UM_NM_I_PS14 Technické obrazy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdeněk Töpfer Fotografické žánry Zdeněk Töpfer
Advertisements

Umění nových médií: mezi uměním a technikou I.
UM_NM_I_PS12 Technické obrazy.
UMĚNÍ AKCE Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond.
 Avantgardní umělecký směr  Vznikl v Itálii, silně se prosadil také v Rusku  Odmítá jakékoli tradice v umění i v kultuře  Schvaloval válku jako jediný.
MOŽNOSTI FIGURÁLNÍHO ZOBRAZENÍ V PODMÍNKÁCH GALERIJNÍ PEDAGOGIKY. MOŽNOSTI A LIMITY PRINCIPU TĚLOVOSTI VE VÝTVARNÉM, HUDEBNÍM ČI DRAMATICKÉM PROJEVU. PdF:GP3MP_MGP.
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-L
Didaktická média v dějepisném vyučování přednáška č. 10 AR 2014/2015.
DEN ZEMĚ –orientační závod Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
SVĚTOVÁ POPULÁRNÍ A ROCKOVÁ HUDBA Pojem populární a rocková hudba.
Katedra výrobních strojů a konstruování CAD systémy na katedře 340 CATIA INVENTOR I-DEAS, NX.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
12. Kombinace květinového vzoru s arabeskou
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Portrét podle Jan van Eycka
KOLÁŽ A FOTOMONTÁŽ Mgr. Alena Ščuková
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
PAUL GAUGUIN - AUTOPORTRÉT
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingové nástroje
ARTE POVERA Tematická oblast
Projekt: Šance pro každého žáka
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Marketingový plán společnosti
ŠABLONA III/2 JAN AMOS KOMENSKÝ Mgr
Komunikace Umění naslouchat. Komunikace Umění naslouchat.
Citační etika a základní pravidla citování informačních zdrojů
Číslo dum: VY_32_INOVACE_DVK_4_10
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_14_IMPRESIONISMUS Název materiálu:
OCHRANA PAMÁTEK Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Publicistický styl VY_32_INOVACE_CJL_3,4_72
Marketingový plán společnosti
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Komunikace Manipulace kolem nás. Komunikace Manipulace kolem nás.
AUTOR: Mgr. Hana Műllerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_5B_18
Datum: 29. prosince 2012 Název školy: Základní škola Městec Králové
VELETRH TECHNICKÝCH POVOLÁNÍ
Úvod do dějepisu HISTORICKÉ PRAMENY 6.ROČNÍK.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Land art Autor: Mgr. Olga Pasovská Název.
Symetrie a asymetrie VY_32_INOVACE_45_902
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Vnímání, poznávací schopnosti
UM_NM_I_PS16 Technické obrazy.
CIRKUS orientace.
Demografická situace ČR
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
1. Rozdíl mezi výtvarným uměním a vizuální kulturou – a mezi dějinami umění a teorií VK Výtvarné umění: architektura a urbanismus, sochařství, malířství,
Expresionismus.
UM_NM_I_PS17 Technické obrazy.
UČEBNICE funkce učebnice prostředek vyučování a učení v knižní formě
PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ
Sémiotika.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Petře, co znamená tenhle trojúhelník?
Stavba strojů a zařízení
Vítejte na výstavě zahradních skulptur
Komunikace Umění prezentace. Komunikace Umění prezentace.
VELIČINY A JEJICH MĚŘENÍ
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
ARTOTÉKA - rosteme s uměním
YVES KLEIN – Antropometrie
Modelování difúze, polymerace
Estetická výchova Jak rozvíjet estetické vnímání světa u dětí předškolního věku. Propojení hry a umění estetického vnímání, hledání významů uměleckých.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Využití metody oční kamery ve vzdělávání ve fyzice
Transkript prezentace:

UM_NM_I_PS14 Technické obrazy

Technické obrazy Technické aparáty jako nástroje manipulace s časem a prostorem. Čas/prostor a technické obrazy

Čas/prostor a technické obrazy Fotografie jako technika „zastavení času“. Chronofotografie jako technika analýzy pohybu/času.

Čas/prostor a technické obrazy Chronofotografie: Eadweard Muybridge (1930 – 1904) Étienne-Jules Marey (1860 – 1904)

Muybridge

M. vynalezl zoopraxiskop: http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Bild:Zoopraxiscope_16485u.gif&filetimestamp=20070329030149 http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Muybridge_race_horse_animated.gif

Marey

Marey

FUTURISMUS

FUTURISMUS_Balla

FUTURISMUS_Balla

FUTURISMUS_Boccioni

FUTURISMUS_Boccioni

FUTURISMUS_Carrá

FUTURISMUS_Bragaglia

FUTURISMUS_Bragaglia http://www.mashpedia.com/videoplayer.php?q=TxaIk26Pc-g

FUTURISMUS Další ukázky: http://picasaweb.google.com/anicka164/7PokracovaniKubismuFuturismus#5478269659555284434 Futurismus: dokument: http://www.youtube.com/watch?v=mVGImlBEzxA Futurismus: pocta futurismu: http://www.youtube.com/watch?v=_GLFnexueIg Výstava Futurismus, TaTe Modern 2009: http://www.youtube.com/watch?v=EswQIW_Qfgs&feature=related

Technické obrazy W. Benjamin: Umělecké dílo v době své technické reprodukovatelnosti, 1936. Reprodukce um. díla; aura / zmizení aury; sekularizovaný rituál / autentičnost; fotografie a umění; umění reprodukce a politické umění… http://is.muni.cz/do/rect/el/estud/ff/ps10/dilo/web/pages/1_tech_rep.html

Technické obrazy W. Benjamin: Umělecké dílo v době své technické reprodukovatelnosti, 1936. Překlad WB myšlenek do diskurzu nových médiích: Re-re-re-reprodukce: Fotomontáž Readymade Pop-art série Apropriace