ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Převody jednotek Jednotky hmotnosti Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Násobení a dělení desetinného čísla deseti, stem, tisícem, …
Matematika Dělení 10, 100, 1000.
Matematika Násobení 10, 100, 1000.
Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
12..
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *
Násobení a dělení desetinných čísel
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_18_Matematika pro 6.ročník_Krácení zlomků Téma: Krácení zlomků Vytvořeno: březen 2012 CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_02 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100,1000, 10000, ...
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
AUTOR: Martina Dostálová
Převody jednotek obsahu
Převody jednotek hmotnosti
Převody jednotek délky
Desetinná čísla – dělení
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_20 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_23 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Pár užitečných rad, jak postupovat při převádění jednotek obsahu
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_27 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_24 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_13 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Výukový materiál pro 6.ročník
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Pár užitečných rad, jak postupovat při převádění jednotek objemu.
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
Písemné násobení desetinných čísel
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_03_Matematika pro 6.ročník_Násobení a dělení desetinných čísel deseti, stem a tisícem Téma: Násobení desetinných čísel deseti, stem a tisícem CZ.1.07/1.4.00/21.1921

Anotace Digitální učební materiál Násobení a dělení desetinných čísel deseti, stem a tisícem je určen k zavedení násobení desetinných čísel, nebo k jeho zopakování. Věnuje se násobení desetinného čísla 10, 100 a 1000. Materiál je vhodný pro prezentaci na interaktivní tabuli.

3,0 3,0 10 . 0,3 Násobení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Vypočítej do sešitu: 3,0 0,3+0,3+0,3+0,3+0,3+0,3+0,3+0,3+0,3+0,3 = 10x 10 . 0,3 3,0

Desetinné číslo násobíme : DESETI 5,953 . 10 = 59,53 Násobení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Desetinné číslo násobíme : DESETI 5,953 . 10 = 59,53 Desetinnou čárku posuneme o jedno místo doprava 2,84 . 10 = 32,65 . 10 =

Desetinné číslo násobíme : STEM 5,953 . 100 = 595,3 Násobení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Desetinné číslo násobíme : STEM 5,953 . 100 = 595,3 Desetinnou čárku posuneme o dvě místa doprava. 2,366 . 100 = 65,23 . 100 =

Desetinné číslo násobíme : TISÍCEM 5,953 . 1000 = 5953 Násobení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Desetinné číslo násobíme : TISÍCEM 5,953 . 1000 = 5953 Desetinnou čárku posuneme o tři místa doprava 4,3652 . 1000 = 0,368 . 1000 =

Násobení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Počítej: 23,5 . 10 = 7,36 . 10 = 98,15 . 100 = 45,365 . 100 = 78,698 . 1000 = 4,33333 . 1000 =

Násobení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Počítej: 9,3 . 100 = 2,7 . 1000 = 8,25 . 10 = 36,03 . 100 = 9,002 . 100 = 12,809 . 1000 =

Dělení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Desetinné číslo dělíme: DESETI 23,3 : 10 = 2,33 Desetinnou čárku posuneme: o jedno místo doleva STEM 233,8 : 100 = 2,338 o dvě místa doleva TISÍCEM 2432,7 : 1000 = 2,4327 o tři místa do leva

Dělení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Počítej: 23,5 : 10 = 7,36 : 10 = 98,15 : 100 = 456,36 : 100 = 786,9 : 1000 = 4333,3 : 1000 =

Dělení desetinného čísla deseti, stem a tisícem Počítej: 9,3 : 100 = 2,7 : 1000 = 8,25 : 10 = 36,03 : 100 = 9,002 : 100 = 25 : 1000 =

Použité zdroje: http://microsoft.com ODVÁRKO, Oldřich; KADLEČEK, Jiří. Matematika pro 6.ročník základní školy : 2.díl. 1.vydání. Praha : Prometheus, 1997. 88 s. ISBN 80-7196-086-1. http://microsoft.com