(podle Beatrise Uhliga)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysvětlení … problematiky života.
Advertisements

Strukturované učení PROJEKT EU
Test pozornosti pro dámy:
Úvod do problematiky ZDRAVÉHO ŽIVOTNÍHO STYLU
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Prostředí pro tvorbu strukturovaných učebních textů Ing. Jiří Přibil Fakulta managementu VŠE Rozvojový grant Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Time management Lukáš melničák.
Teorie psychodiagnostiky a psychometrie
VĚTVENÍ (rozhodování). VĚTVENÍ – V PRAXI rozhodnutí při výběru školy výběr směru při cestě autem (na kole), výběr oběda za co utratit kapesné.
SESTAVENÍ ELEKTRICKÉHO OBVODU
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9.
Hospodaření se zaměstnanci 41.hodina. Hospodaření se zaměstnanci Výpočty jednotlivých forem mezd 1.mzda časová = mzdový tarif x počet odpracovaných hodin.
Bůh rozdával, a takhle to dopadlo.
PROVEDENÍ KONDENZÁTORŮ
17BBTEL Cvičení 2.
základní principy a použití
Otáčivé účinky síly – páka a její využití
Střídavý proud Ing. Jaroslav Bernkopf Úvod Střídavý proud
ELEKTROMAGNET.
Tvorba simulačních modelů. Než vznikne model 1.Existence problému 2.Podrobnosti o problému a o systému 3.Jiné možnosti řešení ? 4.Existence podobného.
Dvojčinné výkonové zesilovače
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
Listopad 2006 (c) Radek Maca ÚVOD Průvodní prezentace ke studiu ICTK STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE.
KSO/FIPV1 Příklad 11.1 Michaela Petrovová K06367.
Administrace testů Požadavky k zápočtu.
Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu. Struktura učebnice pro e-learning Obsah učebnice = struktura předmětu, kapitol cíleTabulka aktivni slovesa.docTabulka.
SESTAVENÍ ELEKTRICKÉHO OBVODU
Korelace.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením střídavého proudu Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí změřit střídavé veličiny.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Výkonové zesilovače.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Time mng. a osobní efektivita Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA 12. června 2015.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
 PLÁNOVÁNÍ = stanovení cíle a postupných kroků, jak ho dosáhneme.  ORGANIZOVÁNÍ= koordinace zdrojů a činností směrem k dosažení vytýčeného cíle.
Co je to projekt? Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 1 Úvodní přednáška (Time management ) Martin Vykouk Magistrát.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Petr Tomek Datum/období: podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Základy firemních financí
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Induktivní statistika
Udělej si následující test:
Nerovnice v podílovém tvaru
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Efektivní naplňování střednědobého plánu v podmínkách MSK – Plánování III J. Veselka D. Cieślar
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Nerovnice v podílovém tvaru
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Udělej si následující test:
Metody a techniky výzkumu II.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název školicí prezentace
Třída 4.A Písemná práce 1.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Induktivní statistika
Transkript prezentace:

(podle Beatrise Uhliga) Test: Kronos, nebo Kairos? (podle Beatrise Uhliga)

Testový arch

Vyhodnocení testu Občas: Za každou otázku, na niž jste odpověděli občas, si udělejte jednu čárku do sloupečku Smíšený typ v níže uvedené tabulce Často nebo vždy: Pokud jste na otázky číslo 1, 2, 5, 7, 10, 11, 12, 16, 17, 18 a 21 odpověděli často nebo vždy, připište si za každou takovou odpověď jednu čárku do sloupečku Kairos Často nebo vždy: Za každou kladnou odpověď na otázky číslo 3, 4, 6, 8, 9, 13, 15, 19, 20, 22 a 23 náleží jedna čárka do sloupečku Kronos Zřídkakdy nebo nikdy: Pokud jste na otázky číslo 1, 2, 5, 7, 10, 11, 12, 16, 17, 18 a 21 odpověděli zřídkakdy nebo nikdy, připište si za každou takovou odpověď jednu čárku do sloupečku Kronos Zřídkakdy nebo nikdy: Za každou zápornou odpověď na otázky číslo: 3, 4, 6, 8, 9, 13, 15, 19, 20, 22 a 23 přísluší jedna čárka do sloupečku Kairos Pokud jste na otázku číslo 14 odpověděli kladně, přidělejte si čárku do sloupečku Smíšený typ, pokud jste odpověděli záporně, nepřipisujte si žádnou čárku

Kronos Dochvilnost Strukturovanost Kontinuita Dobrý časový odhad Těžko snášejí nedochvilnost Pracují velmi efektivně Tip: Zbavte se napětí, budete si připadat silnější a uvolněnější

Kairos Spontaneita Bez časových plánů Uvolněnost Notoričtí opozdilci Příležitosti Náhody Notoričtí opozdilci Bez časových plánů Tip: Uspořádejte si svůj den a dejte mu pevnou strukturu

Smíšený typ Kronos Kairos Při vhodné kombinaci obou principů , lze výhodně profitovat. Minimalizujte jejich nevýhody

Literatura UHLIG, Beatris. Time management : staňte se pánem svého času. 1. Vydání.Praha : Grada, 2008.