizovaných nebo nově vystavených úseků silnic II. a III. třídy v km Projektovou žádost může žadatel podat i s nesouladným vyjádřením ŘV.

Další postup Jednání ŘV ITI PMO – 3. dubna Vydání vyjádření ŘV ITI PMO – do 10. dubna (do 7 kalendářních dnů) Výzva zprostředkujícího subjektu bude vyhlášena v MS2014+ dne 1. dubna Příjem žádostí bude v MS2014+ otevřen od 1. dubna 16:00 Upozornění kritérium souladu PZ a projektové žádosti: Hodnoty indikátorů v žádosti o podporu jsou stejné jako hodnoty indikátorů uvedené v projektovém záměru nebo jsou vyšší či nižší max. o 5 % a tato změna je popsána. Výše dotace z EU v žádosti o podporu nepřevyšuje částku uvedenou v projektovém záměru

Kritéria přijatelnosti - upozornění Projekt bude realizován na území Pražské metropolitní oblasti, vyjma území hl. m. Prahy Žádost o podporu odpovídá projektovému záměru, ke kterému vydal své vyjádření ŘV ITI PMO Žádost a projektový záměr se shodují v údajích žadatel, popis projektu a hodnoty indikátorů Hodnoty indikátorů v žádosti o podporu jsou stejné jako hodnoty indikátorů uvedené v projektovém záměru nebo jsou vyšší či nižší max. o 5 % a tato změna je popsána. Zároveň výše dotace z EU v žádosti o podporu nepřevyšuje částku uvedenou v projektovém záměru.

Specifická kritéria přijatelnosti (ano/ne) Silniční infrastruktura Projekt je realizován na Prioritní regionální silniční síti Projekt je zařazen do Regionálního akčního plánu Předmětem projektu je rekonstrukce, modernizace, popř. výstavba vybraných úseků silnic III. třídy, které plní funkce silnic vyšší třídy, které zajistí lepší dopravní propojení středočeského kraje s hl. m. Prahou Projekt zahrnující novou dopravní stavbu zohledňuje opatření uvedená ve Stanovisku Ministerstva životního prostředí podle zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, k návrhu koncepce Integrované strategie pro ITI Pražské metropolitní oblasti

Děkujeme za pozornost