DĚJEPIS Únor 1948 Gymnázium Hodonín Vyučující: Mgr. Andrea Baumannová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Advertisements

Obsah dějepisného vyučování, výběr dějepisného učiva, obtížnost dějepisného učiva Přednáška č. 5 AR 2013/2014.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Textová média v DV AR 2013/2014.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Vzájemná hospitační činnost
Pedagogika 9 Příprava katechety a učitele náboženství
Kooperativní učení a rozvoj prosociálnosti Kooperativní výuka nerovná se skupinová práce.
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Struktura výuky.
Využití zprostředkovaného učení ve výuce 1. třídy základní školy
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Grafy funkcí – hledání předpisu.
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
Pohled pedagoga běžné základní školy na podporu komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností PhDr. Veronika Girglová Katedra speciální.
JAK TVOŘÍME UČEBNÍ TEXTY PRO ŠVP NA ZŠ LIBEREC, LESNÍ
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Přímka a kuželosečka – řešené příklady
ZÁKLADY DIDAKTIKY SPORTOVNÍCH HER OSP
Integrativní speciální pedagogika
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Mgr. Kateřina Lojdová  odlišná organizační forma od hromadného vyučování  záměrně vytváří takové didaktické situace, v nichž žáci.
Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.DŠkolský management P4P4 Vyhláška č. 48/ 2005 o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Organizační formy vzdělávání Anotace: Výukový materiál je určen pro učitele jako osnova při výkladu učiva ORGANIZAČNÍ FORMY VZDĚLÁVÁNÍ. V prezentaci je.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_17_MÉDIA.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
Podmínky integrace SP a legislativní opatření Radka Horáková květen 2006.
PEDAGOGICKÁ PSYCHOLOGIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
Výuka dějepisu v našich zemích Přednáška č.3 ZS AR 2014/2015.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
OBČANSKÝ A SPOLEČENSKOVĚDNÍ ZÁKLAD Feminismus On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium Na Vítězné pláni v Praze Vyučující: Mgr. Marek.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Nakupování FRANCOUZSKÝ JAZYK Gymnázium a Jazyková škola - Zlín
Didaktika přírodopisu 1 9. seminář: Mezipředmětové vztahy
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Jan Palkovič 1. S (šestileté studium) - Mgr. Václava Šnokhousová (čtyřleté studium) - Mgr. Ilona Nová.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
FYZIKA Magnetické pole vodiče s proudem
Integrativní speciální pedagogika
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
Měření rychlosti zvuku
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
Ludvík Napoleon a druhé císařství
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
DĚJEPIS Ikonografie gotické architektury
MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Konstruktivismus Zora Syslová.
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Autentické videozáznamy vyučovacích hodin
Hodnocení procesu vzdělávání prostřednictvím sledování výuky
Práva dítěte Výchova k občanství
Marie Rottrová
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Litosféra ZEMĚPIS – DĚJEPIS
Zástupce ředitelky školy
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

DĚJEPIS Únor 1948 Gymnázium Hodonín Vyučující: Mgr. Andrea Baumannová Online diskuse k virtuální hospitaci – 27. 4. 2011 Gymnázium Hodonín Vyučující: Mgr. Andrea Baumannová Expert: PhDr. Dagmar Hudecová Titulní strana prezentace.

Výchovně vzdělávací cíl hodiny Cíl dílčí činnosti Cíl dílčí činnosti Cíl dílčí činnosti

Výchovně vzdělávací cíl hodiny: Žák porozumí vládní krizi v r. 1948 a jejímu řešení.

Výběr faktů s ohledem na výchovně vzdělávací cíl

Porozumění pojmům

Skupinová práce Cíl dějepisného vzdělávání Cíl kooperativního vyučování