Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
Advertisements

Krajské akční plány Základní východiska
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
1 Podpora odborného vzdělávání Petr BANNERT ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstvo školství, mládeže.
Krajský Akční Plán rozvoje vzdělávání 11. prosince 2015.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
Setkání expertní skupiny v rámci partnerské sítě TTnet Téma - polytechnické vzdělávání Ing. Tomáš CIMBÁLNÍK Mgr. Petr Paníček Praha,
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Školní akční plány (ŠAP) a plány aktivit (PA) Školní akční plány (ŠAP)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Materiál byl vytvořen v rámci projektu P-KAP, který je podporován z fondu/Evropských strukturálních a investičních fondů. Řešitelem projektu je Národní.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PLATFORMA PODPORY ŠAP a PA VE ŠKOLÁCH
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Plány aktivit/Školní akční plány
Podpora krajského akčního plánování
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání AKTIVITY A VÝSTUPY PROJEKTU KAP
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Základní informace k ŠAP a PA
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Tvorba PA a ŠAP na SŠ a VOŠ Miloš Rojka Hradec Králové
Společné setkání „minitýmů“
Pracovní skupina Vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání (KAP)
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Plány aktivit/Školní akční plány
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
Krajské akční plánování
Analýza potřeb v území.
Krajský akční plán vzdělávání ÚK
Polytechnické vzdělávání v praxi
Aktuální informace o KAP
Informační systém. Informační systém Změna ředitele/kontaktní osoby.
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Výsledky analýzy potřeb VOŠ
Aktuality P-KAP. Aktuality P-KAP Dotazníkové šetření 2018 Ukončení šetření dotazník navazuje na dotazníkové šetření, které bylo realizováno.
Výstupy z dotazníkového
Transkript prezentace:

Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování Národní ústav pro vzdělávání Podpora krajského akčního plánování www.pkap.cz

Jaké jsou hlavní dokumenty a aktéři a k čemu směřují? Strategie RR Strategie VP 2020 ČR IROP OP VVV Strategické oblasti (oblasti intervencí) Projekty krajů Posílení strategického plánování efektivity systému řízení zaměření na cíle a výsledky Kraj RAP KAP Další aktivity krajů Projekty škol 2 Škola ŠAP, PA Potřeby škol Další aktivity škol

Jaké jsou klíčové oblasti (oblasti intervencí)? Je stanoveno 6 oblastí povinných pro KAP a ŠAP (pro PA možno vybrat jen některé): Rozvoj kariérového poradenství Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě Podpora polytechnického vzdělávání Podpora odborného vzdělávání včetně spolupráce škol a zaměstnavatelů Rozvoj škol jako center dalšího profesního vzdělávání Podpora inkluze Dotazníkové šetření na SŠ zaměřené na stav a cíle v těchto oblastech ukázalo, Že SŠ tyto oblasti v různé míře rozvíjejí a plánují rozvíjet, přestože objektivní podmínky k tomu nejsou vždy příznivé. Začínající programové období ESF by však mělo přispět k zlepšení těchto podmínek. Tvorba ŠAP by měla být klíčovým východiskem v tomto procesu. 3

Jaké jsou hlavní procesy při tvorbě KAP? Analýza potřeb v území Prioritizace potřeb Sestavení KAP Analýza potřeb škol 4

Jaké jsou/budou platformy podpory KAP? Odborní garanti v krajích Komunikace s RT KAP Semináře - Uplatňování intervencí - Výměna zkušeností při přípravě a realizaci KAP - Témata dle poptávky krajů - Příprava KAP II (až 2018) PS Vzdělávání Analytické a metodické zázemí Odborní garanti intervencí Workshopy s řediteli škol Minitýmy intervencí

Jaké budou platformy podpory ŠAP a PA? Odborní garanti v krajích Workshopy s řediteli škol Osobní návštěvy škol Analytické a metodické zázemí Semináře - Příprava ŠAP a PA - Uplatňování intervencí - Realizace ŠAP - Výměna zkušeností Odborní garanti intervencí

Jaké byly vytvořeny analytické výstupy? Zpracování výsledků dotazníkového šetření První vlna šetření proběhla v období 25.11.2015 – 19.1.2016, v období 9.5.2016 – 30.6.2016 realizován dosběr – celková návratnost činí 98 %. Pro každý kraj byl vytvořen detailní report s výsledky dotazníkového šetření v úplné a zkrácené podobě, vždy pro příslušný kraj. Momentálně jsou připravovány podklady pro celorepublikovou analýzu a následně komparační analýzu výsledků. Zpracování regionálně specifických dat Pro každý kraj byly zpracovány výstupy obsahující informace o struktuře pracovní síly, vývoji vzdělanostní struktury a nezaměstnanosti. Výstupy obsahují časové řady, které budou dále aktualizovány.

Děkuji Vám za pozornost. Gabriela Černá Národní ústav pro vzdělávání Podpora krajského akčního plánování www.pkap.cz

Projekt Podpora krajského akčního plánování (P-KAP) zajišťuje metodickou podporu při využívání akčního plánování na úrovni kraje a středních a vyšších odborných škol