METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0007 Sada.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Hodnocení prací posílaných tutorovi k opravě PhDr. Miroslava Dvořáková 2008.
Výuka jazyků na Provozně ekonomické fakultě
VY_32_INOVACE_12_ Čtení slov s porozuměním 1 (SADA ČÍSLO 1)
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
MATURITNÍ ZKOUŠKA ČÁST SPOLEČNÁ Český jazyk a literatura Cizí jazyk Matematika/ZSV/Info ČÁST PROFILOVÁ 2 – 3 zkoušky, které stanoví ŘŠ.
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
Šetření čtenářské gramotnosti
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Klíčové kompetence Komentovaný přehled v IKT pro 2.st. ZŠ Vladimír Klír.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Podmínky vypracování Vypracujte e-learningovou studijní oporu (přípravu na vyučovací hodinu), která bude k dispozici široké pedagogické veřejnosti jako.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Moderní personalistika DS 2009/
III. ročník – ošetřovatelství – prezenční III. ročník – ošetřovatelství. kombinované 259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky.
Specifika jazykové přípravy na Univerzitě obrany s podporou ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Evropské jazykové portfolio v praxi
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
Základní škola, Nemyčeves, okres Jičín. Abychom mohli uplatňovat plánované výchovné a vzdělávací strategie, bylo zapotřebí propracovat didaktický postup.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé čtení anglických.
Anotace – Lichokopytníci - nosorožec, slon Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností,
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
Anotace – Kočkovité šelmy Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností na základě odpovědí.
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ, SLOVESA
Mezinárodní důkaz Vaší jazykové úrovně
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Úvod do odborného stylu pro studenty s poruchami učení
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Karlových Varech reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
PŘEDVOLEBNÍ KAMPAŇ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
Charakteristika výukového materiálu
Definujte zápatí - název prezentace / pracoviště
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Hodinář – vyprávěj, co potřebuje ke své práci
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
aneb vyvážený plán hodiny s prvky konstruktivismu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Sociální čtení.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_07_Domácí mazlíček
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
Transkript prezentace:

METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0007 Sada metodických listů: KABINET ANGLICKÉHO JAZYKA Název metodického listu: JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI

Základní stavební kámen výuky anglického jazyka Jazykové dovednosti Základní stavební kámen výuky anglického jazyka

Základní rozdělení Receptive skills Productive skills Listening Jazyková dovednost, kterou žák přijímá prostřednictvím poslechu nebo tichého čtení. Máme tedy dva druhy „receptive skills“: Listening Reading Productive skills Jazyková dovednost, kterou žák vytváří – produkuje. Rozlišujeme dva druhy „productive skills“: Speaking Writing

READING Čtení je dovednost, kterou se žák učí porozumět textu tichým čtením. Zásady při výuce čtení: Před čtením jakéhokoliv textu je důležitá MOTIVACE Využívání nonverbálních pomůcek k přečtení textu (grafy, diagramy, obrázky, atd.) - umožňují žákům seznámit se s texty a předvídat, o čem články budou pojednávat. Je důležité rozlišit, o jaký druh textu se jedná – dopis, esej, vyprávění Vhodné je využívat kontextuálních vazeb Procvičujme také schopnost „čtení mezi řádky“

Druhy čtení SKIMMING SCANNING Rychlé čtení Rychlé přehlédnutí textu Student získá přehled „o čem text vlastně je“ SCANNING Porozumění specifické informaci v textu Získávání konkrétních informací Podrobnější práce s textem

STRUKTURA VÝUKY ČTENÍ PRE – READING: Motivace Slovní zásoba Využití nonverbálních částí textů READING Skimming Scanning Kontrola porozumění FOLLOW-UP; FEEDBACK Procvičení písemné, ústní Kontrola porozumění Práce ve dvojicích, práce ve skupinách, samostatná práce Zpětná vazba získaná prostřednictvím textu, dialogů, vypracování krátkých písemných prací Převyprávění textu písemnou formou na dané úrovni žáků