Co je Continuous Improvement?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Advertisements

Optimalizace modelováním procesu
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů.
Zlepšování jakosti.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Didaktické prostředky
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Six Sigma MÚ Kopřivnice.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Význam informací a dat a znalostí
IT outsourcing v praxi Jak to celé probíhá...
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Mikroekonomie I Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
úvod pojetí a obsah marketingu
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
SEKTOROVÉ DOHODY význam, příprava, realizace. Co je Sektorová dohoda?  Unikátní nástroj umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů v ČR prostřednictvím.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
E-PRAHA 2006/Osička1 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
Co je Design for Manufacture and Assembly?
Komplexní produktivní údržba (TPM)
Rozdílové metody řízení hospodárnosti Normová metoda
1 Průběh implementace IS Přehled jednotlivých etap.
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Nikdo není schopen zahrát sám celou symfonii ...
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Londýnské ohlasy Londýnské ohlasy Boloňský proces ■ vyjádřena celková spokojenost ■ účastní se 49 zemí ■ strukturované studium Spokojenost.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu Podpora technického vzdělávání Portál „Auta nás baví“ Portál „Auta nás baví“ (stručná informace)
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky Příspěvek Ministerstva vnitra k informatizaci územních samospráv Ing. Tomáš Holenda ředitel.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Systém řízení kvality.
CRM a jeho možné využití
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
Řízení kariéry PhDr. Dana Bernardová, Ph.D.
Plánování a controlling 1
Helios Orange - Implementace systému
Projekt diplomové práce Veronika Moláková. Tématem diplomové práce je „Návrh vybraného podnikatelského záměru“.
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Představujeme Vám projekt TechIN - Propojení studia a praxe, TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o. Okresní hospodářskou komorou Karviná. který realizuje společnost.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Didaktické prostředky
Workshop k akčnímu výzkumu
Osobní management – modul č.4
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Školení poskytovatelů sociálních služeb Benchmarking sociálních služeb realizované v rámci zakázky „Vytvoření informačního katalogu“ Projekt „Katalog.
Pedagogická diagnostika Možnosti a typy diagnostiky
Assessment centrum.
MARKETING Přednáška P
Setkání kariérových poradců Teplice –
Transkript prezentace:

Co je Continuous Improvement? Continuous Improvement (CI) je filosofie, která přistupuje k výrobním procesům jako k situaci právě probíhající práce s potenciálem zlepšování. To znamená, že i když vše probíhá skutečně dobře, ještě jsou místa, která lze zlepšit. Společnost se vždy musí snažit zlepšovat své procesy, což bude na druhé straně pomáhat snižovat náklady a zvyšovat produktivitu.

Kde se Continuous Improvement používá Jedním z postupů CI je analýza procesů. Na tomto základě a proto, že procesy probíhají v každé firmě, je zřejmé, že CI může být použito ve všech typech firem.

Jak se Continuous Improvement používá 1. Identifikace příležitostí pro zlepšování 2. Zhodnocené procesu 3. Analýza 4. Vykonání akce 5. Studium výsledků 6. Standardizace řešení 7. Plány do budoucna Činnost Plán Výkon Studie Cíle organizace a priority Potenciál pro zlepšování procesů

Překážky při vývoji Continuous Improvement Překážka 1: Důvěra v CI Překážka 2: Získání návyků CI Překážka 3: Metrika (měřitelnost) Překážka 4: Učit se učit Překážka 5: Komunikace Překážka 6: Důvěra