Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Advertisements

Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Graf kvadratické funkce
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Dělení lomených výrazů
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zaokrouhlování čísel Číselná osa Hledej na číselné ose Desítky
CHEMICKÝ KUFR Chemické prvky
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_02.
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_54
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_15
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_07
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 1_08
Konstrukce trojúhelníku
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_89
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_35
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Ptáci - tělo
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Příprava na lomené výrazy
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
ZEMĚ I. PŘÍRODNÍ SÍLY - ČESKÝ JAZYK – 5. r
Konstrukce trojúhelníku
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_63
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_19
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_17
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_36
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Konstrukce trojúhelníku
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 2_67
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Převody jednotek času – 2. část
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Zaokrouhlování na desítky a stovky
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Transkript prezentace:

Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93 ZEMĚ II. Matematika, fyzika – 7.-9. ročník, řazení čísel(1000) podle velikosti, zaokrouhlování Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93

NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Řazení čísel podle velikosti, zaokrouhlování AUTOR: Mgr. Soňa Lánská STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE):23. 2. 2011 Prezentace, která procvičuje řazení čísel podle velikosti v oboru do 10 000 a zaokrouhlování na 10 a 100 VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): matematika KLÍČOVÉ KOMPETENCE: - Pracuje s učebnicemi, učebními materiály a učebními pomůckami - Chápe obecně používané znaky, termíny a symboly - Rozumí obsahu sdělení a přiměřeně na něj reaguje MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: chemie, fyzika OČEKÁVANÝ VÝSTUP: - Číst, psát a porovnávat čísla do 1 000  - Provádět odhad výsledku, zaokrouhlovat čísla TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 7. ročník, základní škola praktická Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

KAŽDÝ KOV MÁ SVOU TEPLOTU TÁNÍ A BOD VARU. 1 KAŽDÝ KOV MÁ SVOU TEPLOTU TÁNÍ A BOD VARU. 1.SEŘAĎ KOVY OD NEJMENŠÍ TEPLOTY TÁNÍ 2. SEŘAĎ KOVY OD NEJVYŠŠÍHO BODU VARU TEPLOTA TÁNÍ BOD VARU STŘÍBRO 962 °C 2 212 °C ZLATO 1064 °C 2856 °C ŽELEZO 1538 °C 2861 °C ZINEK 420 °C 907 °C NIKL 1455 °C 2913 °C MĚĎ 1085 °C 2562 °C CHROM 1907 °C 2671 °C PLATINA 1768 °C 3825°C OLOVO 328 °C 1749 °C CÍN 232°C 2602°C Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

NAMĚŘENÉ HODNOTY ZAOKROUHLI NA: 1. DESÍTKY 2. STOVKY TEPLOTA TÁNÍ BOD VARU STŘÍBRO 962 °C 2 212 °C ZLATO 1064 °C 2856 °C ŽELEZO 1538 °C 2861 °C ZINEK 420 °C 907 °C NIKL 1455 °C 2913 °C MĚĎ 1085 °C 2562 °C CHROM 1907 °C 2671 °C PLATINA 1768 °C 3825°C OLOVO 328 °C 1749 °C CÍN 232°C 2602°C Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Odkazy a citace Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.