Fyzika I Test VIII 7.4.2010 1. Těleso m klouže z výšky h po rovině nakloněné o úhel a. V případě m≠0 dorazí dolů n x nižší rychlostí než při m=0. Určete.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/13 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Advertisements

Často slyšíme věty: Led je lehčí než voda Železo je těžší než peří Má však železná jehla větší hmotnost než peří v peřině?
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Mechanické vlastnosti kapalin - opakování Vypracovala: Mgr. Monika Schubertová.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Anna Červinková Název prezentace (DUMu): 7. Kinematika – rozlišování pohybů a jejich skládání v prakt. úlohách.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Hranoly Jaký je objem stanu? Kolik materiálu se spotřebuje na sloup?
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět 6.ROČNÍK.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Jednoduché stroje Vypracovali: Daniel Mikeš Štěpán Kouba Třída: 1.A Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák naváže na znalosti, které získal o hustotě v prvouce a přírodovědě.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku, slouží k naučení nového učiva. Teplo Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena Vzdělávací.
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Rotační válec Síť, povrch, objem
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Objem a povrch kvádru a krychle
PYTHAGOROVA VĚTA SLOVNÍ ÚLOHY
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2012
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
2.2. Dynamika hmotného bodu … Newtonovy zákony
VZTLAKOVÁ SÍLA VY_32_INOVACE_29_Vztlakova_sila_ulohy
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
56.1 Goniometrické funkce a jejich vlastnosti I.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Fyzika, Pohyby těles ve Sluneční soustavě Autor: Kamil.
Škola: Základní škola Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín,
Fyzika I Test IV Těleso o hmotnosti m a rychlosti v dojede setrvačností do vzdálenosti s. Určete koeficient tření, m=? 2. Koef.
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_FYZIKA
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7
Rychlost a zrychlení kmitavého pohybu
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Hustota-výpočet objemu
Test k ověřování znalostí z fyziky na téma:
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Fyzika I Test X Těleso m je vymrštěno vzhůru rychlostí v po rovině nakloněné o úhel a. Dolů dorazí dolů n x nižší rychlostí. Určete m=?
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_66.
2.2 Kvadratické rovnice.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Anna Červinková 16. Jednoduché stroje
Hustota 8. ročník.
VY_32_INOVACE_
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Přímá tělesa v úlohách z praxe
Tělesa –čtyřboký hranol
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
TLAK PLYNU Z HLEDISKA MOLEKULOVÉ FYZIKY.
VNITŘNÍ ENERGIE TĚLESA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Interference na tenké vrstvě
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Hustota-výpočet objemu
I.A Výpočet hmotnosti z hustoty
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mechanika VY_32_INOVACE_05-08 Ročník: VII. r. Vzdělávací oblast:
MATEMATIKA Objem a povrch jehlanu 2.
Vztlaková síla.
Užití mocnin a odmocnin ve slovních úlohách II.
Hustota látky Mgr. Vendula Bílková.
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 4.
I.A Výpočet hmotnosti z hustoty
Transkript prezentace:

Fyzika I Test VIII 7.4.2010 1. Těleso m klouže z výšky h po rovině nakloněné o úhel a. V případě m≠0 dorazí dolů n x nižší rychlostí než při m=0. Určete m=? 2. Na základě jaké úvahy se vypočte poloha kužele plovoucího na hladině? 3. Krychle délky hrany a se v benzinu – rb ponoří o Da hlouběji než ve vodě – rv. Určete hustotu krychle, rk=? 4. Člun je možné zjednodušit na hranol délky L, šířky S a výšky H, bez horní stěny, vyrobený z ocelového plechu tloušťky t, hustoty ro. Určete max. hmotnost nákladu, m=?, je-li povolený ponor h, h<H! 5. Určete M=?, tak aby těleso T bylo v gravitační rovnováze.