Pracovní listy k přednášce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
ÚVOD DO MARKETINGU.
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Jak na web První krůčky Lukáš Reindl. Co je potřeba Budeme potřebovat počítač, na kterém běží alespoň nějaký jednoduchý textový editor (ve Windows Notepad.
Time management.
Vize, Strategie, Cíle.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Význam informací v podnikání
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.01 Téma: PowerPoint Číslo.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÝ MIX.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Úloha marketingu v řízení podniku
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Zásady tvorby prezentace
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
Struktura podnikatelského plánu
Budujeme značku: Pracovní listy k seriálu Září Přečtěte si úvodní článek seriálu.
Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Poslání značky Mise Vize Řešení.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Ing. Veronika Dostálková MBA SAMOSTATNÉ OPAKOVÁNÍ Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Název společnosti Produkty a služby
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Pracovní listy ke školení
Jak na PR (absolutní základ)
Projekty MARSL.
Název společnosti Obchodní plán.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Název společnosti Obchodní plán.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Prezentace obchodního plánu
Pracovní listy k workshopu
Transkript prezentace:

Pracovní listy k přednášce E-shop Akademie 2017 28. 10. 2017

Poslání firmy Vize Mise Řešení Poslání firmy vyjadřuje filosofii a směr, kterým se má firma ubírat. Poslání firmy se v našem podání skládá z vize, mise a řešení. Vize je důvod, proč firma vůbec vznikla. Měla by odkazovat k budoucímu stavu ve společnosti. Vize hledá příležitosti, chce vyřešit nějaký problém, který lidé mají a který dokáže společnost jako takovou posunout. Mise je pak způsob, jak vizi naplnit – jde o popis toho, jak podnikáte a jakou cestou se chcete k vizi dopracovat. Řešení je pak celkem strohý popis toho, co vaše firma nabízí. Poslání firmy pomáhá v rozhodování v každém momentu podnikání. Ať už se budete rozhodovat o vaší značce, spolupráci s další firmou nebo nabírat nové zaměstnanců, všechno by mělo být v souladu s vaším posláním. Poslání je důležité i pro zákazníky. Každá firma existuje proto, aby vydělávala peníze. Lidé ale potřebují příběh nebo přístup, se kterým se mohou ztotožnit. Následující texty slouží pro potřeby zakladatele nebo vedení firmy, a ne zákazníkům nebo zaměstnancům. Tyto texty jsou sepsané tak, aby byl všem jasný význam vět a každý rozuměl poslání stejně. Tento text není určený pro zveřejnění nebo použití v komunikaci. Mise Řešení

Poslání firmy Zařazení Poslání v jedné větě Zařazení Zařazení slouží lidem k rychlému zařazení firmy do konkrétního segmentu služeb nebo produktů. Jde o nejobecnější základní popis firmy a jejich aktivit. Poslání v jedné větě Poslání v jedné větě vám poslouží, pokud máte někomu rychle představit to, co děláte. Je také kontrolou toho, že dokážete vybrat z poslání vaší firmy jen to nejpodstatnější. Poslání v jedné větě

Nabídka Výhody Výhody nabídky Následující přehled slouží především pro to, abychom určili, co je vhodné komunikovat směrem k zákazníkům a na co si naopak dát pozor a rovnou se pokusit najít argumenty pro potlačení či vyvrácení daných nevýhod. Výhody nabídky

Nevýhody, obavy a argumenty Nabídka Nevýhody, obavy a argumenty Nevýhody Argumenty

Odlišení se od konkurence Odlišení Kterou jednou zásadní věcí se odlišujete? Čím se v pomyslném positioningu konkurenčních značek lišíte? Jde o zásadní nosnou myšlenku, kterou bude potřeba podporovat v celkovém nastavení značky. Jedná se o takový atribut, který kdyby použila vaše konkurence, tak by tím popřela sama sebe (zákazníci by ji to neuvěřili). Konkurent 1 Konkurent 2 Konkurent 3 Konkurent 4

Pilíře značky 1. pilíř: 2. pilíř: 3. pilíř: Pilíře značky jsou navrženy tak, aby snadno, stručně a srozumitelně vysvětlily, o čem je značka, jaké s sebou nese hodnoty a co o sobě říká. Na rozdíl od poslání firmy jsou pilíře určeny pro komunikaci směrem k cílové skupině (např. k zaměstnancům nebo ke koncovým zákazníkům) – proto je možné je popsat „hravěji“ než poslání firmy. Pilíře značky by neměly obsahovat podobná témata jako má konkurence ani ta, která jsou ve vašem segmentu považována za něco samozřejmého. 2. pilíř: 3. pilíř:

Ideální asociace Vztah ke značce vzniká, když lidé přicházejí se značkou do kontaktu. Když si značku vybírají, když se o ní baví s přáteli, když ji používají anebo potřebují vyřešit svou zákaznickou stížnost. V takových situacích vznikají asociace se značkou, které určují, jaký vztah bude zákazník ke značce mít. Ve strategii značky nastavujeme ideální asociace – ty nejdůležitější představy nebo vzpomínky, které by měli mít lidé s vaší značkou spojeny. Každý krok, který vaše značka v budoucnu udělá, by měl vyvolávat tyto asociace, ať už půjde o newsletter, ceduli před obchodem nebo inzerát na nového zaměstnance.

Barvy, písma a další grafické prvky Ztvárnění značky Základní logo Ztvárnění značky zahrnuje různé viditelné i slyšitelné projevy značky. V této fázi se zabýváme názvem značky, sloganem, grafickou podobou značky a spadá sem i maskot nebo znělka. Všechny tyto projevy značky by měly být navrženy až ve chvíli, kdy máte jasnou představu o tom, jaké má značka pilíře a jaké ideální asociace má zprostředkovat. Varianty loga Barvy, písma a další grafické prvky

Komunikace značky Pravidla komunikace ano/ne správné psaní: výslovnost: Komunikace značky popisuje celkovou komunikaci, která by měla být jednotná napříč všemi kanály, a přesto být dostatečně variabilní a respektovat odlišnosti jednotlivých komunikačních kanálů. Jednotná a předvídatelná komunikace totiž dělá značku důvěryhodnější a má-li značka pro zákazníka fungovat jako bezpečná volba, nesmí se v různých situacích nebo místech lišit. Komunikační strategie je zásadní také pro její odlišení od konkurence a sjednocení komunikace v situacích, kdy za značku komunikuje více lidí. nesprávné psaní: rod: vzor: mn. č.?: ano/ne tyká/vyká?: oslovování: kdo mluví za značku? 1. os. j. č. („já značka“) / 3. os. j. č. („ona značka“) / 1. os. mn. č. („my tým“) podpis: netextová komunikace: zacházení s češtinou: Příklad pro Lovebrand: Správné psaní názvu je Lovebrand, nikoliv LOVEBRAND nebo Love Brand. Název se skloňuje podle vzoru hrad a je tedy mužského rodu. Množné číslo není přípustné. Výslovnost je anglická [lavbrend]. Vykáme a oslovujeme křestním jménem. Za značku mluvíme „my“ tedy v 1. os. mn. č. („Přemýšleli jste o své značce?“). Smajlíky používáme, jen když to má smysl a zřídka. Nemluvíme odborně, spíš v metaforách obecné češtiny.

Komunikace značky Tonalita komunikace Klíčová slova Jaká tonalita není Tonalita komunikace je prvkem značky, který výrazně přispívá k zapamatování nebo odlišení od konkurence. Jde o způsob, jakým tónem značka mluví, píše a působí pomocí grafiky. Následující modelové situace slouží jednak jako příklad tonality a jednak jako podklad pro tvorbu jakékoliv další komunikace. Příklady, které uvádíme, se v této podobě nemusí objevit nikde v komunikaci, ale slouží pro sladění stylu při psaní dalších textů (nově vytvářený text by měl být stylově shodný s modelovým). Jaká tonalita není Příklad pro Kokozu: Tonalita značky je přátelská, pozitivní, inspirativní, otevřená, realistická, hravá, profesionálně vtipná, má flow a specifický „kompostyl“ (To je hlína…, I my to občas pohnojíme…, Přinese vám ovoce…). Naopak tonalita není ukřičená nebo přikazující.

Potvrzení objednávky

Lovebrand je konzultantská firma, která pomáhá malým a středním firmám budovat a řídit svou značku. Ukazujeme, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro firmy, které si běžné způsoby tvoření značek (#hochbranding) nemohou dovolit. Věříme, že získávat zákazníky s pomocí silné značky je výhodnější než snižování cen. Díky silné značce může být firma dlouhodobě výdělečná. A to zvláště v době, kdy mají lidé dostatek informací pro rozhodování a kdy se díky technologiím mění prostředí, ve kterém podnikáme. ahoj@lovebrand.cz www.lovebrand.cz www.facebook.com/lovebrandcz www.twitter.com/lovebrandcz