Setkání zaměstnanců FHS

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Představení společnosti Tomáš Vodenka – People manager ARTIN.
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
10 let dárcovské SMS aneb jak bylo a jak je individuálnímu dárcovství u nás? 7. dubna 2014.
Analýza rizik – podněty a doporučení ke strategickému plánování, zpětná vazba pro VŠ
1 Změny financování regionálního školství Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE Prof. Ing. Vladimír Kučera, DrSc. Dr.h.c. Mám představu o rozvoji ČVUT. Vítám a zvážím vaše podněty.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Vnější vztahy na FHS Lenka Drábková. Financování VVŠ 2012; Ukazatel K Kvalita a výkon Vědecký výkon fakulty VŠ (započítané body RIV; normovaný počet citací;
Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra právních oborů, řízení a ekonomiky Kolegium děkana 2. června 2009.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
Informační a poradenské centrum ZČU
Projekty mezinárodní spolupráce po roce 2014
Dokument KAP MSK - obsah
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Vědeckovýzkumný IS Milan Šorm.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Stimulace tvořivosti – tvůrčí řízení a vedení lidí,
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období Petr.
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Centralizované rozvojové projekty 2017
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Centralizované rozvojové projekty 2017
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Koncepce rozvoje činnosti AV ČR
Zkušenosti z institucionální akreditace
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

Setkání zaměstnanců FHS 9. 9. 2011 Anežka Lengálová

Kde jsme Kam směřujeme Na co máme

Cíl Fakulta známá a uznávaná v ČR, s významným postavením v oborech, které na ní jsou/budou realizovány.

Struktura FHS

Silné stránky Unikátní struktura Propojení studia s praxí, spolupráce s reg. institucemi Poměrně dobrá uplatnitelnost absolventů CŽV Možnost komunikovat se světem (ÚAA, ÚJ)

Slabé stránky Diverzifikace studijních programů/oborů (v některých malé počty studentů) Personální struktura (garance, vedení začínajících AP) FHS nemá vlastní budovu – znesnadněna týmová spolupráce FHS nemá stabilního zahraničního partnera pro joint degree, projekty Nedostatečná uznatelná tvůrčí činnost

Příležitosti Možnosti pro vznik mezioborových SO a výzkumných týmů Kapacity pro výzkumné týmy schopné publikovat anglicky Rozvoj zdravotnických oborů – společenská objednávka Mladý kolektiv – potenciál pro rozvoj, moderní metody výuky Provozování UMŠ

Hrozby Změna způsobu financování ze strany MŠMT (nižší příspěvek na studenta, omezení počtu studentů) Pokles populační křivky – méně „kvalitních“ uchazečů o studium Nevyvážená personální struktura Značná fluktuace

Financování VŠ 2012 Nejistota – měnící se podmínky Nezvyšovat počty studií (spíš snižovat  demografická křivka) Méně Bc. pokračovat na Mgr. Posilovat význam kvalitativních ukazatelů Snížení příspěvku na KS

Zájem o studium na fakultě Anežka Lengálová

Celkové počty akademických pracovníků Anežka Lengálová

Počty akademických pracovníků v kategoriích Anežka Lengálová

Reflexe fakulty v hlavních oblastech Vzdělávání – stabilizované, nastaven systém Internacionalizace – rostoucí počty mobilit, ale žádné společné SP/projekty Personální struktura CŽV – dlouhodobé kurzy, krátkodobé akce Tvůrčí činnost – zcela nedostatečná  nutno podstatně posílit

Dlouhodobý výhled KAM SMĚŘUJEME Vzdělávat a kultivovat mladé lidi, učit je kriticky myslet a efektivně komunikovat Produkovat absolventy uplatnitelné v mezinárodním prostředí Vykazovat výsledky výzkumu na mezinárodní úrovni Získat si jméno v oborových komunitách, zviditelnit fakultu v rámci UTB i vně Pro naplnění těchto cílů Podněcovat tvůrčí atmosféru a vytvořit prostor pro efektivní zapojení AP do tvůrčích činností Při aktualizacích SO reflektovat požadavky praxe

Střednědobé priority Soustavně zvyšovat kvalitu výuky  uplatnitelnost absolventů Trvale podporovat tvorbu uznatelných výstupů v TČ Zasadit se o výstavbu Vzdělávacího komplexu UTB („budova FHS“) Posílit mezinárodní spolupráci (nejen mobility) Pracovat efektivněji Posílit motivaci pracovníků

Dílčí cíle pro nejbližší dobu Posílit personální strukturu Získat akreditaci pro doktorské studium + další akreditace Získat vědecké projekty (GA ČR, GA AV, …) Zřídit výzkumné centrum  uznatelné výstupy Do řešení projektů zapojit pracovníky z různých ústavů Umožnit začínajícím AP dostat se na požadovanou úroveň TČ

Posílení vědy a výzkumu Nutnost daná vnějšími podmínkami (zákony, pravidla přidělování finančních prostředků z MŠMT), které ovlivňují způsob fungování systému Vnitřní procesy musí odrážet směřování fakulty na pozadí vnějších podmínek Propojování výzkumné činnosti AP  týmy - na ústavech - meziústavní V týmech – zkušenější vést začátečníky, role v týmu (metodologie x prezentace výsledků = výzkum x psaní publikací) – obě složky stejně důležité Výsledkem bádání uznatelné výstupy