Aplikace studijních předpisů a proces zajišťování studijní agendy České vysoké učení technické v Praze Fakulta biomedicínského inženýrství Aplikace studijních předpisů a proces zajišťování studijní agendy Jiří HOZMAN proděkan pro pedagogickou činnost Pedagogická konference ČVUT FBMI 2014 21. ledna 2014
Výukový proces (studijní agenda) – vztah k předpisům Studijní a zkušební řád ČVUT VŠ zákon 111/1998 Sb. v platném znění Směrnice děkana pro BSP a NMSP Zvyklosti (obvyklé postupy) Výukový proces (studijní agenda) Směrnice děkana pro DSP Metodické pokyny Příkazy rektora Příkazy děkana
Nejčastější problémy zápočet, klasifikovaný zápočet, … požadavky na zakončení předmětu (www stránky předmětů), zkouškové testy (stupnice ECTS), uznávání předmětů, prerekvizity, posudky na BP a DP, výuka v KFS, výuka v cizích jazycích, …
„Správná“ výuková praxe zápočet jako semestrální hodnocení!, zkouškové zrcadlo, definování kompetencí a minimálních požadavků pro daný klasifikační stupeň, kombinované zkouškové testy, využívání více forem výuky (zejména P), koordinace v rámci předmětu, podpora výuky…
Závěr Děkuji Vám za pozornost