Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_09 Informatika - MS Excel – Vzorce cvičení Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál pro 8.ročník
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_09_M6_Hanak TÉMA: Desetinné číslo
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Početní operace v oboru přirozených čísel
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_III.Vu_DOMÁCÍ.
Digitální učební materiál
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
Procvičení a upevnění učiva
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Násobení desetinných čísel
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Násobení a dělení desetinným číslem
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
Posuň čárku 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Dělení desetinných čísel.
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Slovesné třídy.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Rovnice HRA.
Písemné sčítání a odčítání do
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_ 87_M5 Předmět: Matematika Ročník: 5. Téma: Desetinná čísla Název: Násobení a dělení desetinných čísel číslem 1000 Autor: Petr Mušálek Popis: Vysvětlení nového učiva a jeho následné procvičení

Metodický list 3. strana slouží k vysvětlení, jak se provádí násobení desetinného čísla číslem 1 000. Po kliknutí na modrý rámeček se objeví správný výsledek. Pomocí 4. strany žáci procvičují společně s učitelem nové učivo. Po kliknutí na modré rámečky se objeví správný výsledek. 5. strana slouží k vysvětlení, jak se provádí dělení desetinného čísla číslem 1 000. Po kliknutí na modrý rámeček se objeví správný výsledek. Pomocí 6. strany žáci procvičují společně s učitelem nové učivo. Po kliknutí na modré rámečky se objeví správný výsledek. Pracovní list na straně 7 slouží k samostatné práci žáků.

Násobení desetinných čísel číslem 1 000 Při násobení desetinného čísla číslem 1 000 se desetinná čárka posune o tři desetinná místa doprava 1,263 ∙ 1 000 = 1 263

0,6 ∙ 1 000 = 600 1 000 ∙ 0,1 = 100 0,008 ∙ 1 000 = 8 9,567 ∙ 1 000 = 9 567 10,005 ∙ 1 000 = 10 005 0,601 ∙ 1 000 = 601 0,169 ∙ 1 000 = 169 1 000 ∙ 8,705= 8 705 1,06 ∙ 1 000 = 1060 50,03 ∙ 1 000 = 50 030

DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL číslem 1 000 Při dělení desetinného čísla číslem 1 000 se desetinná čárka posune o tři desetinná místa doleva 712,6 : 1 000 = 0,7126

56,5 : 1 000 = 0,0565 10,9 : 1 000 = 0,0109 380 : 1 000 = 0, 38 8 956,7 : 1 000 = 8,9567 159,5 : 1 000 = 0,1595 0,6 : 1 000 = 0,0006 1269 : 1 000 = 1,269 8,5 : 1 000 = 0,0085 10 : 1 000 = 0,01 5 573 : 1 000 = 5,573

Pracovní list 7,038 ∙ 1 000 = 25,05 ∙ 1 000 = 10,1 : 1 000 = 351,9 : 1 000 = 1 000 ∙ 0,07 = 101 : 1 000 = 1 058,5 ∙ 1 000 = 868,06 : 1 000 = 1 000 ∙ 6,025 = 10,1 : 1 000 = 1 000 ∙ 0,101 = 555,5 : 1 000 = ∙