MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
SUROVINY 3. ročník oboru Cukrář, Pekař třída CP3 153, Ing
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Spektrum didaktických stylů
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_14_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
EXPONENCIÁLNÍ ROVNICE Mgr.Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Konstruktivismus ve vyučování matematice
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tematická oblast: Rovnice, nerovnice, výrazy Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s hledáním správné rovnice VY_42_INOVACE_31 Sada.
LOGARITMICKÉ ROVNICE Mgr.Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR 1.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
1 EXPONENCIÁLNÍ ROVNICE- řešení logaritmováním Mgr.Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_13_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mocniny s přirozeným mocnitelem Základní škola.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ELII ZAPOJOVÁNÍ LC.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Interkomunikační adresní systém.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_08_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
Nakupování FRANCOUZSKÝ JAZYK Gymnázium a Jazyková škola - Zlín
Terénní zeměpisná exkurze
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Měření rychlosti zvuku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Hrášek – počítání kuliček
E-learningový kurz e-learningu
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
Hodinář – vyprávěj, co potřebuje ke své práci
DĚJEPIS Únor 1948 Gymnázium Hodonín Vyučující: Mgr. Andrea Baumannová
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
Práva dítěte Výchova k občanství
Prostorová orientace, počítání
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Kolik jich berušky mají?
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
Litosféra ZEMĚPIS – DĚJEPIS
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_15_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_01_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE Procvičování rovnic a nerovnic On-line diskuse k virtuální hospitaci – 13. 9. 2011 Podkrušnohorské gymnázium Most Vyučující: Mgr. Ivana Hotová Expert: doc. RNDr. Naďa Stehlíková, Ph.D.

Struktura hodiny Rozcvička: počítání zpaměti Opakování pojmů a terminologie Práce ve skupinách - Samostatná práce - Společná práce ve skupině - Frontální práce Prezentace vlastního, předem připraveného, řešení úlohy Samostatná práce „na jedničky“

Co lze vysledovat o vyučovacím stylu učitelky? (Můj subjektivní pohled) Střídání různých forem práce. Různé „rituály“, rutinní praktiky (např. způsob rozdělení do skupin, žáci-pozorovatelé, rozcvička, sledování řešení jiného žáka a jeho hodnocení, samokontrola, losování). Důraz na správné matematické vyjadřování. Důraz na rozvíjení paměti. Poskytování zpětné vazby žákům. Aktivní zapojování žáků do hodiny. Důraz na porozumění a samokontrolu.

Otázky k diskusi Rozdělení do skupin: Náhodné versus cílené (např. podle schopností); bylo uděláno účelně? Práce ve skupinách, kde každý řešil jen část úlohy: Jaký je přínos právě takového způsobu řešení úloh? Dá se tento způsob použít i u jiných typů úloh, u nichž neexistuje předem daný algoritmus řešení? Není problém se soustředěním? Prezentace řešení u tabule žákem: Proč si žáci nemají zapisovat řešení, které žákyně prezentuje u tabule? Proč si nemohou své postřehy o „didaktické hodnotě prezentace“, použité nesprávné terminologie apod. zapisovat a musejí si je pamatovat? Důraz na správnou terminologii: Do jaké míry hodnotit žákovo nepřesné použití terminologie (je-li např. řešení správné)?

Děkuji za pozornost. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a rozpočtem České republiky.