Kdo jsem ?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kdo jsem ? Jsem asi 20 cm dlouhý. Moje funkce využívají obě pohlaví. Můžete mne vidět visícího, stojícího nebo volně se houpajícího, vždy připraveného.
Advertisements

ORGANISMY PROVÁZEJÍCÍ ČLOVĚKA BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ VERONIKA STRAKOVÁ.
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková TEN DĚLÁ TO A TEN ZAS TOHLE A VŠICHNI DOHROMADY UDĚLÁME MOC!!! (J.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Anna Červinková Název prezentace (DUMu): 7. Kinematika – rozlišování pohybů a jejich skládání v prakt. úlohách.
- pes, kočka, králík, drůbež.  mohou kousnout  mohou škrábat  velmi hbité!  končetiny od sebe!  pozor na obličej!
Projekt spolufinancován ze státní rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Licence - povolení, oprávnění, svolení k užití programu - hranice mezi legálním užíváním, krádeží, přestupky z nedbalosti - za jejich použití (případně.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Popis principu elektromotoru, princip činnosti elektromotoru s komutátorem,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
KURZ ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C Lekce č. 10: Tvorba vlastních funkcí Bc. Radek Libovický.
Oko Barbora Davidová Tereza Broušková Ha An Nguyen Kateřina Onderková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Balená voda – potřebujeme ji?
Jízdní řády VY_32_INOVACE_19
Stroje a zařízení – části a mechanismy strojů
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
TRÁVICÍ SOUSTAVA – ZUBY (opakování)
Rozhodování 1.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název vzdělávacího materiálu
Elektromotor a jeho využití
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Název Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
OSP při aplikaci léků do dýchacích cest
Název vzdělávacího materiálu
  Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_7M Škola: Využívání informačních a komunikačních technologií, etická výchova Téma:Úcta k sobě samému, sebeúcta Číslo projektu:
VY_52_INOVACE_25_01_soustava kožní - hygiena
VESMÍR.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Poměr v základním tvaru.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Obecné výklady o důkazech
Coulombův zákon Tematická oblast FYZIKA - Kmitání, vlnění a elektřina
Potřebný inventář Žák si přinese: ostrý vykosťovací nůž utěrku
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Prezentace – výklad učiva
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Balená voda – potřebujeme ji?
Konstrukce trojúhelníku
VAŠE NÁBOŽENSTVÍ NENÍ DŮLEŽITÉ Překlad:
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Citáty . Změň, co změnit můžeš, ostatní nech být.
VY_52_INOVACE_16_01_první pomoc krvácení
Pohybové zákony Vyjmenuj Newtonovy pohybové zákony
Poměr v základním tvaru.
ŽENA MEZI K V Í T Í M V.B.
Pošli toto srdce všem, které nechceš v roce 2010 ztratit,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto
Podvojné účetnictví VY_32_INOVACE_44_878
Druh učebního materiálu prezentace (výkladová)
Konstrukce trojúhelníku - Ssu
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Putování s karboxylem Vytvořily: Denisa Andělová & Kateřina Malcová.
Příklady - opakování Auto se pohybovalo 3 hodiny stálou rychlostí 80 km/h, poté 2 hodiny rychlostí 100 km/h, pak 30 minut stálo a nakonec 2,5 hodiny rychlostí.
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
OSP při aplikaci léků do dýchacích cest
Každý den jsme trochu starší…
MUZIKANTI.
Konstrukce trojúhelníku
Transkript prezentace:

Kdo jsem ?

Jsem asi 20 cm dlouhý. Moje funkce využívají obě pohlaví. Můžete mne vidět visícího, stojícího nebo volně se houpajícího, vždy připraveného k okamžité akci. Jsem na svém konci ozdoben chomáčkem malých chloupků. Při použití, jsem téměř vždy - mnohdy pomalu, mnohdy rychle - zasunut do teplého, masitého a vlhkého otvoru. Jsem strkán dovnitř a zase vytahován ven, stále znovu, mnohokrát za sebou, často rychle a za doprovodu zmítajících se pohybu těl.

Každý, kdo naslouchá, může s jistotou rozeznat rytmické, pulsující šelesty, které vznikají dobře namazanými pohyby. Když jsem konečně vytažen, nechávám po sobě šťavnatou, pěnivou lepkavou, bílou substanci, která musí být trochu setřena z vnější strany otvoru a z mé dlouhé lesknoucí se násady. Poté, co je vše vyřízeno a bylo provedeno mé očištění, vrátím se zpět do své klidové polohy, připraven k nové okamžité akci. Do akce se mohu dostat dvakrát nebo třikrát denně, ale většinou je to mnohem méně.

Kdo jsem ?

Jak už jste pravděpodobně uhodli, odpověď na tuto hádanku není nic jiného než tvůj …

... zubní kartáček!!!! Copak sis asi myslel? Ty čuně !!!