VY_32_INOVACE_16.02.39.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Člověk a vývojová stádia člověka
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
SKLOŇOVÁNÍ ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
VSTUPTE VY_32_INOVACE_48 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: O NĚKOLIK VÍCE – MÉNĚ, NĚKOLIKRÁT VÍCE-MÉNĚ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací.
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Slovní úlohy řešené rovnicí nebo soustavou Patnáctiminutovka
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
O červené Karkulce Zpracoval: Jan Krejčí.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Růžová Karkulka Autor: JIŘÍ UHERKO.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
O Karkulce Autor: Kroupa Michal 1.Kapitola V jedné rodině žila jedna hodná a milá dívenka. Každý jí měl rád, ale maminka s babičkou jí milovaly ze všech.
Zájmena Mgr. Renata Nogolová
Červená Karkulka Autor:Michaela Rohlíková.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Grafické řešení soustavy dvou rovnic o dvou neznámých II.
Lidová pohádka Mgr.Hana Hoberlová.
Slovní úlohy se zlomky - řešte následující slovní úlohy samostatně
Podstatná jména Přídavná jména Zájmena Číslovky Slovesa
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_765.
ČÍSLOVKY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
TEST : Pohádky K.J. Erbena
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
DUM / VYDMUCHOV / POLIAČÍKOVÁ/ JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE/ 007 ING. JANA POLIAČÍKOVÁ.
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
VY_32_INOVACE_Tru_II_12 Pohádka trochu jinak Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková POHÁDKY Bylo, nebylo, za devatero lesy a devatero horami……… Žil,
Průřezové úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
T ŘI ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SLOVNÍ ÚLOHY Úvodní úloha ke kapitole Slovní úlohy řešené pomocí lineárních rovnic Mgr. Hana Přichystalová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY_12_INOVACE_C6.01 Autor: Mgr. Nováková Jana Datum vytvoření: listopad 2011 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_25.
V chaloupce na kraji lesa. žila Karkulka. Jednou ji maminka poslala s košíkem plným dobrot, aby popřála babičce k narozeninám.
Přímá a nepřímá úměrnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Staré pověsti české Alois Jirásek
Pravopis velkých písmen
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_199_ ĆÍSLOVKY
RODINA Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost
Tématický celek: Čtenářská gramotnost
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková VY_32_INOVACE_42_Božena Němcová
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_CISLOVKY Název materiálu: Číslovky
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
START QUIZ.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_25.
Tři muži na výletě došli k velmi prudce tekoucí řece,
VY_32_INOVACE_
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy na soustavy rovnic
Český jazyk a literatura 3. ročník
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_16.02.39

Soustavy rovnic - pohádka Mgr. Jiří Kliner 9. ročník Procvičování soustav lineárních rovnic. Žáci řeší dané slovní úlohy pomocí soustav rovnic. Zároveň procházejí dějem neobvyklé pohádky. Datum: Březen 2013 Předmět: Matematika

Splašená pohádka o chytrém Jiříkovi

Byl jednou jeden chytrý Jiřík a ten měl dlouhou chvíli, tak se rozhodl, že vyrazí do světa. Šel přes patero hor, patero řek, patero jezer, patero lesů a patero moří, až potkal dívčinu, která byla celá v růžovém.

„Kdo jsi?“ zeptal se Jiřík. „Karkulka,“ odpověděla. Jiřík na ní vyplázl jazyk, Karkulka se celá zastyděla, líce se jí zbarvily do červena a od té doby je z ní Červená karkulka. Kolik bylo v té době Jiříkovi a Karkulce?

Až bude Jiříkovi pětkrát tolik a Karkulce šestkrát tolik, tak jim dohromady bude devadesát osm let. Jiřík je o dva roky starší. Jiřík……16 let Karkulka…..14 let Jiřík…..10 let Karkulka…..8 let

Super

Zkus to znovu

Jiřík pokračoval v cestě Jiřík pokračoval v cestě. Přešel dalších čtvero hor, čtvero řek, čtvero jezer, čtvero lesů a čtvero moří, až došel na vrchol hory, kde na zemi uviděl ležet staříka se zlatými vlasy a se zlatými zuby. Kolik jich bylo, napoví další úloha.

Starý muž má na sobě třikrát více zlatých vlasů než zubů Starý muž má na sobě třikrát více zlatých vlasů než zubů. Pokud mu Jiřík vezme dvanáct zlatých vlasů a pět zlatých zubů, bude ze staříka Děd Vševěd. Zlaté zuby…5 Zlaté vlasy...15 Zlaté zuby…7 Zlaté vlasy... 21

Super

Zkus to znovu

Jiřík si to s kapsami plných zlata štrádoval od Děda Vševěda dále přes troje hory, troje řeky, tři jezera, tři lesy a tři moře, až došel do jednoho království. Na zámku bydlela strašně veselá princezna, která si z každého dělala legraci, protože byla nesmírně chytrá a nikdo nedokázal vyřešit její hádanky.

Ta pro Jiříka zněla: Princezna má stejně sester jako bratrů. Její bratr má sester třikrát víc než bratrů. Kolik je v rodině sourozenců? 5 6

Super

Zkus to znovu

Jiřík hravě odpověděl, princezna se zakabonila a od té doby je z ní Šíleně smutná princezna, protože někdo jiný je stejně chytrý jako ona. Jiřík šlapal dál. Čekaly ho dvoje hory, dvě řeky, dvě jezera, dva lesy a dvě moře, až dorazil ke skále, kde třináct měsíčků míchalo kyselé deště.

Měsíčci míchali dva různé roztoky kyseliny sírové Měsíčci míchali dva různé roztoky kyseliny sírové. Když smíchali 3 l silnějšího a 2 l slabšího roztoku, dostali 42procentní roztok. Smícháním 2 l silnějšího a 4 l slabšího roztoku vyrobili 30procentní roztok. Jaká byla koncentrace původních roztoků? 10, 50 15, 60

Super

Zkus to znovu

V tom se stala nehoda. Jiřík omylem převrhl nádrž s kyselinou na jednoho z měsíčků. Od té doby jich je pouze dvanáct. Jiřík přešel jednu horu, jednu řeku, jedno jezero, jeden les a jedno moře a došel do cíle… Konec