Rybičky 1−10 Popis pomůcky:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Před, za, pod, nad aktivita
Advertisements

(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kam letí letadlo? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Příprava na lomené výrazy
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Řekni, proč se tomu směju?
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VYBER, CO NA OBRÁZEK NEPATŘÍ. ŘEKNI PROČ.
Ruský obrázkový slovník IX Nábytek − мебель
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
SVĚT KOLEM NÁS Pojmenuj jednotlivé obrázky, které jsou zobrazeny na každém snímku, a označ je obecným pojmem. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Interaktivní třídění domovního odpadu.
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Násobilka se zvířaty 3x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XIII Dílenské nářadí – цеховые инструменты
Příprava na lomené výrazy
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Třídíme podle dvou kritérií
Řekni, proč se tomu směju?
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
S pracovními listy můžeme pracovat dvojím způsobem:
Barvy a tvary logické řady
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
WHAT IS YELLOW? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
MLÁĎATA ZVÍŘAT PUZZLE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Jak se řekne… zvířátka Postup práce:
PEXESO – OVOCE francouzsky
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
PEXESO – OVOCE anglicky
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Zvířata na statku. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY
Násobilka se zvířaty 8x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
M O T Ý L Í L O T O 2 Najdi stejného motýla!
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Ruský obrázkový slovník XXVIII Přídavná jména D
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Domino 1−10 Obrázkové domino se skládá z kartiček, na jejichž levé polovině je napsáno číslo a na pravé polovině je určitý počet stejných obrázků. Hru.
Slož popletené obrázky.
Násobilka se zvířaty 4x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Na které písmenko začíná obrázek?
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Ruský obrázkový slovník XXIX Předložky − Где мышь?
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Černý Petr 1−10 Pomůcka se skládá z 21 karet. Na deseti kartách jsou čísla od 1 do 10, na deseti kartách jsou odpovídající skupiny teček a na poslední.
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Už to umím ! ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Transkript prezentace:

Rybičky 1−10 Popis pomůcky: Vytištěný papír s rybníkem, který je v polovině rozdělen „sítí“. V rybníku je určitý počet rybiček (kruhy vystřižené z papíru), které představují číslo, jehož rozklady nacvičujeme. Na druhém papíru je tabulka (na snímku 3 je připraveno k vytištění pět tabulek) pro zapsání rozkladů čísla na dva sčítance. Rybník a rybičky doporučuji zalaminovat – vydrží déle. Využití: Jedná se o variantu nácviku rozkladu čísel na dva sčítance (do 10). Postup: Zvolíme, kolik ryb je v rybníku, např. 5. Počet ryb zapíšeme do horního rámečku v levé polovině papíru. Jedna ryba je zvědavá a podplave síť. V levé části rybníku jsou teď 4 ryby a v pravé části 1 ryba. Obě čísla zapíšeme do tabulky. Další ryba podplave síť. V levé části rybníku jsou nyní 3 ryby a v pravé části 2 ryby. Takto pokračujeme až do vyčerpání všech možností rozkladu. Využití: Jedná se o variantu nácviku rozkladu čísel na dva sčítance (do 10). Postup: Zvolíme, kolik ryb je v rybníku, např. 5. Počet ryb zapíšeme do horního rámečku v levé polovině papíru. Jedna ryba je zvědavá a podplave síť. V levé části rybníku jsou teď 4 ryby a v pravé části 1 ryba. Obě čísla zapíšeme do tabulky. Další ryba podplave síť. V levé části rybníku jsou nyní 3 ryby a v pravé části 2 ryby. Takto pokračujeme až do vyčerpání všech možností rozkladu. Využití: Jedná se o variantu nácviku rozkladu čísel na dva sčítance (do 10). Postup: Zvolíme, kolik ryb je v rybníku, např. 5. Počet ryb zapíšeme do horního rámečku v levé polovině papíru. Jedna ryba je zvědavá a podplave síť. V levé části rybníku jsou teď 4 ryby a v pravé části 1 ryba. Obě čísla zapíšeme do tabulky. Další ryba podplave síť. V levé části rybníku jsou nyní 3 ryby a v pravé části 2 ryby. Takto pokračujeme až do vyčerpání všech možností rozkladu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

[cit. 2010-11-04]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-67785.html>.