ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, 767 01 KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT: PŘÍRODOPIS ROČNÍK: VI. TÉMA: Hmyz – denní motýli – test – praktické poznávání AUTOR: MGR. RADKA PETŘÍKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: 15. 3. 2012 VY_32_INOVACE_03_RP
Anotace Prezentace je vytvořena jako doplněk k učivu 6. ročníku Prezentace je určena pro práci na interaktivní tabuli s připojením na internet Cílem prezentace je zopakovat praktické poznávání denních motýlů Prezentace obsahuje obrázky nejběžnějších denních motýlů Prezentace slouží k pojmenování základních druhů denních motýlů (výběr odpovídá probíraným druhům z učebnice) Speciální vzdělávací potřeby učebnice Přírodopis pro 6. ročník (Fraus) , psací potřeby, papír nebo sešit Délka aktivity 10 minut Zkušenosti z pilotáže dobrá příprava na praktické poznávání v terénu lze využít při ústním i písemném zkoušení
TEST denní motýli – praktické poznávání 6. ročník
1. A B
2. A B
3. A B
4. A B
5. A / B
ŘEŠENÍ ?
1. A B Bělásek zelný Žluťásek řešetlákový
2. A B Babočka admirál Babočka paví oko
3. A B Okáč luční Jasoň červenooký
4. A B Otakárek fenyklový Modrásek
5. A / B Píďalka
Zdroje Obrázky: Test – úvodní strana - Babočka kopřivová z www.office. microsoft.com 1.A - autor Rv. http://cs.wikipedia.org[online].11.11.2007, [cit.2012-15 – 3] . File: Bělásek zelný samička jpg. Dostupné z www: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Pi%C3%A9ride_du_chou.JPG/800px-Pi%C3%A9ride_du_chou.JPG 1.B – vlastní tvorba 2.A – vlastní tvorba 2.B – vlastní tvorba 3.A – vlastní tvorba 3.B –Wenkbrauwalbatros.Http://cs.wikipedia.org[online]. 13. 2. 2009, 13:37 [cit. 2012-03-15]. File: Jasoň červenooký jpg. Dostupné z www: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9d/Satyrinae_-_Pararge_aegeria.JPG/800px-Satyrinae_-_Pararge_aegeria.JPG 4. A – vlastní tvorba 4. B – vlastní tvorba 5. A/B – vlastní tvorba