Přírodověda 5.tř. opakování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták
Advertisements

CÉVY (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Znáš všechny odpovědi?. 1. OTÁZKA Co nám zajišťuje pohyb celého těla?
Název školy: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu: VY_32_INOVACE_6C_16_AZ kvíz vylučovací soustava.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_27 II Oběhová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kožní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_8_Kožní soustava Téma: Přírodověda.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
Anotace Prezentace je určena k seznámení a procvičování učiva „Trávicí soustava“. Žák má možnost názorně vidět systém této soustavy. Funkce jednotlivých.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_05_CÉVNÍ SOUSTAVA
Přírodopis – 7.ročník Ryby - Anatomie VY_32_INOVACE_
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
VNITŘNÍ ORGÁNY – prezentace k pracovnímu listu Výchova ke zdraví Praktická škola jednoletá nebo dvouletá Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_04_DÝCHACÍ SOUSTAVA
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_01_Vylučovací
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Zdeněk Ogrodník NÁZEV: Soustava kožní TÉMATICKÝ CELEK: Biologie člověka.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_07_PŘÍRODOPIS
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: 469 661 719, emaiI:
Název školy ZŠ a MŠ Březno Název: Autor: Mgr. Petr Pištěk
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 09_Smyslová soustava
VY_32_INOVACE_07_PR_KOŽNÍ SOUSTAVA
Prezentace – výklad učiva
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr. Taťána Radimská Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_III.Vu_LIDSKÉ.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Mgr.Martina Dundová VY_32_INOVACE_4C_16_Přírodověda Kostra a svaly
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
HMYZ STAVBA TĚLA.
Autor: Lukáš Kokoška KVÍZ LIDSKÉ TĚLO HRÁT.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Oběhová soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Ptáci.
Prezentace – výklad učiva
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ a MŠ Blatnice pod Sv. Ant.
Třída: RYBY.
Kožní soustava.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.08_Lidské_tělo Datum:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Třída: PTÁCI.
Základní škola a mateřská škola Bukovec
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, přísp. organ.
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Markéta Hanzalová Náprstková N12Smysly
Vytvořil: Mgr. Bc. Jan Šindelář
VY_52_INOVACE_19_01_trávicí soustava
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_15_Lidské tělo II.
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
11 Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_KROUZKOVCI Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
KOSTRA.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Přírodověda 5.tř. opakování LIDSKÉ TĚLO Přírodověda 5.tř. opakování Mgr. Renata Šimková

1.Doplň správně názvy kostí a/ lebka žebra c/ b/ pažní kost stehenní kost články prstů d/ e/ lýtková kost f/

2.Doplň správně názvy svalů prsní sval a/ b/ břišní hýžďový c/ d/ lýtkový

3.Který z orgánů patří k nervové soustavě. Pojmenuj ho! Správná odpověď: mozek

4.Jeden z orgánů mezi ostatní nepatří. Proč? žaludek ucho jazyk Správná odpověď: žaludek – patří k trávicí soustavě

5.Vyber názvy orgánů trávicí soustavy Správná odpověď: žaludek, tenké střevo, tlusté střevo, játra

Správně: b/ vylučovací soustava 6.Urči název soustavy? Která z uvedených 3 soustav má za úkol odvádět odpadní látky v moči z těla? Jak se soustava jmenuje? C. B. A. Správně: b/ vylučovací soustava

7.Na obrázcích jsou dvě soustavy. Víš, jak se jmenují? Správně: A/ nervová, B/ rozmnožovací

8. Který z orgánů je součást oběhové soustavy? Napiš i jeho název. C/ A/ B/ Správně: A/ srdce

9.Kterou funkci neplní kůže? a/ vyrůstají z ní vlasy b/ chrání tělo před škodlivými látkami c/ ochlazuje tělo d/ vylučuje pot e/ přivádí do těla kyslík,odvádí oxid uhličitý f/ vnímáme díky ní teplo, chlad, bolest… Správně: e/ to je funkce dýchací soustavy

10.Na obrázku jsou smyslové orgány, pojmenuj smysly a napiš, co jimi vnímáme: c/ ruka e/jazyk d/ ucho a/ oko b/nos Hmat - bolest, tlak, teplo, chlad Chuť - sladko, kyselo, slano, hořko Zrak -světlo, tvar, barvy Čich - pach, vůně Sluch - zvuk, pohyb

11. Spoj správně trojice soustava – orgán - funce A/ oběhová plíce řídí vše v těle pumpa -krev B/ nervová žaludek přivádí kyslík, odvádí oxid uhličitý mozek C/ trávicí srdce D/ dýchací trávení

ZDROJE A LITERATURA www.pripravy.estranky.cz/clanky/prvouka/lidske-telo http://zsseifertova.com/tvorba20082009.ic.cz/9trida/9b/internetove-stranky/popovska-veronika/web/lidske%20telo/index.htm http://www.webclanky.cz/zdravi-a-styl/211-jak-pecovat-o-svuj-zrak.html http://www.primafitness.cz/primafitness/3-ANATOMIE-TELA/7-SVALY-A-FUNKCE http://wiki.rvp.cz/Kabinet/Obrazky/Speci%C3%A1ln%C3%AD_pedagogika/Komunika%C4%8Dn%C3%AD_tabulky/Lidsk%C3%A9_t%C4%9Blo http://www.on-lineprocvicovani.estranky.cz/clanky/prirodoveda-5/clovek.html http://www.shutterstock.com/pic-42165988/stock-vector-human-organs.html http://skolajecna.cz/biologie http://www.patentnimedicina.cz/pm/kniha_cerveny.php http://kuze-2.navajo.cz/ http://www.studiomaly.cz/pokozka.html http://www.dobre-hracky.cz/index.php?view=4407