Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Advertisements

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Příroda v naší zemi Na našem území žijí tisíce živočichů a rostlin.
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Téma.10.Příroda a já.  Přírodu si představují,že všechny rostliny kvetou, zvířata se v přírodě množí.Stromy rostou. A já jsem rád, že máme lesy, že nám.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Název VM
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Proč se i já musím přičinit o to, aby Země vzkvétala?
Živá a neživá příroda 3. ročník
62.1 Rovnováha v přírodě, potravní řetězec
Chráněná území na Vysočině
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
NEJOHROŽENĚJŠÍ DRUHY Gabriela Plašilová.
 zamezit dalšímu zhoršování životního prostředí  urychlit odstraňování jevů, které ohrožují živé i neživé složky přírody  chránit přírodní i kulturní.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Rostliny nahosemenné Přírodopis VY_32_INOVACE_213, 11. sada, Př
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Živá příroda.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:Postřiky proti škůdcům Kód VM:VY_52_INOVACE_64_64 Vzdělávací předmět:Pěstování rostlin Tematická oblast:Škůdci.
Voda, vzduch, půda a oheň 3. ročník
Ekologie jako věda Obory ekologie.
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
OCHRANA PŘÍRODY A KRAJINY
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_01_Ochrana.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.5 Zvířata na podzim Název sady: Člověk a jeho svět Číslo projektu:
Chráníme přírodu Neodhazujte odpadky. Netábořte. Nerozdělávejte ohně.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Člověk jako ochránce.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Autor: Mgr. Radana Marelová
Ochrana přírody a životního prostředí.
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
MRAVENEC LESNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Ochrana přírody a životního prostředí.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
VY_32_INOVACE_19 19 Léto v lese autor: Mgr. Jana Kobylková
VY_52_INOVACE_18_Ochrana rozmanitosti přírody - učební text
PTÁCI OKOLÍ LIDSKÝCH SÍDLIŠŤ
ŠABLONA III/2 CHRÁNĚNÍ ŽIVOČICHOVÉ
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Živé organismy.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
Bc. Ivana Francová, SOU Liběchov Chemická ochrana rostlin Chemická ochrana rostlin je dnes nejrozšířenější, využívá velkého množství ochranných látek zvaných.
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1405 Název sady materiálů Prvouka 1. a 2. ročník Název materiálu VY_52_INOVACE_27_Chráníme přírodu Autor Mgr. Iva Dušková

Chráníme přírodu Mgr. Iva Dušková, 2. ZŠ Dobříš

Proč je třeba chránit přírodu? Žijeme na planetě Zemi. Všude kolem nás je příroda. Lidé, zvířata a rostliny potřebují k životu a růstu čistou vodu a vzduch. Proto musíme přírodu chránit.

Mnohým druhům živočichů a rostlin hrozí vyhynutí, a proto je chráníme Mnohým druhům živočichů a rostlin hrozí vyhynutí, a proto je chráníme. Chráněné mohou být například i skály nebo staré stromy. Někdy jsou chráněna celá území. Národní park je území, kde je ponechána příroda v původní podobě. Nesmí se tu nic měnit a ničit.

Lidé chrání lesy před škůdci, jakým je například kůrovec Lidé chrání lesy před škůdci, jakým je například kůrovec. K hubení škodlivého hmyzu v lese se používají lapače.

Jak pomůžeme chránit přírodu my? odhazujeme všude odpadky třídíme odpad, odnášíme jej do kontejnerů

Špatná odpověď KLIKNI NA ŠIPKU

Správná odpověď!

Odpadky třídíme proto, že část z nich se dá recyklovat – znovu použít.