Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Advertisements

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketingový mix 4 P.
Jak napsat odbornou práci?
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
9.Komunikace.
MARKETINGOVÝ MIX.
Koordinátoři ICT Organizační informace
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule.
Ing. Luboš Zatloukal.  Vypracování semestrální práce:  V případě, že v zaměstnání pracujete s NIS, tak kde pokynů zadávacího listu  V případě, že v.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK224.
ZÁSADY PRO TVORBU PŘÍRUČKY DOPORUČENÍ PRO AUTORY PILOTNÍ KURZ PRO PEDAGOGY MUDR. IVETA MATĚJOVSKÁ, CSC.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Struktura podnikatelského plánu
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Název závěrečné práce Vedoucí DP : Jméno Příjmení Vypracoval: Jméno Příjmení Vedoucí práce: Jméno příjmení | Studentská 2 | Liberec 1 | tel.: +420.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Marketingový plán podniku
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
Marketing sportu bp 2086.
Tvorba marketingového mixu
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
FORMÁTOVÁNÍ DOKUMENTU
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Potřebují knihovny LOGO?
Bakalářská/Diplomová práce
Obhajoba maturitní práce
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Zpracování a využití informací
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Transkript prezentace:

Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu Cílem je zpracování marketingového mixu a návrhů na zvýšení prodejnosti vybraného sportovního produktu

Základní struktura Úvodní strana Product - Produkt Promotion - Komunikační mix Price - Cena Place - Distribuční cesta Další prvky marketingového mixu Návrhy na zvýšení prodejnosti Zdroje Přílohy

Úvodní strana Identifikace autora (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) Název (Marketingový mix ……..) Datum odevzdání

Produkt Základní charakteristika – jádro produktu (název, funkce, vývoj, ….) Rozšířený produkt (značka – image nebo goodwill, obal, ……) Doplňkové služby či komplementární produkty Konkurenční produkty (možnost využití substitutů)

Komunikační mix Reklama Podpora prodeje Osobní prodej a PR Direct marketing, direct mail Možnosti využití specifických typů marketingu (buzzmarketing: guerilla marketing, virální marketing – word of mouth; pojem ambush marketing)

Cena Srovnání ceny a kvality Poskytování slev Změna ceny (inovace, cenové akce, ….)

Distribuční cesta Popis celé distribuční cesty, včetně jednotlivých variant Charakteristika distributorů POS (points of sale)

Další prvky marketingového mixu balíčky lidé spolupráce a partnerství

Návrhy a doporučení na zvýšení prodejnosti produkt komunikace cena distribuce ostatní prvky MM

Formální úprava a odevzdání práce Formát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold Rozsah práce 5 – 7 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) Práci odevzdat do odevzdávárny nejpozději 20.12.2015 Při hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce