VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000 Matematika - 4. ročník – Násobení číslem 10, 100,1000 Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách
Násobení číslem 10, 100, 1000 pokud násobíme číslem 10, je součin stejný jako první činitel, ale připisujeme k němu nulu: 26 x 10 = 260 při násobení číslem 100 připisujeme dvě nuly: 35 x 100 = 3500 násobíme-li číslem 1000, připisujeme 3 nuly: 72 x 1000= 72000
Procvičuj (krát ∙ / x) 10 x 10 = 52 x 1000= 21x 100= 75 x 10 = 52000 100 10 x 10 = 52 x 1000= 21x 100= 75 x 10 = 42 x 1000= 6 x 10= 58 x 100 = 14X 100= 25 x 10= 300 x 10 = 69 x 1000 = 58 x1000= 94 x 100 = 41 x 10 = 2100 750 42000 60 1400 5800 250 3000 69000 58000 9400 410
Základní údaje o DUM Autor DUM: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9 294 14 Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: třetí Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: matematika Tematický okruh: Přirozená čísla do 1 000 000 Téma: Násobení násobky 10 DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro prezentaci a procvičování v předmětu matematika ve třetím ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů, stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.
Textová část je vlastní Použité zdroje: Textová část je vlastní