Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Advertisements

Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od.
Prediktivní behaviorální cílení je tady… aneb jak cílíte reklamu vy? Internet Advertising Conference 27. dubna 2010.
Sekce státní služby tisková konference RNDr. Josef Postránecký náměstek MV pro státní službu.
POJISTNÝ TRH, ČESKÁ ASOCIACE POJIŠŤOVEN A JINÉ PROFESNÍ ORGANIZACE JUDr. Roman Vybíral
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Jak vydělat na placeném obsahu motejlek.com. Vize Vybudovat internetový mediální dům postavený na nepostradatelných, nezávislých a naprosto seriozních.
1. Význam a úloha malých a středních podniků (MSP) v HORIZON 2020 Táňa Perglová Ředitelka sekce, delegát ČR v programovém výboru SMEs and Access to risk.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Horská služba ČR NONSTOP SOS
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
1. Podnikání 1.část členění organizací podnikání (definice podnikání, kdo může podnikat) obchodní firma živnostenský rejstřík živnosti (podmínky, druhy,
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Page 0 Mobilní reklama Konference Marketing Trend, Michal Němec, T-Mobile CZ.
Co je to Facebook? Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně: k tvorbě sociálních sítí komunikaci mezi uživateli sdílení multimediálních.
Plánování včera, dnes a zítra…
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Libor Štajer a Dagmar Bicková
Mobilní aplikace nebo web?
MICROSOFT WINDOWS.
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Jednotný vizuální styl firmy Popiš to
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Ekonomika Finanční řízení neziskových organizací 3.
Vteřina poté Participace z pohledu bývalých klientů ústavních zařízení
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Písně a jejich vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_11_PÍSNĚ A JEJICH VÝVOJ Téma:
Průzkum podnikatelského prostředí v Mladých Bukách
Marketingový informační systém
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Jak vytvořit dobrou prezentaci
ÚPDI - Úřad pro přístup k dopraní infrastruktuře
. Seminář ČESTR Chov SKotu 2017.
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora regionálních potravin v rámci výzev MAS Sdružení Růže
Principy fungování spolku BISON
Aktuálně o stavu příprav na účinnost GDPR
ÚP ČR v kontextu poskytovatelů sociálních služeb
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Týden před volbami den po dni
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
ministr práce a sociálních věcí
Život bez střeva , Praha.
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2019
Sociální podnikání Sociální firma.
BIM – datový standard pro dopravní stavby
ministr práce a sociálních věcí
PhDr. Ondřej Kočandrle, oddělení infrastruktury VaV
© STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Transkript prezentace:

Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR - hybná síla trhu Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR Konference IAC 2008, Slovanský dům 20. května 2008

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) založeno v roce 2000 46 členů v sekci zadavatelů a médií podpora rozvoje internetu standardizace trhu (standardy a návod na výrobu reklamních formátů, definice prokliku, příprava metodiky měření streamovaného videa apod.) realizace výzkumných projektů (Netmonitor, AdMonitoring) arbitr a strážce čistoty trhu (Etický kodex NM, příprava etického kodexu int. reklamy)

SPIR a internetová reklama koriguje vývoj trhu a definuje standardy poskytuje data pro marketingové projekty podílí se na všeobecně prospěšných činnostech spolupracuje na tvorbě právních norem a pravidel chování na internetu

jednotná měna internetu NetMonitor jednotná měna internetu poskytuje kvalitativní a kvantitativní data o internetu pro mediální plánování reklamních kampaní a tvorbu obsahu kvantita – počet lidí navštěvující internet (reální uživatelé) popř. počet zhlédnutých stránek kvalita – sociodemografická charakteristika návštěvníků

Měsíční absolutní počty RU z ČR Top 10 – březen 08 (v tisících) RU z ČR v březnu celkem – 4 763 764 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

Měsíční absolutní počty zobrazení z ČR Top 10 – březen 08 (v milionech) PV v březnu celkem – 6,2 mld. Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

Výhled Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

NetMonitor meziroční 30% nárůst počtu měřených médií meziročně 30% nárůst provozu měřených médií na internetu je 4,7 mil. lidí z ČR - 53 % populace (12-79 let) jsou zastoupeny všechny kategorie populace (senioři v menší míře)

AdMonitoring další výzkumný projekt SPIR poskytuje informace o proinzerovaných částkách na internetu slouží pro přípravu marketingových plánů, velikosti reklamních rozpočtů, plánování kampaní apod. start projektu v roce 2007, měřeno 80 % trhu unikátní technologicko-deklarační řešení

Zdroj: AdMonitoring- SPIR – Mediaresearch,4/08

Zdroj: AdMonitoring- SPIR – Mediaresearch,4/08

Zdroj: AdMonitoring- SPIR – Mediaresearch,4/08