Každé připojení přístroje k měřenému objektu musí nejprve zkontrolovat vyučující a po jeho odsouhlasení lze provést měření.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Pořízení dat Databázové funkce Řazení Filtrování Souhrny Kontingenční tabulky Kontingenční grafy.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: David Holubec NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_INF Vzdělávací oblast: informatika Ročník: 9. Číslo projektu:
Bezpečnost práce První pomoc Přírodovědný seminář – chemie 9. ročník ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Ing. Bc. Jitka Moosová.
Zapalování - 10 Předpisy o odrušení Ing. Jiří Špička.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
© Fronius 2009 Saftey rules © Fronius 2009 Saftey rules Vítejte na semináři o servisu a údržbě FV systémů.
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_ES_16 SADA Elektrické systémy. Připojení- každé autorádio je napájeno vždy pouze 12V, to platí i pro 24V soustavu !!! vždy zapojujeme autorádio.
Odborný výcvik, 1. ročník - Prezentace III Roman Hruška.
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

model fungování a praxe
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Komunikace s řídící jednotkou
Náš svět Tematická oblast
Člověk a vývoj civilizace
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Batové dávky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vojtěch Mrózek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Logické funkce a obvody
Pravidla počítačové učebny
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
Strach a proč se rádi bojíme
KUCHYŇ Ahoj, jmenuji se Adrianka a zvu vás k nám do kuchyně, která je maminčiným i tatínkovým královstvím. Tady mi uvaří pokaždé nějakou dobrotu. Jsou.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nácvik řešení rezistorové sítě
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Malování - nástroje grafického editoru
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Název: Word pokračování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_04
Početní výkony se závorkami
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Formátování dokumentu
Elektromagnetická slučitelnost
Měření elektrického proudu
TECHNOLOGICKÝ POSTUP (TP) 11. Příklad vytvoření TP obrobku
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_13_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Číslicové měřící přístroje
ELEKTRICKÁ MĚŘENÍ MĚŘENÍ PROUDU Ing. Petr Hanáček.
Jak postupovat při měření?
Slovní úlohy o pohybu Pohyby stejným směrem..
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Měření vlastností zdrojů elektrické energie
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Základy měření délek, hmotnosti, určování objemu a vlhkosti
KRUH A KRUŽNICA SNEHULIAK
Zlomky Násobení zlomků..
Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Nejistota měření Chyba měření - odchylka naměřené hodnoty od správné hodnoty → Nejistota měření Kombinovaná standartní nejistota: statistické (typ A) -

Nejistota měření Chyba měření - odchylka naměřené hodnoty od správné hodnoty → Nejistota měření Kombinovaná standartní nejistota: statistické (typ A) -
Výkonové jističe nízkého napětí - MCCB
Matematický maratón – zobrazení početních příkladů v rychlém sledu.
Informační systém základních registrů
MATEMATIKA Lineární rovnice s neznámou ve jmenovateli.
ZVUKY A TÓNY.
Transkript prezentace:

Vybrané zásady měření v laboratoři POZOR zapojení pouze po odsouhlasení

Každé připojení přístroje k měřenému objektu musí nejprve zkontrolovat vyučující a po jeho odsouhlasení lze provést měření

Obecné informace Před připojením přístroje k měřenému objektu Obecné informace Před připojením přístroje k měřenému objektu - zkontrolujte měřicí rozsah (volíme vyšší než měřený) - zkontrolujte nastavení AC / DC veličin - zkontrolujte správnost zapojení Před odpojením přístroje od měřeného objetu - odpojte nejdříve měřicí kabely od měřeného zdroje - potom manipulujte s měřicím přístrojem