Ústrojí sluchu a ústrojí pro vnímání polohy a pohybu těla opakování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Advertisements

Fyziologické vlastnosti lidského sluchu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastKomunikace hudebního umění se.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Kožní soustava Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář) Ročník:1.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Název školy:Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor:Monika.
1 Lidské smysly Smysly jsou prostředkem, pomocí kterého vnímáme své okolí. Pět samostatných smyslových systémů reaguje na různé podněty: ooči umožňují.
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
VY_32_INOVACE_PŘČL.11 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Přírodopis.
Ústrojí sluchové. N Á ZEV Š KOLY: Gymn á zium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 Č Í SLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ N Á ZEV MATERI Á LU: VY_32_INOVACE_6C_01_sluchové.
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Sluch Fyzika??? Zvuk vzniká kmitáním pevných těles.
Přírodopis - 8. ročník, Sluch
Energetická hodnota potravin (EH)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název prezentace (DUMu): Smyslová ústrojí člověka II.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE__04_05_16_SLUCH
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_32_INOVACE_18_04_podstatná jména (souhrnné opakování)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_10_Kostra dolní
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_01_Vylučovací
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Technická mechanika – Úvod do statiky
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název:VY_32_INOVACE_3B_13_Krev Téma: Krev
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_14_Krevní oběh
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VY_32_INOVACE_01_Peru ZŠ A MŠ JILEMNICE
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_87_ORFFOVY NÁSTROJE
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 09_Smyslová soustava
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Elektromagnetická slučitelnost
MATEMATIKA Aritmetická posloupnost Příklady 2.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_12_Svaly
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
VY_52_INOVACE_14_01_stavba srdce
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_09_Kostra horní
13. Růst lidské populace, demografie
Základní škola, Hradec Králové
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_13
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.08_Lidské_tělo Datum:
Lidské smysly Naše tělo. ČLOVĚK A JEHO SVĚT Lidské smysly Radka Smetanová VY_32_INOVACE_lidskesmysly_03.
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Rozdělení hudebních nástrojů
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Matematika + opakování a upevňování učiva
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_06
Markéta Hanzalová Náprstková N12Smysly
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
JEDNODUCHÉ STROJE – OPAKOVÁNÍ
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Ústrojí sluchu a ústrojí pro vnímání polohy a pohybu těla opakování Název:VY_32_INOVACE_11_Ustroji_sluchu_a_ustroji_pro_vnimani_polohy_a_pohybu_tela Škola: ZŠ a MŠ Komenského 103, Jilemnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Hana Hrubcová

2. Popiš části vnějšího ucha 1.Sluch umožňuje a/ vnímání zvuků a dorozumívání s ostatními b/ vnímání zvuků c/ vnímání myšlenek a dorozumívání 2. Popiš části vnějšího ucha

3. Přiřaď správně názvy vnitřní ucho bubínek sluchové kůstky

4. Jak se jmenují sluchové kůstky? a/ kladívko + kovadlinka + řemínek b/ kladivo + kovadlinka + řemen c/ kladívko + kovadlinka + třmínek 5. Na sluchové kůstky přenáší zvukové vlny a/ tamburína b/ bubínek c/ kladívko

6.Ve vnitřním uchu je také a/ ústrojí rovnováhy b/ ústrojí vodováhy c/ ústrojí nerovnováhy 7. Je to pravda? Tělesnou rovnováhu narušuje pití alkoholu. Sluchové ústrojí poškozuje sport a tanec. Lidé, kteří špatně slyší, nosí sluchadla. Střední ucho tvoří ušní boltec.

9. Při práci v hlučném prostředí nosíme 8. Sluch si chráníme a/ strkáním předmětů do ucha b/ odstraňováním kožního mazu c/ pobýváním v hlučném prostředí 9. Při práci v hlučném prostředí nosíme a/ sluchadla b/ zesilovače zvuků c/ tlumiče zvuků

Použité zdroje KLIPARTY DOSTUPNÉ Z INTERNATOVÝCH A EXTERNÍCH ZDROJŮ KANCELÁŘSKÉHO BALÍČKU MICROSOFT OFICE 2003 [POWER POINT] [ONLINE] [cit.2011-04-28] Snímek č.2: Foto – autor Zuzana Hrubcová Snímek č.3: – Model ucha [online] [cit. 2011-04-28] Dostupné z http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Modell_eines_menschlichen_Ohrs .jpg