Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Advertisements

Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Nové pojetí seriálu Zuzana Hájková Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích
S námi máte informační předstih!
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Mediální komunikace ČD
funkce médií ve společnosti moc médií
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výuka fyziky v ČR vývoj, současnost a perspektivy Jiří Tesař.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
 Čím se liší časopisy a noviny?  Na jaké skupiny se dají časopisy dělit?  Ke každé skupině přiřaď konkrétní časopis, který znáš.
Práce ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍ PRÁCE: Zpracujte návrh – koncept na vydávání periodika (podnikového či jiného časopisu, novin, občasníku, věstníku, webu) včetně.
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s charakteristikou, vzhledem a využitím lípy srdčité. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupyŽák se seznámí s lípou.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
etail.htm?id= podle pravidel AACR2 -řešení popisné a inventární jednotky -chyby v evidenci a jejich řešení.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Mediální plán.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr.Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3443 NázevZákladní novinářské žánry Téma hodinyZákladní novinářské.
Komunikační platforma PNEU REVUE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_20 Název Michal Viewegh Téma hodiny Generace.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, 379 01 Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková Číslo VY_32_Inovace_3449 Název Periodika a současná periodika pro mládež Téma hodiny Předmět Mladý žurnalista Ročník/y/ 8. Anotace Materiál rozvíjí u žáků mediální a komunikační gramotnost. Seznamuje s pojmem periodikum, žáci se aktivně zapojují do diskuse, vyhledávají ve zdrojích, vytvářejí si názor na současná tištěná média. Očekávaný výstup Vyhledává, diskutuje, toleruje názor druhých, je vstřícný otevřené komunikaci, kultivovaně se vyjadřuje, rozliší kvalitní tištěné médium od bulvárního. Druh učebního materiálu Prezentace

PERIODIKA A PERIODIKA PRO MLÁDEŽ POJEM PRO MLÁDEŽ

OBČASNÍK CO JE PERIODIKUM JE TISKOVINA NEBO PUBLIKACE VYCHÁZEJÍCÍ OPAKOVANĚ V PRAVIDELNÝCH INTERVALECH NAPŘ. DENNÍ NOVINY, TÝDENÍKY, MĚSÍČNÍKY, ROČENKY JAK OZNAČUJEME NEPRAVIDELNĚ VYCHÁZEJÍCÍ TISKOVINY? OBČASNÍK

Pojďme na toto zajímavé téma diskutovat! PORAĎTE SE ! Jak často bývají vydávány tiskoviny s vysokou aktuálností? Velmi často, říkáme jim tiskovivy s vyšší periodicitou. Který typ tiskovin bude asi patřit mezi ty s nižší periodicitou? Odborně zaměřené časopisy. Pojďme na toto zajímavé téma diskutovat!

Často to vydavatelé řeší přes inzerci Časopisy pro mládež se snaží prostřednictvím zábavných obsahů přilákat a udržet pozornost mladých čtenářů Často to vydavatelé řeší přes inzerci Myslíte si, že obsah časopisů určených pro vás může být ovlivněn inzerenty? PROSTOR PRO DISKUSI Je všeobecně známo, že většina médií je financována právě z prodeje reklamního prostoru inzerentům.

JAK ZNÁŠ NĚKTERÉ ČASOPISY PRO MLÁDEŽ? K VYBRANÝM ČASOPISŮM PŘIŘAĎ KRÁTKOU CHARAKTERISTIKU. JESTLI JSI HLEDAL SPRÁVNĚ, SI OVĚŘÍME. TOP DÍVKY ABC BRAVO BRAVO GIRL! 21.STOLETÍ JUNIOR = O MÓDĚ, KOSMETICE, ŘEŠÍ VZTAHOVÁ TÉMATA = MAGAZÍN O PŘÍRODĚ, VĚDĚ, TECHNICE, MODELY = ŽHAVÉ INFORMACE ZE SHOWBYZNYSU = PROBLEMATIKA DOSPÍVÁNÍ, ŠKOLY, RODINY = REVUE OBJEVŮ, VĚDY, TECHNIKY A LIDÍ ELEKTRONICKÉ ČASOPISY: JABLKO, ZAVINÁČ, VŠEVĚD, NETÍK, MOJE 1. NOVINY, KRYSA, ABC ON-LINE

Zdroje a prameny: http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?ex=2&qu=mluvení#mt:0 Archiv autora |