PEXESO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PEXESO.
Advertisements

Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Informatika pro 5. ročník Úvod do světa počítačů - Hardware.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:První kroky ve Wordu.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_07 Informatika - MS Excel – Vkládání vzorců Autor:
Funkce Lineární funkce a její vlastnosti 2. Funkce − definice Funkce je předpis, který každému číslu z definičního oboru, který je podmnožinou množiny.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
Definice: Funkce f na množině D(f)  R je předpis, který každému číslu z množiny D(f) přiřazuje právě jedno reálné číslo. Jinak: Nechť A, B jsou neprázdné.
Věty o shodnosti trojúhelníků
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
Spuštění programu (10).
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_07_12_vyjmenovaná slova
Jízdní řády VY_32_INOVACE_19
ANALYTICKÁ GEOMETRIE V ROVINĚ
Lineární funkce - příklady
MATEMATIKA a VÚP RNDr. Eva Zelendová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Vlastnosti trojúhelníku
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí
Inf Tabulkový procesor - formátování
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Práce s tabulátory Autor: Hokr Jan
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Lineární funkce Funkce daná rovnicí , kde . Definiční obor:
FUNKCE – vlastnosti Co znamená rostoucí funkce?
LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Informační a komunikační technologie
Lineární funkce a její vlastnosti 2
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_09_M8_Hanak TÉMA: Lineární rovnice
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Pozn. Zaměřeno na práci v MS PowerPoint
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
INFORMATIKA - Test č.3 VY_32_INOVACE_07
Části obchodního dopisu, osnova
naplno využít Outlook 5 způsobů, jak Podpis má mít styl
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Kvadratická funkce Funkce daná rovnicí , kde . Definiční obor:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Lineární funkce a její vlastnosti
Informatika – Základní operace s buňkami
Základy infinitezimálního počtu
Základy infinitezimálního počtu
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Opakování na 3. písemnou práci
ZVUKY A TÓNY.
Transkript prezentace:

PEXESO

A B C D E 1 2 3 4 1 2 3 4 A B C D E

graf funkce f má s osou x společné tři body funkce f je zdola ohraničená

2 1 -1 1 2 3 4 5 -1

1 -1 1 2 3 4 -1 -2

rovnice f (x) = 0 má kořeny x1 = -1 a x2 = 5

2 1 -1 1 2 3 4 5 -1

pro funkci f platí: - f (1) = 0, - funkce nabývá svého minima v x = 3

pro funkci f platí: - f (1) = 0, - na intervalu je rostoucí

funkce f je na intervalu klesající funkce má definiční obor

pro funkci f platí: - f (1) = 0, - f (0) = 5

Info Při otvírání prezentace se objeví varování, že budou používána makra. Je možné makra zakázat, prezentace bude fungovat správně. Tlačítka (kartičky pexesa) provádějí odskok na následující stránky. V nich mohou být jakkoli umístěny dvojice. Je-li třeba kartičky zamíchat, provede se to záměnou umístění jednotlivých tlačítek na úvodní stránce. Pak je třeba jednou prezentaci spustit a přepsat v levém horním rohu umístění každé kartičky – textové pole – klepneme do pole myší a přeznačíme. Každé tlačítko je opatřeno textovým polem, do kterého je možno v průběhu hry zapisovat, komu je přiděleno (klepneme do něj myší a pomocí klávesnice zapíšeme značku). Hru ukončíme stiskem klávesy <ESC>. RNDr. Peter Krupka, Ph.D. Gymnázium, Terezy Novákové 2 621 00 Brno-Řečkovice krupka@gyrec.cz

Stručně pravidla hry Odzkoušená je tato verze hry: Žáci se rozdělí do skupin – nejlepší počet je 3 skupinky, proto je hra vhodná pro půlenou hodinu. Poté postupně losují kartičky – mluvčí skupinky vždy řekne jednu kartičku, ta se kliknutím „obrátí“, po vhodně dlouhé době ji obrátíme zpět, mluvčí skupinky řekne souřadnice druhé kartičky. Jestliže skupinka považuje vybranou dvojici kartiček za dvojici ve smyslu hry Pexeso, mluvčí skupinky řekne, že dvojici chtějí. Své rozhodnutí zdůvodní. Kartičky skupince přidělíme zápisem do textového pole. Oproti běžným pravidlům je vyzkoušeno, že je lepší, když po úspěšně vybrané dvojici kartiček pokračuje další skupinka (dvojic je jen 10) Žáci nepoužívají psací potřeby, aby si nemohli poznamenat, kde se nachází která kartička. Úlohy řeší zpaměti – mohou si rozdělit úlohy ve skupince. RNDr. Peter Krupka, Ph.D. Gymnázium, Terezy Novákové 2 621 00 Brno-Řečkovice krupka@gyrec.cz